"Liisu V"Mõni minut tagasi.
Kui Gloria koju tuli näitas ta mulle enda tantsu videot.See oli nii lahe.Teised seda ei tea aga ma käin ka ühes tantsu trennis.Ma ei ole sellest veel kellegile rääkinud.Kui Gloria pesema läks läksin mina fb ja Liam pommitas mind küsimustega üle.Meie vestlus oli siis selline.(L-Liam/M-Mina)
L:Liisu oled sa sees?
M:Jah Liam olen küll.
L:Okei siis on hea.Kas sa tead midagi Gloriast ta on jäljetult kadunud me käisime selle Kata juures ka aga ta ütles et ta läks poodi ja pole ikka veel tagasi tulnud.
M:Okei Liam ma tean kus ta on aga sa pead lubama et sa ei räägi teistele midag eks.
L:Okei ma luban lihtsalt räägi.
M:Gloria on praegu kodus dušši all kuna ta just jõudis trennist tagasi ja kui sa tahad siis ma võin sulle selle lingi saata kuhu Sam selle ülesse pani kuna täna neil oli nende esimese tantsu filmimine.
L:Muidugi ma tahan seda näha ja ma luban sulle et poisid ei saa sellest teada.
M:OKei siin on see link ja edu teile siis.
L:Aitäh ja kohtume juba 2 kuu pärast sest meil lühendatti tuuri.
M:See on ju tore aga ma pean minema Gloria lõpetas
L:Okei tsau sis
M:Tsau tsau bro
Ja sellega meie vestlus lõppeski.Gloria tuli enda uude tuppa tagasi.Ta küsis mis ma tegin ja ma vastasin et rääkisin ühe sõbrannaga.Tema jäi sellega rahule.Panin oma arvuti kinni ja läksin enda uude tuppa.Kuna meie treener saatis meile tantsu liigutused otsustasin ma neid pähe õppima hakkata.Kui olin juba poole peal tuli Gloria sisse ja küsis mis ma teen.Otsustasin talle ära rääkida selle et ma käin ka tantsimas.Gloria oli selle üle õnnelik ja nii meie õhtu läkski.Näitasime üks teisele kui palju me juba tantsida oskame ja panime üksteisele hindeid.Kella 1 paiku läks Gloria magama ja mina sammuti.
"Hommik"
Hommikul tõusin selle peale üllesse et keegi lakus mind.See oli Loki.Gloria oli Lokiga siia tulnud ja Loki muidugi ajas mu ülesse.Ütlesin õele et panen ennast valmis ja siis lähme alla sööma.Tema läks juba ees ära. Ema käib meil pühapäeviti ka tööl aga ta ei ütle meile mis tööd ta teeb.Imelik kuidagi.Meie aga õega olime terve päeva kodus.
#LAUPÄEV#
Täna läksime me mõlemad Gloriaga trenni.Tema läks enda omale ja mina enda omasse.Minu trennis on minul ainukesena blondid juuksed ja kuna kõigil oli tants selge siis otsustas treener meist kohe video teha.Mina olin muidugi kõige ees eksole.Õpetaja rääkis veel midagi et meil on mingi üritus kus me selle sama tantsuga peame esinema ja nagu ma aru sain siis Gloria peab ka seal esinema.Kuna me leppisime õega kokku et ootame üksteis ära siis me sattusime ühe aegselt majast välja.Kodu näitasin mina oma tantsuvideot talle ja tema enda oma mulle.Kui Gloria jalutama läks saatsin ma Liamile meie mõlema tantsu videod.Ta ilmselt vaatas need kohe ära kuna ta kirjutas mulle vastu et me oleme imelised tantsiad.Saatsin talle ainult smile vastu.
