7 osa

1K 58 2
                                    

Nimelt nägin ma unes seda kuidas ma elan koos Nialliga suures majas.Loki elab ka meiega.Meil on 1 laps tulemas ja Liisu on õnnelik ja samas õnnetu.Õnnelik selles mõttes et ma elan tema iidoliga ja ta on tädi ja õnnetu selles mõttes et ma ära kolisin.                                                                                                           Väga imelik unenägu.Tõusin siis voodilt püsti ja läksin akna juurde.Aknast välja vaadates nägin ma enda toa akna juures põrandal lamamas Lokit.(Aknad on maast laeni)Loki vaatas aknast välja ja kui mind nägi tõusis püsti ja hakkas haukuma.mina muidugi ainult naeratasin selle peale.Läksin voodi juurde tagasi ja istusin siis sinna voodile.Kui ma seal juba natuke aega istunud olin tuli järsku uksest sisse Niall.Niall tuli ja istus minu kõrvale ja küsis kuidas ma magasin.Ma vastasin et hästi.Peale seda oli natuke aega meie vahel piinlik vaikus kuni ma otsustasin küsida mis eile juhtus ja kuidas ma siia sain.Niall mõtles natuke ja rääkis siis sellest alates kui ta mind minu maja juures ootas ,lõpetades sellega kui ma olevat unes ütelnud "Ma armastan sind Niall".Peale seda läksin ma näost punaseks ja peitsin oma näo juuste taha ära.Niall muidugi naeris.peale seda tõusis ta püsti ja tõmbas mind ka püsti.Siis seisis ta minu ette ja küsis"Gloria kas sa hakkaksid minuga käima?"Ma olin shokkis sest maailma kuulsa poistebändi liige Niall James Horan küsis minult tavaliselt tüdrukult just käimist!Jäin siis natukeseks ajaks mõttesse aga vastasin jaatavalt.Peale seda tema suudles mind aga lõppetas selle kiirelt kuna ukse juurest oli kuulda kuidas keegi vilistas ja karjus.Kui me mõlemad sinna poole vaatasime olid seal kõik üle jäänud poisid ja Liisu kaa.Liisu muidugi jooksis minu juurde ja kallistas mind kõvasti.Peale seda soovis õnne nii nagu ka teised.Kui kõik olid lõpetanud meile õnne soovimise läksime me kõik koos alla sööma.Liisu jäi kaa meiega.Söögiks oli tehtud pannakaid ja toor moosi.Mina istusin Liisu ja Nialli vahel.                                                                              Kui me lõpetasime söömise käisin mina veel korra üleval ja tõin oma asjad.Peale seda läksime me Liisuga oma koju.Liisu jooksis kohe oma tuppa ja mina oma omasse.Tuppa jõudes hüppas loki mulle sülle ja hakkas mind limpsima.Mina muidugi lükkasin ta maha aga tema hüppas uuesti.Kui lõppuks loki maha rahunes istusin ma tema juurde maha.Tegin talle pai ja ma ei tea miks aga kui ma aknast välja vaatasin nägin ma Nialli,Liami,Louise,Harry ja Zayni nägu.Neil oli aken lahti ja nad kõik vaatasid mulle otsa ja naersid.Läksime siis ka Lokiga akna juurde.Loki istus minu kõrvale ja mina tegin akna lahti.Küsisin siis poistelt mis neile nalja pakkub ja kui nad ütlesid et nad naeravad Loki käitumise üle hakkasin ka mina naerma.Kui me lõpetanud olime kutsusid poisid mind enda Kontserdi proovi.Kuna ma teatsin et Liisu saaks pahaseks siis otsustasin talle üllatuse teha ja tema kaasa võtta.Küsisin poistelt ka luba ja nemad olid ka nõus.Leppisime siis kokku et tunni aja pärast minu maja ees.Mina ja poisid läksime ennast sättima.Käisin veel enne Liisu juurest läbi ja ütlesin ka talle et ta ennast valmis paneks.Tema muidugi tahtis kohe teada kuhu me lähme aga mina ütlesin talle et see ei oleks siis ju üllatus kui ma talle ütleksin.                     