Hommikul kui tõusin olid juba ema ja Liisu üleval.Ema tegi süüa ja Liisu valis omale kontserdile minekuks riideid.Mina panin juba eile endale riided valmis et hommikul oleks vabaaega rohkem.Kuna ma üleeile joonistasin oma unistuste koerast pildi ja kui ma seda pärast emale näitasin siis ta oli nõus mulle seda lubama.Me Liisuga lepisime kokku et peale kontserdit käime koera varjupaigast lägi ja võttame kutsika.Liisu oli sellega nõus.
Meil on täpselt 2tundi aega et kontserdile minna.Liisu tahtis varem kohale minna sest muidu ta ei saa lava ette kohta.
Kui me sinna jõutsime ei olnud seal väga palju inimesi ja väravad olid lahti juba.Läksime siis sisse ja Liisu jooksis kohe lava ette.Mina läksin talle rahulikult järele.Kui ma Liisu juurde jõutsin istusin ma tema kõrvale ja läksin telefoniga twitterisse.Mul oli väga palju jälgijaid juurde tulnud ja kui ma vaatasin miks siis nende 2000 jälgia sees olid need 1D poisid.Mõtlesin minna ja vaadata mis nad siis twiitinud on ja ma leitsin Nialli twitteri seinalt sellise twiiti:
@NiallOfficial
Täna on kontsert ja ma väga loodan et Liisu ikka sinu ka kaasa võttis!@GloriaG
Okei mis see tähendama peab.
Louise seinalt leitsin ma sellise twiiti:
@Louis_Tomlinson
@GloriaG ära ole Nialli peale pahane aga sa vist meeldid talle:)
Mis asja! Mina meeldin One Directioni liikmele! See ei ole võimalik.See Louise twiit oli tehtud 2 minutit tagasi.Kui ma seda uuesti vaatasin siis Niall oli sinna twittinud et Lou sa saad surma nüüd ja midagi veel.Liisu oli seda näinud mis ma seal twitteris olin teinud sest tema ainult naeris selle üle.Aeg oli nii kiiresti läinud et ma ei pannud tähelegi kui saal täis oli ja lava pimedaks läks.Natuke läks veel aega ja siis tulid Liam, Harry ja Zayn lavale.Liam hakkas naerma ja ütles et Niall hakkas järsku Louist taga ajama ja nüüd nad jooksevad seal lava taga ringi.Mina ja Liisu teatsime ilmselt põhjust.Minut hiljem tuli Louis jooksuga lavale ja peitis ennast Liami selja taha ise samal ajal tilkudes.Natuke peale teda tuli Niall kes oli tulivihane ja tal oli vee pudel käes mis oli pooleldi tühi.Kui Niall Louise üles leidis viskas ta Louist selle veega mis tal veel alles oli ja L7uis oli läbi märgi.Louis käis korra lava taga ja kui ta tagasi tuli oli tal uus särk seljas ja nad võisid lõpuks alustada oma kontserdiga.Kui nad hakkasid laulma Over againi istus Niall minu ette ja terve laulu aeg vaatas mulle otsa.See oli ka nende viimane laul.Peale seda pidin ma jälle Liisuga sinna lava taha minema.Seal ka see Nial kogu aeg jälgis mis ma teen ja mis ma ei tee.Kui me lõpuks minema saime minna käisime kutsal järel ja peale seda veel poes.Ostsime endale nänni ja koerale koera asju.Lasin veel teha kutsale kaela rihma ja sinna peale kraveerida Loki.Loki sest ma panin koerale selle nime.
Kui me koju läksime viisin ma Loki enda tuppa ja panin ta asjad omadele kohtadele.Loki hüppas kohe minu toa voodile ja jäi magama.Mina panin oma homsed trenni asjad kokku ja tegin veel Lokist ja endast pilti.Panin selle twitterisse ülese ja peale seda läksin magama.
#Niall V#
Peale kontserdit läksime kohe koju ja teised läksid magama aga mina jäin veel aknale vaatama mis Gloria teeb.Teda ei olnud kodus sest ta tuba oli tühi.Sain oodata unbes minuti kui tema toa uks lahti läks ja ta sisse astus.Ta pani oma jope kappi ja tõstis poe kottist iga suguseid maiustusi välja.Peale seda tõstis ta veel 1 kotti lauale ja tõstis sealt koera mängu asju ja koera toitu välja.Huvitav kas ta tohib endale koera võtta.Peale seda läks ta korraks ära ja kui ta tagasi tuli olid tal magamis riided seljas ja juuksed krunni pandud.Ta pqni tule kustu ja läks ilmselt magama.Ma läksin ka siis voodisse pikali ja natuke enne seda kui ma magama jäin tegi mu telefon häält.Kui ma vaatasin mis see on siis seal oli teade et Gloria on midagi twitterisse postitanud.Läksin siis vaatama mis see on ja ta oli ühe pildi pannud kus ta oli sama suguse kutsikaga koos nagu tal seal joonistatud pildil.Ta saigi omale koera.Seal oli veel kirjas et koera nimi on Loki.Ilus nimi.Peale seda panin tule ja jäin magama.
"Hommik"
Hommikul tuli Liam minu tuppa ja ütles et me lähme täna ühte tantsu trenni pealt vaatama.Panin ennast siis valmis ja hakkasime minema.
#Gloria V#
Kui ma tõusin oli Loki minu jalgade juures ja magas.Ta on ikka nii armas.Tõusin siis püsti ja läksin panin talle natuke vett ja krõbuskaid.PeLe seda käisin vetsus ja panin riidesse.Sain veel sõnumi et tänast trenni tulevad mingid kuulsused vaatama.Kui ma valmis olin panin Lokile kaela rihma ja hakkasin kooli poole minema.Kui kohale jõutsin läksin saali ja sealt edasiriietus ruumi.Mina olin esimene kes kohale jõudis.Kui ma saali läksin panin Loki ratika külge kinni ja läksin siis treeneri juurde.Rääkisime seal natuke aega juttu kui hakkasid ka teised kohale jõudma.Enne veel kui tantsima hakkasime käisin veel korra Loki juures ja tegin talle pai.Peale seda läksime omadele kohtadele ja järsku läks uks lahti ja sisse astusid......
Tere siis jälle.Kell on praegu 03.23 aga mul ei ole und ja igav on ja siis mõtlesin teile veel ühe osa teha.
Liisa
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...