Kui ta mu silmad lahti tegi nägin enda ees ühte väikest aga see eest armast maja.Niall oli meile maja ostnud!"Lähme sisse tulevane proua Horan"ütles Niall ja ulatas mulle enda käe."Meeleldi härra Horan"vastasin talle ja võtsin ta käest kinni.Niall keeras ukse lukkust lahti ja lasi minul ees sisse minna.Uksest sisse minnes ja majas ringi vaadates tundus et see maja on väljas 3 korda väiksem kui seest.Niall pani ukse kinni ja juhatas mu elutuppa,mille keskel oli laud mis oli kaetud kahele.Laua peal ja ümber olid roosi õied ja ka lõhna küünlad mille taga järjel oli toas väga hea lõhn.Niall juhatas mind laudaja peale seda istus ka ise. Kui meie kerge eine läbi oli Läksime Nialliga koos majas ringi vaatama.Teisel korrusel oli 1 wc,meie magamis tuba ja mingil imelikul viisil ka laste tuba.Niall muidugi läks kohe meie tuppa.Kui ma ka lõppuks sinna läksin,nägin et mees pani küünlaid põlema mis aknalaul olid.Mina aga läksin ja istusin voodile mis oli pagana pehme kui aus olla.Kui Niall küünaltega lõppetas,tuli ta minu kõrvale istma ja suudles mind.Suudlesin teda muidugi kohe ka vastu.Tema suudlused läksid aga iga korraga aina jõulisemaks ja lõppuks tuligi see mida ei osand ma mitte kunagi ette kujutada.See oli minu elu parim päev ja lõppuks öö ka.
#Hommikul#
Hommikul kui tõusin siis Niall alles magas.Tõusin vaikselt püsti ja panin ennast riidesse.Peale seda läksin alla süüa tegema.Täpselt siis kui ma paras jagu võileibu tegin pani keegi oma käed mulle ümber ja lõua õlale."Ja mina lootsin et saan ärgata nii et sa oled minu kõrval aga ma vist eksisin"ütles ta mulle kõrva sosistades ja peale seda musi tehes."No siis täna ei vedanud"ütlesin Niallile vastu ja keerasin ennast ümber.Niall vaatas mulle korraks silma ja siis suudles mind.Suudlesin teda vastu.Niall tõmbus eemale ning võttis laual ühe võileiva.Peale seda läks ta suurdetuppa telekat vaatama.Mina aga läksin tagasi ülemisele korrusele ja seal meie tuppa.Võtsin laua pealt arvuti ja tegin selle lahti.Liisu oli mulle tuhat sõnumit saatnud.Üks sõnum neist oli video link.Video oli tehtud eilsel kontserdil, täpselt siis kui Niall mu kätt palus.Jagasin ka seda enda Twitteris ja Facebookis.Saatsin veel Liamile sõnumi, et ta Loki siia tooks.Läks umbes minut mööda kui Liam vastas et nad juba sõidavad.Läksin alla tagasi ja nägin et Niall oli diivanile magama jäänud.Panin teleka kinni ja Niallile pleedi peale.5 minuti pärast olidki poisid ukse taga.Lasin nad sisse ja võtsin Liamilt Loki.Kuna me peame täna õhtupoole bussi tagasi minema siis ei võtnud Liam Loki asju kaasa.Poisid soovisid mulle veel korra õnne ja läksid elutuppa.Niallit nähes jäid nad vait ja läksid hoopis kööki.Köögis tegin neile kohvi ja omletti.Rääkisime veel tunni ja siis poisid läksid ära,et oma vanematega olla.
Vabandust et nii ammu ei ole uut olnud aga ma olin vahepeal soomes ja peale seda olen perega Eesti peal ringi rännanud.
Lis
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...