12 osa

838 62 2
                                    

"Gloria V"

Praeguseks on Niall ja teised juba läinud aga te kindlasti tahate teada mis me siis selle Nialliga rääkisime.Jah?Okei.
Tema rääkis mulle sellest Barbarast või kes iganes ta ka ei olnud.Ma antsin Niallile andeks aga lisaain et pean veel mõtlema mis meist saab.Tema oli sellega nõus ja peale seda ta lahkus.
Mina aga istun siis oma toas voodi peal ja mõtlen kas me ikka oleme kokku loodud või ei? Otsustasime veel Liisuga t vahetame tiad ka tagasi kuna õe toas ma tunnen ennast kui külalist mis siis et enda kodus.

#2 kuud hiljem#
Ja ma otsutasin et ma pean Nialliga koos olema.Ma igatsen teda nii väga ja ma ei sa nii moodi enam.Õnneks peaksid nad täna hommikul tagasi tulema oma tuurilt.Niall on mulle igal hommikul ja õhtul sõnumeid saatnud, Näiteks

"Head ööd Gloria maga hästi"või siis"Tere hommikust".

Liamile olen ma ka juba rääkinud et tahan Nialliga jälle koos olla.Liam oli selle üle muidugi õnnelik ja rõõmus.Praegu panen ma asju kokku kuna ma pidin täna minema trenni.Kui Loki ei viitsi kaasa tulla siis ma pean üksi minema kuna Liisu on emaga oma sõbranna juures eestis.Niiet ma olen paar nädalat üksi kodus koosLokiga.
Õnneks oli Loki nõuskaasa tulema ja Samil ja teistel ei ole ka ta vastu midagi.Panin siis Loki jälle radiaatori külge ja läksin riideidvahetama.Kui ma valmis sain siis kõik juba ootasid mind ja nagu ikkapidin mina kõige ees olema.Me pidime täna tantsima ühe jb laulu järgi. Mulle jb ei meeldi kuna ta ei oska käituda ja näeb rõve välja aga jamh.Sam andis meile veel sellise salli millele olid käppikud ja kapuuts külge õmmeldud.Mina sain pruuni värvisalli.See sobis päris hästi mu kultsete tossude ja pruunide juustega kokku.
Kui meil tantsitud sai rääkisin ma veel natuke Sammiga juttu ja peale seda läks ta kiirustades ära.Teised olid ka juba ära läinud nii et olime Lokiga kahekesi.Läksin Loki juurde ja paitasin teda kui ta järsku haukuma hakkas.Kui ma siis selja taha vaatasin olid seal Liam ja Niall.Niallil olid silmad kinni seotud ja ta küsis midagi Liami käest.Liam vastas talle midagi ja peale seda istus Niall ühe tooli peale.Liam tuli minu juurde ja hakkas rääkima"Nii me poistega otsustasime et me teeme Niallile üllatuse.Oleksid sa nõus korra veel seda tantsu tantsima mis sa just tantsisid?""Aga ma ei saa seda üks tantsida ju.""Selle pärast läksidki Louis, Harry ja Zayn su teistele trenni kaaslastele järele.""Okei ma teen seda aitäh sulle Liam."Liam tegi mulle kalli ja peale seda läks Nialli juurde tagasi.Natuke hiljem tulid teised , Louise, Zayni ja Harryga.Poisid istusid Liami ja Nialli kõrvale ja meie panime ennast valmis.Nii kui Sam muusika mängima pani võtis Liam Nialli silme eest salli ära.

"Niall V "Siis kui nad veel lennukis on

Kui me lennukis olime olid kõik päris imelikud.Nad käitusid väga veidralt ja salatsesid kogu aeg.Miskit hakkab toimuma vist.Kui me juba pea aegu kohal olime pani Liam mulle mingi salli või midagi silmade ette ja ütles et neil on mulle üllatus.Huvitav mis üllatus.Me istusime lennujaamas kõik koos  siis autosse ja hakkasime kuskile sõitma.Kui me ilmselt kohale jõutsime aitas Liam mind välja.Me läksime ilmselt kuhugile ruumi sisse kuna järsku läks kõik vaiksemaks.Ma kuulsin mingit haukumist kui Liam mulle ütles et ma istuks.Istusin siis sinna mingile toolile mis seal oli.Liam läks korra ära ja natuke hiljem tuli tagasi.
Sellest veel hiljem tulid Louis, Harry ja Zayn ka.Täpselt siis kui Liam hakkas mul salli silme ümbert ära võtma pani keegi muusika käima.Alguses ma ei näinud midagi aga kui pilt selgemaks läks nägin ma et me oleme kooli tantsu trenni ruumis ja meie ees olid Gloria tantsu trenni kaaslased.Miks Gloriat siin ei ole.Nad alustasid tantsimist.Kõige pealt tantsisid nad kõik koos ühes väiksemas ringis ja peale seda eraldusid.Nende keskel oli Gloria.Kui ma enne olin natuke pettunud siis nüüd olin ma õnnelik.Väga õnnelik.
Nad lõpetasid tantsimise ja mina läksin Gloria juurde ja kallistasin teda.Minu imestuseks kallistas ta mind vastu ja ka samal ajal sosistas mulle kõrva"Üllatus ja ma väga igatsesin sind ja ma olen nõus sinuga koos oleme kui sa seda muidugi tahad"."Muidugi ma tahan sinuga koos olla"vastasin ma talle.Ta eemaldus natuke ja siis suudles mind.

"Gloria V"

Ta suudles mind vastu ja ta oli nõus minuga koos olema! Jei! Poisid plaksutasid ja vilistasid meile.Kui nad maha rahunesid läksime me kõik koos nende juurde. Loki viisime me enne minu koju.

Õhtul kui kell oli juba väga palju hakkasin ma koju mine aga Niall pressis ennast ka kaasa kuna ta ei tahtnud et ma üksi oleks.Ma enne nende juures rääkisin seda et ema ja Liisut ei ole.
Läksime siis koos minu poole.Seal pesime koos hambad ära ja peale seda läksime maga.

Liisa

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now