"Gloria V"
Kui me Liamiga autosse istusime hakkas ta rääkima.Ta rääkis kõik ära.Kui ta lõpetas olime jõudnud juba meie majade etteja mina jooksin kohe koju.Ema oli ilmselt tööl ja Liisu koolis.Ma olen juba päris kaua endale enda kodu otsinud ja plaaninud ära kolida ja nüüd on see aeg kääs.Ma ei suudaks elu iial temaga naaber olla kui ta mulle nii tegi.Õnneks et ma juba endale maja ära ostsin.See maja ei maja ei ole päris kaugel ka.Paar tänavat edasi.Läksin ruttu enda tuppa ja pakkisin enda asjad ära.Peale seda läksin alla ja kirjutasin emale ja Liisule kirja.Käisin veel korra üleval ja võtsin Loki ja tema asjad ja läksin.Riideid ma väga palju kaasa ei võtnud.Ainult 1 kotti.Kui ma enda uue kodu ette jõutsin olin ma kuidagi väga õnnelik.Läksin siis sisse ja hakkasin asju lahti pakkima.
#3Kuud hiljem# "Liam V"
Gloria on juba 3 kuud kadunud.Liisu ja nende ema teab ainult nii palju et ta kolis ära.Õnneks on ta elus kuna Sam lisab iga 2 nädala tagant videoid ja Gloria on õnneks neil videoil ka tantsinud.Niall on kõik need 3 kuud kodus olnud ja mitte kuskil käinud.Täna meil pidi aga mingi pildistamine olema ja me saime õnneks Nialli ka nõusse ja ta on nõus meiega pildistama tulema.
"Gloria V"
Mitte keegi peale minu ja Loki ei tea kus me elame.Loki käib minuga tantsimas kaasas ja elu on lill.Ma läksin ka tööle.Ma töötan fotograafina.Niall on mulle pidevalt helistanud aga ma ei võtta lihtsalt vastu.Täna helistas ka mu boss ja palus mul tööle tulla.Huvitav keda ma pildistama pean?Loodan ainult et need poisid ei ole.Läksin siis koos Lokiga tööle.
Kui sinna jõutsin rääkisin natuke Mariga juttu.Mari töötab ka siin ja ta on mu parim sõber. Mari teab ka kõike mis mul poistega juhtunud on sest ma kunagi rääkisin talle.Järsku läks aga uks lahti ja sisse astusid need keda ma ei tahtnud.Ma tuntsin Liami ja Louis häälest kohe ära aga nemad mind õnneks ära ei tunne kuna ma muutsin oma välimust.Niallil oli pea kogu aeg maa poole.Isegi siis kui ma ütlesin naeratage, siis Naill tõstis korra pea , naeratas ja lanketas uuesti pea.Ma ei tea miks aga mul on tast kahju.Kui meil vahepaus tuli läksin ma Mari juurde ja Loki oli ka seal.Võtsin Loki enda sülle ja sügasin teda kui ta järsku haukuma hakkas.Poisid vaatasid kõik minu poole ja Liam tuli mulle lähemale.Ta vaatas Lokit kui ta järsku rääkima hakkas"Mu õel on ka täpselt samasugune koer.Koer nimi on Loki aga ma pole teda juba 3 kuud näinud sest ta kolis ära ja ma ei tea kus ta elab.Ma igatsen teda ja Lokit väga aga midagi ei ole teha. Ma võtsin ka endale sellise koera nagu sinul.Ta nimi on Gloori. (Imelik nimi ma tean).Aga see nimi meenutab mulle Gloriat ja Lokit. "Liam lõpetas juttu ja tal olid pisarad silmas.Ta tegi Lokile pai ja siis vaatas ta Loki kaela rihma kuhu oli ta nimi kraveeritud.Kui ta Loki nime nägi jäi ta mulle silma vaatama.
"Liam V"
See tüdruk kes meid täna pildistab näeb nii Gloria moodi välja.Aga Glorial ei ole siniseid silmi.Glorial on tume pruunid silmad nagu mul.Kui ta oma koera paitas siis tundus mulle et see on Loki aga see ei ole võimalik.Läksin tema juurde ja vaatasin natuke aega koera kui rääkima hakkasin"Mu õel on ka täpselt samasugune koer.Koera nimi on Loki aga ma pole teda juba 3 kuud näinudsest ta kolis ära ja ma ei tea kus ta elab.Ma igatsen teda ja Lokit väga aga midagi pole teha. Ma võtsin ka endale sellise koera nagu sinul.Ta nimi on Gloori.Imelik nimi ma tean. Aga see nimi meenutab mulle Gloriat ja Lokit."Lõpetasin enda juttu ja tuntsin üisarat oma silma nurgas.Pühkisin selle ära ja vaatasin koeta kaelarihma.Kui ma seda nime nägin mis seal oli jäin ma seda tüdrukut vaatama.Kaelarihmal oli nimi Loki.Kui ma seda tüdrukut vaatasin ja talle pruune silmi ette kujutasin sain ma aru kea see on.See on Gloria.Enne kui ma midagi ütelda jõutsin pani ta mulle sõrme suu peale et ma tasa oleks ja juhatas mind taga tuppa.
Taga toas istusin ma toolile ja tema minu vastu.Ta võttis taskust läätse karbi ja pani selke lauale.Peale seda võttis ta oma läätsed ära ja see oligi minu kulla kallis õde Gloria.Tõusin püsti ja läksin kallistasin teda.
Järgneb
Liisa
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...