"Niall V"
Tõusin hommikul ülesse.Mõtlesin et Gloria on mu kõrval aga teda polnud.Arvasin siis et ta teeb süüa.Läksin siis ka alla ja leidsin köögi laua pealt:paberi,Gloria sõrmuse ja maja võtme.Lükasin sõrmuse ja võtme kõrvale ning voltisin kirja lahti.
Niall
Ma tõesti lootsin ja arvasin et sa armastad mind aga nagu näha see nii ei ole.Ära muretse, saad Kaiaga oma uut elu alustada.Mina teid ei sega.Pakkisin juba enda asjad kokku ja lahkun.Loki võtan ma kaasa.Ära palun mind otsima hakka.Mulle piisas juba sellest mis ma nägin.Jätan sulle ka meie kihlasõrmuse ja maja võtme.
Hüvasti Niall
Gloria
Mida!!!Kes on Kaia?Ma ei tunnegi ühtegi sellist.Kus Gloria on?
Helistasin ruttu Liamile ja palusin tal tulla meie juurde.Kes kurat on Kaia?!
Liam helistas mulle ja ütles et ta on 10 minuti pärast kohal.Läksin suurdetuppa diivanile istum koos võtme ja sõrmusega.Lugesin uuest selle kirja läbi mis Gloria oli mulle jätnud ja tundsin kuidas pisar mu silmist alla voolas.Järsku kuulsin kuidas mu telefon häält tegi.Jooksin ruttu köögi lootusega et see on Gloria.Aga hoopis oli see sõnum kellelki võõralt.
From : 52723651
Tere kallis.Mulle väga meeldis meie eilne õhtu.Armastan sind.Kahju et ma vanale klassiõele nii tegin aga sa ise tulid ka sellega kaasa.
Kaia
Kaia oli Gloria kunagine klassiõde???!!!Nüüd on mul lõpp peal.Esiteks Liam lööb mu maha ja Gloria emast ja õest me ei hakka rääkimagi!
Keegi koputas.See on kindlsti Liam.Läksin ja tegin ukse lahti.Liam seisis seal ja vaatas mind küsiva pilguga.Palusin tal sisse tulla ja me läksime diivanile istuma.
"Enne kui ma midagi räägin sulle siis palun luba et sa mind maha ei löö?"ütlesin talle ja vaatasin talle silma.
"No see asi ei saa ju nii hull olla?Või saab?"küsis Liam vastu.
"No ühe sõnaga ma tõusin täna hommikul ülesse ja Gloria ei olnud minu kõrval.No ja siis ma arvasin et ta on juba all ja vaatab telekat või midagi aga kui ma alla jöudsin ja kööki läksin leidsin ma laua pealt maja võtme,meie kihlasõrmuse ja kirja."ütlesin talle.
"Näita mulle seda kirja"ütles Liam ja sirutas käe välja.
Panin kirja tema käe peale ja Liam luges selle läbi.
"Issand Niall millega sa oled hakkama saanud jälle!" küsis liam.
"Liam ma ei tea kes see Kaia üldse on ja mis meil eile õhtul üldse toimus.
See Kaia tuli minu teada Gloria juurde! Aga see hetk ei olnud Gloriat kodus. Ta pidi nagunii mingi tunni aja pärast koju tulema ja ma mõtlesin, et ta võib siis selle aja ka siin olla.
Pakkusin talle kohvi ning istusime suurde tuppa diivanile, ning vaatasime telekat. Kuulsin Loki köögis haigatas korra sain aru, et ta tahab süüa saada. Ma läksin siis kööki Lokile süüa andma, Kaia jäi suurdetuppa istuma."ütlesin Liamile ja tuntsin kuidas järgmine pisar alla voolas mööda mu põske.
"Kaia V"
Panin Nialli kohvi tassi natuke unerohtu, et ta magama jääks.
"Niall V"
"Andisin Lokile söögi ära ning läksin suurdetuppa tagasi, võtsin tassist kohvi lonksu tundsin, et see on natuke mõru võtsin uuesti lonksu ning siis kadus minu pilt kõik.
Hommikul ärkasin, kõik oli nii vaikne.Läksin siis alla kööki ja nägin kirja ja sõrmust ning võtit.Lugesin kirja läbi ja helistasin kohe sulle.
Liam Mis ma teen nüüüd !!!!!!!!!!!!???????"
"Liam V"
"Kas sa Gloriale helistada oled proovinud?"küsisin.
"Kuigi ega ta seda nagunii vastu ei võtaks."lisasin veel enne kui Niall vasata jõudis.
Loodan et meeldis
Lis ja Kaia
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...