Kui see tund läbi sai ja Niall mulle sõnumi saatis et nad on autoga maja ees läksin ma Liisu tuppa ja ütlesin talle et ma seon su silmad kinni.Alguses ei olnud ta nõus aga pärast sain ta nõusse.Juhatasin ta siis välja ja kõik seisid seal auto juures.Kui Paul tahtis midagi ütlema hakkata sosistas Louis talle kiiresti et ta ei ütleks midagi muidu ta rikkuks minu üllatuse ära.Istusime siis autosse nii et Paul ja Liam istusid ees .Harry ja Louis istusid nägudega meie poole ja nende vastas istusime siis mina,Liisu ja Niall.Kui Niall oli Liisu kõrvale istunud ütles liisu:"Miks mulle ei meeldi see kohe ültse ja kes minu kõrval istub?"Poisid muidugi tahtsid naerma hakkata aga õnneks suutsid tagasi hoida.Kui me olime juba natuke aega sõitnud ütles Liisu uuesti"Miks mulle tundub et ma istun praegu 1D-iga samas autos?"Kui ta ainult teaks et see ongi nii.Mina ainut muigasin selle peale aga poisid vaatasid mind segaste ja küsivatte nägudega.Võtsin siis oma telefoni ja kirjutasin sinna et ta on teid fännanud juba 3 aastat ja ta teab kõike.Kui olin selle ära kirjutanud näitasin seda poistele.Nemad aga noogutasid selle peale.Mina mõtlesin et ma kiusan natuke liisut ja küsin ta käest küsimusi.Poisid olid ka sellega nõus.Otsustasime etküsime üks kõik mida poiste kohta.Küsisin siis esimese küsimuse.Liisu kes sulle kõige rohkem 1D meeldib?Liisu mõtles natuke ja ütles siis See kelle südame sa võitsid ja kes sinu südame võitis.Ehk siis Niall.Niall vaatas mulle naeratades otsa.Küsisin siis järgmise küsimuse.Mis on asi mida Liam kardab?Liam vaatas mind korra kurja pilguga ja siis vaatas ootavalt Liisut.Liisu aga vastas Liam kardab lusikaid.Mina hakkasin muidugi selle peale naerma.Liam vaatas mind veel kurjema pilguga kui enne.Mina muidugi naersin veel kõvemini.Lõpuks  kui ma suutsin maha rahuneda küsisin viimase küsimuse.Ise loomusta kahte enda kõige lemmikumat 1D poissi paari sõnaga.Liisu põtles ja ütles siis Kui sa lubaksid siis ma iseloomustaks kõiki viite.Mina vaatasin korra poistele otsa ja nemad ainult noogutasid.mina siis ütlesin Liisule "Lase tulla".Tema tõmbas korra hinge ja hakkas siis rääkima.Nii Niall on armas iiri poiss ja minu kõige lemmikum.Liam on daddy directioner ja kardab lusikaid.Louis armastab porgandeid.Harry on kõige suurem flirtja(soory kui kirjutasin valest)bändis ja Zayn on Bradfodi badboy.Kui Liisu oli oma juttu lõppetanud vaatasin ma poistele otsa.Poisid olid kõik punased näos.See oli päris armas.Kirjutasin uuesti oma telosse et ma seon nüüd ta silmad lahti ja vaatame mis ta teeb.Poisid olid sellega nõus ja ma ütlesin ka Liisule et ta  valmis oleks selleks.Liisu noogutas.Sidusin salli lahti ja esimene asi kui ta oli silmad lahti teinud vaatas ta mulle otsa.Kui ta enda näo ära keeras ja poisse nägi sai ta shokki ja punastas.

"Liisu V"

Kui Gloria mu silmade eest selle salli ära võttis nägin ma teda.Kui ma aga pea ära keerasin ja Niallit,Liamit,Louist,Harryt ja Zayni nägin hakkasin ma punastama ja peitsin oma näo ära.Nad kuulsid kõike seda mis ma just rääkisin!!!!!PIINLIK JA KÕIK SEE ON GLORIA SÜÜ!!!Ütlesin ma mõttes endale.Kui ma uuesti Gloriale otsa vaatasin naeratas ta mulle ja tegi kalli.Poisid karjusid üle auto"Awwwwwww".Meie Gloriaga hakkasime naerma selle peale.Kui ma lõppuks küsida julgesin kuhu me lähme sosistas ta mulle kõrva".................

Tere siis jälle ja ma saan aru kui see igav on aga mul ei ole lihtsalt midagi muud teha ja täna õhtul ma loodan tuleb Doora Eliisesse ka uus osa.

Liisa

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now