"Niall V"
Ma suudlesin teda.Minu imestuseks suudles ta mind vastu.Kui me lõppetasime oli film juba lõppema hakkanud ja inimesed juba lahkusid.Tema hakkas ka püsti tõusma aga ma võtsin ta käest kinni ja tõmbasin ta endale sülle istuma ja ütlesin talle et lähme siis kui teised on ära läinud.Tema oli sellega nõus ja ta sättis ennast minu sülle paremini istuma.Ta pani enda pea minu rinnale ja käed ümber kaele.Kui me olime seal natuke aega istunud hakkas ta värisema.Ma panin käed ümber tema.Ta lõpetas värisemise.Kui kõik olid läinud ja tahtsin hakkata püsti tõusma märkasin et Gloria oli magama jäänud.Kuna Paul pidi meile järgi tulema ei pidanud ma mõtlema kuidas me koju saame.Võtsin siis Gloria sülle ja panin talle enda jakki ümber.
Kui me välja jõutsime oli Paul juba siin ja ootas.Mind nähes tuli ta autost välja et meile uks lähti teha.Meie istusime taga istmel ja Paul läks ette istmele.
Kui me meie majadeni jõutsime otsustasin et viin Gloria enda juurde.Kui ma ukseni olin jõudnud ei saanud ma ust lahti teha.Lasin siis ukse kella ja natukese aja pärast tegi Liam ukse lahti ja tema taga olid Louis, Harry ja Zayn . Liam vaatas mind küsiva pilguga.Ütlesin siis kõigile et Gloria jäi kinos magama ja ma ei tahtnud nii hilja tema ema ja õde häirida ja tõin ta siia.Poisid noogutasid selle peale Liam aitas ka minu tia ukse lahti teha.Enda toas panin Gloria enda voodile ja ise läksin akna juurde.Kuid ma nägin et Gloria toas tuli põleb siis jäin vaatama et mis seal toimub. Natukene läks aega mõõda ja aknast jooksid mõõda kõige pealt Loki ja tema järel Liisu.Liisu vist nägi mind kuna ta jäi seisma ja tegi akna lahti.Ma tegin ka siis akna lahti.Liisu hakkas just midagi küsima aga ilmselt ta nägi minu voodil magavat Gloriat.Liisu ainult muigas selle peale ja ütles et ma tema eest ka head ööd musi teeksin talle. Vaatasin talle korra kurja pilguga otsa aga tema hakkas ainult naerma.Panin akna kinni ja kaardina tõmbasin ka ette.Läksin Gloria kõrvale pikali ja tõmbasin meile tekki peale.Gloria võttis tekkist kinni ja tõmbas ennast kägarasse.Kui ma olin juba pea aegu magama jäänud kuulsin kuidas Gloria ütles"Ma armastan sind Niall".Ma naeratasin selle peale ja peale seda ütlesin"Mina sind ka".Peale seda tõmbasin teda natukene enda poole kuid ta tuli mulle nii külje alla kui võimalik.Minule see ainult meeldis.Võtsin ta kaissu ja natuke hiljem magasin nagu karu talve unes.
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...