25 osa

477 58 4
                                    

#2 kuud hiljem#

"Gloria V"

2 kuud on sellest möödas kui Niall minu kätt palus.Kuna praegu on neil pisike paus tuurist siis Niall otsustas selle koos minu ja Lokiga meie majas veeta.Kuna Niall ei viitsinud täna hommikul minuga poodi tulla läksin üksi.Niall ja Loki jäid kahekesi koju.

Kui ma aga poest tagasi jõudsin, leidsin ma Loki õuest aga maja uks oli lukkus.Tegin ukse lahti ja läksin sisse.Maja oli aga vaikne ja pime.Suured tuppa jõudes leidsin laua pealt 2 tassi.Huvitav kas keegi on meil külas?Viisin tassid kööki ja läksin siis ülemisele korrusele.Üleval olles vaatasin kõik toad läbi kuni jõudsin Nialli ja enda toa ukseni.Ust natuke lahti tehes leidsin maast kellegi kleidi.Tegin ukse veel rohkem lahti ja leidsin terve rea riideid mis lõppesid meie voodi juures.Kui ma lõppuks tuppa sisse astusin nägin meie voodis Nialli ja ühte naist.Lähemale minnes sain aru et see naine on minu kunagine klassiõde Kaia,sellest ajast kui ma veel Eestis koolis käisin.Vaatasin korraks veel neid ja läksin siis enda garderoobi.Võtsin välja kõige suurema kohvri ja hakkasin oma asju pakkima.

Kui asjad koos, viisin kohvri alla ja sealt otse kööki.võtsin sahtlist paberi ja pliiatsi ning kirjutasin sinna:

Niall,

Ma tõesti loodsin ja arvasin et sa armastad mind aga nagu näha see nii ei olnud.Ära muretse saad Kaiaga oma uut elu alustada.Mina teid ei sega.Pakkisin juba enda asjad kokku ja lahkun.Loki võttan ma kaasa.Ära palun mind otsima hakka.Mulle piisas juba sellest mis ma nägin.Jätan sulle ka meie kihlasõrmuse ja maja võtme.

Hüvasti Niall

Gloria

Voltisin kirja kokku ja panin selle laua peale.Võtsin ära ka veel sõrmest oma sõrmuse ja jätsin selle sinna kirja peale lebama.Võtsin taskust oma võtme kimbu et sealt ära võtta meie maja võtti.Kui võti käes oli panin ka selle kirja peale.Läksin tagasi koridori kus ma panin omale jalanõud jalga ja Lokile rihma kaela.Võtsin Loki ühte kätte ja kohvri teise kätte.Väljusin majast ja hakkasin oma vana kodu poole kõndima.Tee peal olles kutsusin endale takso.

Kui takso kohale jõudis panin kohvri enda jalgade juurde ja Loki võtsin sülle.Takso viis mind majani kus elasid Liisu ja ema.Õnneks ei ole poisid kodus kuna nad kõik otsustasid oma sünnikodudesse minna.Maksin taksojuhile raha ja läksin treppi poole.

Tuppa jõudes kuulsin kuidas ema köögist hüüdis"Liisu miks sa nii vara kodus oled?Sul pidi ju täna kauem minema!"Selle ajaga oli ka tema koridori jõudnud.Kui ma pea tõstsin vaatas ema mind korra ja jooksis siis minuni.

"Gloria kullakene.Ja mina arvasin et sa oled Liisu.Miks sa kodus oled?Kas Niall on ka siin?"küsis ema.

"Ei Niall ei ole siin ja ei tule ka"vastasin talle ja vaatasin talle otsa.

"Gloria Niall on ju sinu mee-Miks sa nutnud oled?"küsis ema ja vaatas mulle oma murelikude silmadega otsa. 

"Asi selles ongi et ta ei ole enam minu mees.Ära küsi praegu aga igatahes ma lähen ära .Ma ei tea veel kuhu aga ma ei suuda siin olla praegu.Ma tulingi ainult hüvasti jätma."ütlesin ma talle ja kallistasin teda.Kui ma eemale tõmbusin ütlesin veel hääletult hüvasti ja läksin.Panin ukse kinni võtsin Loki ja oma kohvri ning läksin.

Lennujaama jõudes mõttlesin kuhuminna.Otsustasin minna Eestisse Kata juurde.Ostsin endale pileti ja mul oli vaja ainult tundaega oodata.Tund aega hiljem istusime me Lokiga juba lennukis ja ootasime.

#Eestis#

Lennujaamas helistasin Katale ja palusin tal meile järgi tulla.Kui Kata kohal oli tervitasin teda ja me hakkasime tema juurde sõitma.terve teekonna rääkisin ma talle miks ma ültse Eestisse tulin.

Loodan et meeldis.

Lis

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now