22 osa

612 60 5
                                    

"Gloria V"

Niall läks ka teiste juurde lavale.Mina aga lava taha nende riietusruumi.Riietusruumis oli ka nende stilist Lou ja tema tutar Lux.Kuna Lou rääkis telefoniga siis läksin Luxi juurde.Tüdruk mängis seal nukkudega.Hakkasin siis koos Luxiga mängima.Ühel hetkel astusid poisid sisse ja Lou lõppetas kõne.Ta hakkas poistele soenguid tegema.Kõige esimene oli Louis. Louisele seal toolis vist ültse ei meeldinud kuna ta karjus ja tahtis kogu aeg ära tulla.Kui ta viimaks valmis sai läks ta riideid vahtama.

Kui kõik valmis said soovisin neile edu ja läksin enda koha peale.Minu koht oli lava ees kohe.5 minutit hiljem lasti ka teised sisse.

Kui areena juba kurguni täis oli pandi uksed kinni ja tuled kustu.kõige pealt lasti väike video poistest ja siis tulid ka nemad ise lavale.Kõik hakkasid muidugi jälle kiljuma.

"Niall V"

Kui Lou meiega valmis sai soovis Gloria meile edu ja läks lava ette juba.Gloria seda ei tea et tema ema ja õde ka siin on.Ja ta ei tea ka seda et minu pere on siin ja ka seda et ma palun ta endale täna naiseks.Seda et ma talle abieluettepanekut tahan teha teavad ainult poisid ja mina.No Lou ja meie turvad ka aga muidu mitte keegi teine.Liisu ja nende ema istuvad Gloriast 3 rida taga pool.

"Gloria V"

Kui poisid olid 4 laulu ära laulnud tehti väike paus ja nad rääkisid sellel ajal.

Liam:Tere õhtust London! Kuidas teil läinud on?

Louis:Ma loodan et hästi.

Liam:Mina ka.Aga kuulge meie väiksel Iiri poisil on täna teile kõigile üks suur uudis ja ka üllatus?

Niall:Seda küll.Aga selleks et seda teatavaks teha tahaksin ma lavale kutsuda oma kallikese ehk siis Gloria Grey.

Mida? Miks mina pean selleks lavale minema.

Läksin siis lava juurde ja need turvad aitasid mu lavale.Poisid välja arvatud Niall läksid istusid ühte äärde ja Niall jäi koos minuga lava keskele.

Niall laskus ühele põlvele, võttis taskust mingi väikse punase karbi.Ta tegi karbi lahti kus sees oli üks väga ilus sõrmus ja küsis

"Gloria Kas sa tuleksid mulle naiseks?"Panin oma käed suu ette et vältida seda mis sealt tulla võib.Poisid sosistasid vaikselt mikrofoni "Ütle ja.Ütle ja".Niall aaga siia maani vaatas mulle otsa.Vaatasin uuest teda ja noogutasin kuna mul ei tulnud lihtsalt sõnu välja.Niall tõusis püsti, võttis sõrmuse karbist välja ja pani selle mulle sõrme.Poisid kargasid püsti ja hakkasid karjuma.Alles nüüd panin ma tähele ka seda et fännid olid terve selle aja vait olnud aga nüüd kui poisid karjusid, karjusid ka nemad.

Vaatasin uuesti Niallit ja tal oli pisar silmis.Pühkisin selle ära ja jälle oli kuulda et poisid karjusid koos fännidega"Kipe, kipe, kipe".Niall hakkas naerma selle peale aga tõmbas mind enda poole ja suudles mind.

Kuna kontsert oli alles poole peal siis mina pidin istuma sinna kus enne istusid Liam, Louis, Harry ja Zayn kuna Niall ei lubanud mul ära minna.Nemad aga jätkasid oma showd.

Kui kontserd läbi sai läksime kõik koos lava taha.Nende riietus ruumi jõudes tabas mind uus üllatus.Minu ema ja Liisu olid siin.Ja ka Nialli vanemad ja tema venna pere.Nad kõik soovisid meile õnne.

Kui kõik olid meie õnne soovinud pildutas Niall korra Liamile silma ja tõmbas mu välja kus ootas meid auto.

"Ää Niall kuhu me lähme"küsisn temalt kui ta oli midagi auto juhile ütelnud ja nüüd istus ka juba autos minu kõrval.

"Kui ma sulle praegu ütleks siis see ei oleks enam üllatus ju.Nii et sa ei saa praegu teada"ütles Niall mulle ja suudles mind.

"Hea küll"ütlesin ja pugesin ta kaisu.

Kui me olime natuke aega sõitnud juba ütles Niall et ta peab mu silmad kinni siduma.Alguses ma ei olnud nõus aga lõpuks j

in ikkagi nõusse.Niall sidus mulle midagi silmade ette ja hetk peale seda teatas ka auto juht et me oleme kohal.Niall aitas mind autost välja kuna ma kingad olin juba autos ära võtnud siis tundus et me oleme rannas.Kõndisime natuke aega edasi kuni Niall mu sülle võttis ja kuhugile viis.

5 minutit hiljem pani ta mind maha ja enam ma ei olnud liiva peal vaid mingi külma kivi.

"Ma seon su silmad lähti nüüd eks"ütles Niall ja mina ainult noogutasin.Kui ta mu silmad lahti tegi nägin enda ees väikest armast.......

Järgmine osa lähipäevadel.Kas keegi oskab arvata mis asi see väike armas asi on? kui ja siis kirjutage kommendaaridesse.

Lis

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now