Sisse astus ei keegi muu kui One Direction.Come on kas ma pean neid nüüd iga päev nägema v.Keegi seda ei tea veel ja ma pole kellelegi rääkinud ka aga ma tean seda et nad kolisid meie kõrval maia.Liisu vist ka seda ei tea aga võibolla teab.Nad istusid mingitele toolidele mis seal seina ääres olid ja natukene nendest eemal istus Loki.Loki oli väga vaikne koer.Ta ei hakkanud haukuma ka kui need 1D poisid sisse astusid.Treener pani muusika käima ja näitas kes kus olema peab.Mina pidin muidugi kõige ees olema onjuuu.Ma loodan et nad järgmine laupäev ei tule.Hakkasime siis tantsima.
"Niall V"
Kui me kooli aulasse jõutsime olid kõik seljaga meie poole.Kui Liam ka sisse astus , keerasid kõik ennas ümber ja ossa sitikas keda ma nägin.Gloriat.Ta seisis seal ja vaatas mulle otsa.Ma vist punastasin kuna Liam, Louis ja Harry vaatasid mulle imelikult otaa ja Zayn küsis miks ma näost nagu tomat olen. Viipasin peaga Gloria poole ise endiaelt teda vaadates.Teised vaatasid teda ja jäid ka teda vaatama.Kui nendw treener lõppuks muusika käima pani tulid sealt meie laulud.Treener paigutas nad kohtadele ja Gloria pidi kõige eea olema.Nagu ta näost oli näha siis see talle ei meeldinud.Treener luges kolmeni ja nad alustasid.Peab ütlema et ta tantsib mega hästi.
Kui nad lõpetama hakkasid pidid need kes kõige ees olid spakaati tegema.Gloria muutis natuke seda asja ja tegi kõige pealt salto ja siis maandus spakaati.Treener oli natuke üllatunud aga plaksutas neile kõvasti.Meie poistega plaksutasime ja keegi poistest vilistas ka.Kuo Gloria püsti tõusis kummardas ta ja hakkas meie poole tule.Natuke enne meid nihkus ta natuke paremale ja jooksis kellegi juurde.Kui me poistega pead ainna keerasime nägin ma seda sama koera kellega ta eile pildil oli.Selle koera nimi oli vist Loki kui ma ei eksi? Ta tegi Lokile pai ja sügas teda.Teised olid juba ära läinud ja aulas olime ainult mina, poisid, Loki ja Gloria.Ta võtis Loki radika küljest lahti ja läks ilmselt riideid vahetama.
Kui ta tagasi tuli oli tal ilus köeit aeljas ja ta rääkis telefoniga.Kuulsime poiatega seda kui ta kellelgile ütles et ta käib söömas ära ja siis jõuab koju.Kuna me olime juba varem poiatega kokku leppinud et lähme peale seda sööma siis otsustasime ta endaga kaasa kutsuda.Ta hakkas just meist mööda minema kui meie püsti tõusime ja tema ehmatas.Ta lasi Loki rihmast lahti ja Loki kasutas võimalust ja hakkas seal aulas jooksma.Välja ta õnneks ei saanud kuna uksed olid kinni. Liam ja Louis hakkasid Lokit taga ajama kuna nemad on kõige kiiremad jooksiad.Meie:Harry ja Zayniga vabandasime Gloria ees ja juba tuligi Liam ja Louis Lokiga tagasi.Liam oli Loki sülle võtnud ja Louise käea oli Loki rihm.Gloria jooksis Liami ja Louise juurde ja tänas neid.Gloria võttis Loki sülle ja tuli meie ette seisma.Loki tegi talle musi ja peale seda küsis kuidas ta meid tänada saab.Ma vaatasin korra poistele otsa ja nemad ainult noogutasid.Mina siis ütlesin Gloriale et ta meiega sööma tuleks.Gloria , õtles naryke ja oli siis nõus.Olin õnnelik et ta nõus oli.Läksime siis meie mini bussi ja Paul viis meid kuskile kohvikusse.Auto sõidu ajal otsis Gloria misagi oma kottist.Kui ta selle välja võttis oli aru saada et see oli Loki suu korv.Ta pani selle Lokile suule ja peale seda hüüdis ka Paul eest istmelt et me oleme kohal.Kui me sinna sisse läksime ei olnud seal ühtegi inimest.Gloria läks koos Lokiga lauda otsima ja leie läksime süüa tellima.Kui me tellitud saime läksime ainna lauga kus Gloria oli.Teised istusid lauda ja ainuke koht mis vaba oli , oli Gloria kõrval. Istusin ka siis lauda.Gloria tõusis püsti ja palus et me korra Loki järele vaataksime.Olime sellega nõus ja tema läks edale süüa tellima.Meie hakkasime juba sööma.Mõni minut hiljem tuli ja tema ja ta oli ka Lokile vett tellinud.
Kui me söödud saime ja autosse tagasi läksime istus Glpria jälle Koos Lokiga kõige taha.Ei tahtnud tega sinna üksinda jätta ja läksin ka siis kõige taga.Lõpuks istuaime nii et roolis oli Paul tema kõrval Zayn, Zayni kõrval Liam.Liami taga oli Louis ja Pauli taga oli Harry. Harry taga oli Loki ehk siis akna ääres. Keskel oli Gloria ja mina tema kõrval.Kui ma tema kõrvale istusin siis oli tunda hästi õrnalit et ta väriseb.Huvitav miks.Ta võttis ka Lokit suu korvi ära ja pani selle kotti. Järsku ta müksas mind ja küsis"Mis minus nii huvitavat on et sa mind vaatad?"
Vaatasin talle natuke segase näoga otsa aga lõpuks taipasin et olin teda vaatama jäänud.Palusin vabandust ja sosiatasin talle kõrva"Kas sa minuga näiteks täna õhtul kinno tahaksid tulla?"Ta näost oli näha et ta oli ehmunud aga ta vastas jaatavalt.Olin selle üle rõõmus.Tema ütles veel mulle enne kui ta enda kodu ees maha läks et ta on kell 8pm maja ees.Noofutaain selle peale ja tema läks enda koju koos Lokiga.Läksume ka siis poistega oma koju.
Tere siis jälle ja aitäh kõigile kes te seda loete.Mul oleks ka abi vaja tegelikult.Nimelt kes teist on lugenud ka minu teist juttu Doora Eliise siis te teate et juba ammu ei ole uut osa tulnud.Ma lihtsalt ei tea mis edasi võiks juhtuda.Kui kellelgi on mõtteid siis olete oma mõtetega tere tulnud.
Liisa
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...