"No jah ma tean seda aga sa tead et ma ei oska saladust hoida nii et kui nad küsisid kus ma olin siis ma ütlesin lihtsalt neile et ma tean kus sa elad ja nad ei lõpetanud ebne peale käimise kui me siia tuleme, ja siin me olemegi"rääkis Liam mulle pikka juttu maha."Oh jah mis ma teiega teen siis, Nüüd te teate seda ka kus ma elan".Poisid noogutasid. Panin asjad kokku ja keldri tuled kustu ja läksin nendest mööda treppist ülesse.Poisid tulid mulle järele.Mina läksin kööki et kohvi ja teed teha aga poisid läksin diivanile istuma.Kui köögis lõppetasin läksin ma ka poiste juurde.Hakkasime lihtsalt tühjast tähjast rääkima kui ma enda tassi ära viima otsustasin minna tuli Niall minuga kaasa.Ta tahtis uuesti andeks paluda aga ma ei suuda praegu temaga lihtsalt koos olla.
Läksime siis suurdetuppa tagasi kui nad teatasid et hakkavad minema.
Soovisin neile veel headaega ja läinud nad olidgi.Mina tegin oma toimetused ära ja läksin magama.
" 2 päeva hiljem"
Õppisin keldris järje kordset kava.Kuna Samil ei ole aega enam trenne teha kui ainult üks kord nädalas sius otsustasime et õppime kava kodus selgeks ja iga 2 nädala tagant teeme uue video.
See kord oli kava kuidagi raskem ja tänu sellele vajusin ma kohe istukile kui muusika läbi sai.Jõin just vett kui keegi oma käed ümber minu pani.Tema kätte järgi tuntsin ma ära et see on Niall."Jälle või"sosistasin endale."Jälle jah kuna ma ei saa enam niimoodi elada ja ma tulingi uuest"sosistas Niall mulle kõrva.Mina keerasin ennast tema kätte vahel ümber ja suudlesin teda kohe kui tema nägu nägin.Mulle tundus et ta juba ootas seda kuna ta suudles mind kohe vastu.
Kui ma natuke eemaldusin temast küsis ta"Kuule üks asi veel.Seda et meil hakkab ülehomme tuur ja ma tahan et sa meiega kaasa tuled."ütles ta ja käi mind vaatama.Mina ei hakkanud kaua mõtlema kui ma juba hüütsin talle vastu "Jaaaa".Tema ainult naeris selle peale ja võtis mind sülle.Ukse juures jäi ta selsma et ma saaksin tule kustu panna.Peale seda mõtlesin ma et ta viib mind diivanile aga selle asemel viis ta mind hoopis minu magamis tuppa.Pani mind voodile ja edasi mõelge ise.
Hommikul kui ma tõusin olin ma enda toas aga täiesti üksinda.Kas see oli uni või juhtus see päriselt? Tundub et päriselt sest mu trenni riided olid maas laiali. Tõusin siis ülesse ja läksin vannituppa et ennast korda teha.Peale seda läksin alla ja nägin kappi peal kirja.
Kallis Gloria
Pidin enne sinu tõusu ära minema kuna Simon tahtis meid näha.Aga selle tuuriga seoses ma tulen sulle homme kell 10 hommikul järele nii et ole valmis.
Sinu Niall
Rohkem seal midagi ei olnud.Kuna kell oli juba 3 siis otsustasi jooksma minna.Käisin korra üleval et enda riided vahetada ja läksin.Jooksin oma vana kodu juurde kuna ma pole ema ja Liisut ju nii kaua aega näinud.
Kodu juures läksin ma uksest sisse ja jooksin kööki.Ema tegi seal paras jagu süüa.Läksin ta selja taha ja kallistasin teda.Ema ehmatas ja keeras ennast ümber. Kui mind nägi kallistas mind uuesti.
Peale kallistust küsisin ta käest kus Liisu on.Ta vastas et ta on oma toas . kallistasin veel korra teda ja hiilisin Liisu tuppa.Liisu rääkis seal midagi oma sõbraga.Nad tegid ilmselt skype kõne kuna ma nägin seda tüdrukut.
"Liisu V "
Tegin hetkel Mirruga (Mirell) skype kõne.Enne olid Lizzu, Trisha, Keizzka ja Katu ka aga nad pidid ära minema.Nii otsustasimegi Mirruga videokõne teha.Mirru, Keizzka, Trisha, Lizzu ja Katu on ka fännid.Ma tean ainult seda et Mirrule meeldib kõige rohkem Niall. (ei tea kas päriaelt ka nii aga üks kõik).Mirru ja teised teavad mu õe kohta kuna ma olen neile seda rääkinud et mu õde ja Niall käivad.Kahjuks aga Gloria kolis ära ja ma igatsen teda väga aga ilmselt tahab ta oma elu ka kuna ta on ju ikkagi 20 juba."Ma igatsen oma õde väga."ütlesin ma Mirrule."Kuule sa räägid seda juba viimased 2 tundi mulle äkki aitab ja muide keegi seisab sul seal ukse juures."ütles Mirru mulle.Kindlast on see jälle ema.Keerasin ennast siis ümber kuna ma olin seljaga ukse poole ja ma oleks peaaegu toolilt maha kukkunud kui ma nägin Gloriat ukse juures seismas."Gloria!!!"karjusin ma vist hästi kõvast kuna ta kattis oma kõrvad kättega.Jooksin ruttu tema juurde ja kallistasin teda hästi kõvasti.
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...