"Liam V"
Liisu saatis mulle veel 2 videot.Ühel oli Gloria ja teisel tema ise.Need olid päriselt ka üli lahedad.Meie poistega oleme praegu Ameerikas.Niall ei tule enda toast välja ainult siis kui tahab vetsu või süüa.Täielik masendus.Ma olen üritanud Gloriaga rääkida aga ta ütleb ainult et Niall peab ise mõtlema mis ta tegi.Ta ütles veel vihjeks Nialli sõnumid.Mis nende sõnumitega siis on?Kui ma sellest Niallile rääkisin luges ta kõik oma sõnumid läbi ja ühe sõnumi juures ta sai päris kurjaks ja viskas oma telefoni vastu seina puruks.
"Niall V"
Ma teatsin seda.Jälle rikkus Barbara kõik ära.Jah ma käisin temaga kohtumas aga ainult selleks et talle meelde tuletada et MEID ei ole enam olemas ja ta võik oma Jamesi juurde tagasi minna.Mulle ta ütles et ta armastab mind ikka veel aga selle Jamsiga tegi endale 3 last ja nüüd tahab minu juurde tagasi tulla kuna mul on raha.Ei tule kõne allagi.Mina armastan Gloriat aga ilmselt ta siis luges mu sõnumeid ja nägi seda Barbara sõnumit.Eile kui Liam mulle seda videot näitas rahunesin ma natuke maha kuna see video oli eile tehtud ja kuna Gloria ka seal peal on siis ma tean et ta on kodu ja ta on terve.Meil pidi järgmine nädal vaba olema ja me otsustasime et lähme koju.Täna me pakkisime juba asjad ära kuna homme hommikul kell seitse läheb juba lennuk.Pakkisin oma asjad lõppuni ja läksin magama.
"Hommikul siis kui me juba Londonis oleme"
Läksime otse koju.Kodu teel Liam rääkis kellegiga ja tuleb välja et see keegi ole Liisu ja Gloria ema.Nimelt ta kutsus meid õhtu söögile.Meie kõik olime sellega nõus.Äkki ma saan siis Gloriaga oma vahel rääkida ja äkki ta saab aru.
Õhtul me olime valmis juba minema ja hakkasime siis uksest väljuma.Kõrval maja aknast oli näha et laud on kaetud ja mingid pottid ja pannid olid ka laual.Läksime siis kõik koos ukseni.Liam kopputas uksele ja natukese aja pärast see avanes.
"Liisu V"
Ema ütles meile hommikul et meile tuleb mingi sugulane koos oma sõpradega külla.Meie Gloriaga üritasime arvata kes see olla võik aga me ei arvanud ära.Praegu istusime õega diivanil kui keegi kopputas ja ema hüüdis et ma läheks ja naad sisse laseksin.Läksin siis ukse juurde ja kui ma selle avasin sain ma vääääääga suure shoki.Mida naad Londonis teevad kas nad ei peaks praegu Ameerikas olema???!!!Mõtlesin ma enda ette kuni Gloria ka koridori tuli.Gloria seisis minu taga ja vaatas neid.Natuke hiljem jooksis ta ruttu teisele korrusele.Mina aga lasin nad sisse ja Louis,Zayn ja Harry läksid kööki.Liam ja Nialll tulid minuga elutuppa.Ma palusin Niallil ära rääkida mis toimub ta oli sellega nõus ja rääkis mulle kõik ära.Liam oli kuidagi ehmunud näoga aga ma soovitasin tal minna Gloriaga rääkima.Näitasin talle Gloria toa kätte ja ta sisenes.Meie läksime Nialliga laua taha.Natuke hiljem tulid Liam ja Gloria ka alla.Gloria istus minu ja Liami vahele kuna ta ilmselt ei tahnud veel Nialli kõrval olla.Kui meil söödud sai kutsu Gloria Nialli endaga kaasa.Nad läksid ülesse Gloria tuppa rääkima et meie ei kuuleks mida nad räägivad.
Jätkub
Ma tean et see on igav ja mõttetu aga ma lihtsalt ei tea mida teha.Kõrvale panen Liisu tantsu video.
Liisa
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...