8 osa

922 56 4
                                    

Täna on meil suguvõsa kokkutulek.Ma küll alguses ei tahtnud minna aga kuna Niall pidi stuudiosse minema siis ma ei tahtnud üksi ka olla.Nii me siis läksime mina, ema ja Liisu.

Kui me kohale jõutsime saime me Liisuga mõlemad shokki.Nimelt seal oli Liam koos minu isa ja mingi naisega kes ilmselt on isa uus elu kaaslane aga miks Liam seal on? Ma olen oma isa ainult piltidelt näinud.Läksime siis koos Liisuga Liami juurde.Kui me sinna jõutsime ja kui Liam ennast ümber keeras oli ta väga ehmunud ja shokkis näoga.Huvitav miks?

"Liam V"

Isa ütles mulle hommikul et täna ma näen oma poolõdesid.Ma olen küll ühe korra neid näinud pildil aga see oli siis tehtud kui nemad olid võiksed.Kui me seal ema ja isaga rääkisime siis järsku ütles isa et nad on mu selja taga.Ema veel ütles t nad on mu isa poolsed õed.

Kui ma ennast ümber keerasin ja nägin neid sain ma ausalt väga suure shokki.Kas Liisu ja Gloria on minu poolõed või? See ei ole võimalik.Vaatasin uuesti isale otsa.Isa oli natukene ehmunud aga küsis mis juhtus.Kui ma talle ütlesin et Gloria on Nialli tüdruk ja nad on meie naabrid jäi isa ka mind segaselt vaatama.Hiljem tuli ka mingi minu ema vanune naine meie juurde ja küsis mis meiega juhtus et me kõik üks teist nii moodi jõllitame? Liisu tegi siis lõppuks suu lahti ja ütles sellele naisele et mina olen nende pool vend.

"Liisu V"

See ei ole võimalik.Kõige pealt sain teada et minu naabriteks on maailma kuulus poistebänd, siis läheb selle bändi laulja ja ka ühtladi minu lemmik laulja minu õega kohtuma ja järgmisel päeval teatavad nemad et nad käivad ja täna saan ma teada et1) mul on pool vend ja 2) minu pool vend on Liam James Payne isiklikkult.See ei ole lihtsalt võimalik.

"Gloria V"

Peale kokkutulekut jäi ema vanaema juurde appi ja Liam viis meid koju. Koju jõudes ootas mind ees veel üks üllatus.Ma olin oma võtmed koju unustanud ja tänu sellele ei pääsenud me tuppa.Läksime siis Liisuga koos poiste juurde.Liisu oli muidugi arg ja ei julgenud tulla aga lõppuks sain ta nõusse.Läksime siis sinna ukse taha ja koputasime.Uksele tuli Louis ilma särgita.Katsin kohe ühe käega Liisu silmad ja teise käega enda omad.Liisu hakkas itsitama ja Liam jooksis korra ära.Kui ta tagasi tuli olintal särk seljas.Lasin siis Liisu lahti ja Liam kutsus meid sisse.Rääkisin siis Liamile et ma ei saa koju ja küsisin kas ta lubab meil siia jääda kuni ema tagasi tuleb.Liam oli sellega nõus.

Läksin siis ülesse Nialli tuppa.Niall istus arvutis ja tegi seal midagi. Ilmselt tegi ta twitcammi kuna ta küsis kellegilt et talle küsimusin küsiksid ja juu siis talt küsitigi.Ta istusbseljaga minu poole.Igatahest ta vastus oli selline Jah ma ei ole vallaline enam ja jah ma armastan teda rohkem kui ise ennast.Ta on mu naaber ja ta on minuga sama vana.Ta nimi on Gloria Grey.Tema seda ei tea ja ärge ütelge ka talle aga ma olen teda iga õhtu läbi akna jälginud.Niall mida sa teinud küll oled.

"Niall V"

Ma olen teda iga õhtu läbi akna jälginud. (Jah ma tegin twitcammi).Peale seda lugesin ühe tüdruku kommentaari.Ta kirjutas seal et keegi seisab ukse juures ja üritab naeru kinni hoida.Huvitav kes see on? Vaatasin siis sinna ja seal minu väike päikese kiir seisiski.Oi pagana nuga ta kuulis seda.Akward.Tõusin kohe püsti ja läksin tema juurde.Tema juurde suudlesin teda kohe.Peale seda tõmbasin ta endaga arvuti juurde kaasa.Ta küll punnis vastu aga tuli ikkagi.Istusin esimesena ja tõmbasin ta endale sülle istuma.Nägin veel kuidas keegi kirjutas et me oleme nunnud ja armsad.Ütlesin siis Gloriale et ta koos minuga hüvast jättaks.Ütlesime siis ühel ja samal ajal head ööd ja head aega ja ma lõpetasin selle video ära.Peale seda küsisin siis Gloriat et miks ta nii hilja siin on?Ta rääkis mulle selle loo ära ja ütles veel et ta õde on ka siin.Pkusin talle välja et võik alla minna.Tema oli nõus ja jooksis juba alla.Jooksin talle aiis järele.Kui alla jõutsime olid seal ainult Liisu ja Liam.Liam ütles et teised läksid välja.istusin siis Liami kõrvale ja Gloria Liisu kõrvale.Liisu ja Gloria vaatasid korra üksteisele otsa ja noogutasid sama aegselt.Vaatasin neid imelikult. Nad vaatasid korra veel Liamile otsa ja Gloria hakkas siis rääkima.


Järgneb

Tsau lugejad.Täna on küll kool aga iga vahetund kirjutasin ma natuke ja nüüd on siis 8 osa valmis.Loodan et meeldib.

Liisa

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now