Kolisime Londonisse 2 päeva tagasi ja eile oli minu õe Liisu sünnipäev.Ema kinkis talle raha aga mina tema lemmik bändi kontserdi piletid.Ta fännab One Directioni.Kuna tema on 15 ja mina 20 siis ema ei lubanud teda üksi vaid mina pidin kaasa minema.Mina neid ei fänna väga aga paari laulu olen kuulnud.
Täna oli see päev kui me pidime minema sinna kontserdile.Kui me tõusime siis tegime kõik oma toimetused ära ja lõuna paiku hakkasime sättima ennast kontserdile minekuks.Kui me kohale jõutsime sinna kus see toimuma pidi oli seal väga palju kiljuvaid fänne.Õde sai VIP pileti ja ta jooksis lava ette keskele.Mina jäin natuke eemale lava ette seisma.Kuna mul midagi teha ei olnud siis ma läksin telefoni.Kui saal pimedaks läks panin telefoni taskusse ja sellel hetkel tulid poisid lavale.Kuna minu taga oli veel fänne siis nad trukisid ja lükkasid mind ja ma kaotasin tasakaalu.Ma kukkusin sinna pikali maha.
#Niall V#
Kui me lavale läksime hakkasid kõik kiljuma.Jooksin ühte äärde ja kõik üritasid mind puudutada.Üks tüdruk aga kukkus seal pikkali.Ma nägin seda ja ütlesin Paulile et ta aitaks selle tüdruku püsti ja siis üle selle võre mis teisi tagasi hoidis.Tema ei olnud selline nagu teised tüdrukud.Tema ei kiljunud kui me lavale tulime ega midagi sellist mida teised tegid.Ta tundus eriline.
#Gloria V#
Minu juurde tuli mingi suur mees.Ilmselt nende turva mees.Ta aitas mind püsti ja aitas mind üle võre.Kui ma küsisn miks ta mind siia lasi siis ta näitas ühe poisi poole kes laval oli.See poiss lehvitas mulle ja siis kõndis edasi.Mina jäin sinna seisma ja ootasin et kontsert läbi saaks ja ma koju saaks aga ei.Õe VIP piletitega oli kaasas ka lava taha pääsmed.Kui ma lõpuks õe üles leitsin siis me läksime koos lava taha.Seal nad istusid laua taga ja jagasid autogramme.Mina läksin ees ja Liisu tuli minu järgi.Kui ta selle sama poisi juurde jõudis kes mind aitas andis ta talle mingi paberi ja sosistas talle midagi.See poiss naeratas mulle korra ja meie Liisuga läksime koju.
#Liisu V#
Kui me lava taha läksime siis Niall vaatas Gloriat nagu tahaks ta ära süüa.Ma rebisin oma autogrammi raamatust välja ühe lehe ja kirjutasin sinna Gloria nime,meie aadressi ja Gloria telefoni numbri ja enda fb konto nime.Kui ma Niallini jõutsin antsin ma talle selle paberi ja sosistasin"See tüdruk seal ees on minu õde.Ta nimi on Gloria ja siin on midagi sulle".Ta voltis paberi lahti naeratas Gloriale.Peale seda läksime me koju.Gloria läks kohe enda tuppa aga mina läksin fb-sse.Niall oli mulle sõbrakutse saatnud.Ma võtsin selle vastu ja ta hakkas minult igast küsimusi küsima.Kõik olid mu õe kohta.Ta vist armus Gloriasse.Kui ma Nialliga lõpetasin siis ema tuli minu juurde ja küsis et kas ma tahan ta sõbranna juurde ööseks minna.Ma olin nõus.Ma küsisin kas Gloria tuleb ka aga ema ütles et ta ei tahtnud tulla.
"Hommikul" #Gloria V#
Kuna ema ja Liisu läksid eile ema sõbranna juurde olin üksi kodus.Kui ma alla läksin helises meie uksekell.Ma küll ei viitsinud ust avada aga ma pidin seda tegema.Kui ma ukse avasin siis seal taga seisis see sama poiss kes eile seal kontserdil oli ja mind aitas.Miks ta siin on ja kust ta meie aadressi sai."Tere ,mis sa siin teed ja kuidas sa meie aadressi said,ja kes sa oled?"Küsisin talt ja ta vastas "Tere mina olen Niall ja sinu õde Liisu andis mulle ühe paberi kus oli teie aadress ja kuna ma eile ei jõudnud küsida siis ma küsin praegu,kas sa said haiget kui sa kukkusid?"."Ei saanud ja ma löön selle Liisu maha."ütlesin ma talle.Ma küsisin et kas ta saaks sisse tulla kuna ukse vahel oli imelik seista ja rääkida.Ta tuli sisse ja me rääkisime ja tegime igast asju veel.Ta küsis minu twitteri nime ja peale seda ta pidi minema.Kui ta läinud oli läksin ma oma telefoniga twitterisse ja mul oli üle tohande uue jälgia.Kui ma vaatasin kes need olid siis 1 oli Niall ja teised olid Fännid.Võtsin ta sõbra kutse vastu ja vaatasin ta seina twitte.Tal oli 1 uus twiit ja see oli päris armas.Ta kirjutas seal et ta kohtus täna minuga uuesti ja ma vist meeldin talle.Ma punastasin peale seda ja siis tuli mulle veel 4 jälgiat.Need olid Louis,Liam,Zayn ja Harry.Kui ma vaatama hakkasin siis sain aru et need olid ta bändi kaaslased.
Tere siis jälle.Nagu näete on jälle uus järjekas käsil.Kirjutage kuidas meeldis ja võibolla homme tuleb teine osa.
Liisa
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...