13 osa

745 65 4
                                    

"Gloria V "

Hommikul ärkasin ma enne Nialli ja kuna juba eile meil midagi süüa ei olnud otsustasin ma poodi minna.Kui ma olin meie väravast välja astunud pani mulle keegi mingi lappi nina alla ja tänu sellele jäin ma kohe magama.

" Niall V "

Hommikul või siis juba päeval kui ma tõusin siis Gloriat ei olnud.Äkki läks poodi kuna me ju eile sõime kogu toidu ära.Läksin siis poiste maiia tagasi ja kõik alles magasid.Läksin siis enda tuppa voodile lesima aga jäin kogematta magama.

" Gloria V "

Kui ma tõusin olin ma kuskil keldris või kuskil kinni.Siin toas oli väike lamp ja padi ja vääääga õhuke madrats ja tekk.Kui ma olin natuke aega ringi vaadanud tuli keegi uksest sisse.Tule põlema pannes ja sellele kellegile otsa vaadates ei uskund ma oma silmi.
See kes mu röövis on minu kunagine klassivend Marcen.
Marcen oli kooli ajal nõus üks kõik mida tegema kas või selle pärast et ma teda märkaks.Miks ta mu röövis?"Miks sa mind röövisid ja kus ma olen?""See on sulle kätte maksuks kooli ajast ja seda kus me oleme seda ma sulle ei ütle."Peale seda viskas ta mu telefoni minu ette maha ja läks minema.                  Kuidas ta ültse teab et ma siin elan.Viimati ma nägin teda 12 klassi lõppus.Imelik.Mis ma talle siis kooli ajal tegin et ta mind kohe röövima peab.Küll ma selle teada saan.                                                    Praegu oli ilmselt juba õhtu  kuna Niall saatis mulle sõnumi:

Musi loodan et sinuga on kõik korras ja kui ei siis helista või saada sõnum mulle.

Õnneks ei ole Marcen nii tark et mu käsi kinni siduda ja tänu sellele sain ma Niallile sõnumi saata.Täpselt enne seda kui ma sain sõnumi saatetud tuli Marcen tagasi ja tiris mult telefoni ära ja sindus mu käed kinni.Kui ta oli selle sõnumi ära lugenud mis ma tahtsin Niallile saata,hakkas ta naerma ja kirjutas midagi muud sinna.Pärast seda pani ta telefoni minu ette maha ja lahkus.

"Niall V"

Sain umbes minut tagasi Glorialt sõnumi et ta ei tahamind enam näha ja ta leidis endale kellegi parema.See oli väga suur shokk minu jaoks.Ma saatsin talle sõnumi tagasi ja küsisin põhjendust miks nii järsku aga talt ei tulnud vastust.

"Gloria V"                                                                                                                                                                    2 kuud peale röövi

Peale seda esimes päeva mill mind siia toodi ei ole ma süüa ega juua saanud.Ma olen väga palju alla võtnud ja ma sureks kui ei ole Niallit kes saadaks mulle iga päev sõnumeid.Ilma temata ma oleks juba surnud ma arvan.   Täna aga ma kuulsin ukse tagant Marceni ja mingi teise mehe häält.Järsku käis aga kõva pauk ja peale seda oli kõik vaikne.Keegi tegi keldri use lahti ja viskas kellegi treppist alla.Kui ma kuulsin kuidas auto ära sõitis läksin ma sellele asja juurde mis alla visati aga see ei olnud asi vaid MARCEN.Marcen on surnud ja õnneks jättis mõrvar ukse lahti.Kuna ma olen väga nõrk ei saa ma väga liiuda ja ilmselt jään tee peale ja suren seal ära aga ma pean Nialli  ja Liisu ja ema pärast proovima.Kui ma lõppuks majast välja jõutsin olin ma meie naabruses.Nii siis ma teatsin kuhu minna.Hakkasin siis kodu poole minema.                                        Kui ma Nialli maja ette jõutsin olid kõik autod kodus mis tähendab seda et Niall on kodus.Õnneks.Täpselt paar sammu enne ukse juurde jõudmist kukkusin ma kokku ja veel enne seda kui mul pilt mustaks läks kuulsin kuidas Niall karjus:"Gloria"ja siis läks pilt mustaks.

"Niall V"

Kõndisin just kööki kui nägi koridri aknast et keegi kõnnib või õigemini longib ukseni.Huvitav kes see on.Kui ma siis ukse lahti tegin ja vääääääga kõhna ja kahvatut Gloriat olin ma samas kurb kuid ka rõõmus et ta elus on."Gloria"karjusin mina ja jooksin tema juurde.Ta oli teadvuse kaotand.Teised poisid ilmusid ka õue ja kui nad Gloriat nägi jäid nad seisma.Helistage kiirabisse või ta sureb"ütlesin ma neile ja Liam läks helistama.5 minuti pärast oligi kiirabi siin ja tundub et Glorial oli tervis vist päris käest ära kuna kui me haiglasse jõutsime viidi ta intensiivi.

See osa tuli vääääga imelik ja see on ilmselt selle pärast et kell on praegu 3 öösel aga 1 tüdruk ei lubanud enne magama minna kui valmis aga jah.ja ma olen väga tänulik votede ja readide eest neid on vääääga palju.Kui ma viimati vaatasin oli mul reade 1,523 nii et aitäh teile ja ma nüüd tuttu.

Liisa

See kontsert muutis kõikOù les histoires vivent. Découvrez maintenant