9 0sa

869 52 4
                                    

"Liisu V"

Rääkiaime siis koos Liami ja Gloriaga Niallile selle venna teema ära.Mulle tundus et Niall ei saanud algusea aru aga lõppu poole oli tal vist pilt koos.Ma ei suuda seda siia maani uskuda.MU ÕDE KÄIB MINU IIDOLIGA JA 1 MINU IIDOLITEAT ON MINU POOLVEND.See lihtsalt ei ole võimalik aga midagi pole teha. Peale seda me veel rääkisime natuke aega ja peale seda pidin mina magama minema et homme kooli minna.

Hommikul äratas mind üles Gloria.Tõusin siis üles ja läksin alla et sööma minna.

Sõin ära ja Gloria saatis mind kooli.Koolis võtsin kappist oma õppikud ja läksin klassi.

Kui meie mata õps klassist korra välja läks hakkasid kõik oma vahel rääkima.Mina istusin hästi vaikselt oma kohal ja ootasin et õpetaja tagasi tuleks.Kui õpetaj tagasi tuli kirjutas ta meile ülesanded tahvlile ja meie hakkasime ndid tegema.Keegi kopputas uksele ja kui õpetaja neil sisse lubas tulla hakkasid kõik kiljuma kuna mu õde oli koos 1D poistega tulnud.Nad seisid seal klassi ees ja naeratasid.Kui teised natuke vaiksemaks hakkasid jääma hakkas Gloria seal rääkima et ta läheb poistega tuurile ja tuleb 3 kuu pärast. Mina aga tõusin püsti ja jooksin tema juurde et talle kalli teha.Kallistasin teda hästi tugevasti.Ka tema kallistas mind vastu.Soovisin talle head reisi ja nad läksid minema.Kui vahetund tuli olid järsku kõik tüdrukud minu ümber ja küsisid iga suguseid küsimusi.Põhiline küsimus oli neil "Kui sa teda kallistasid siis miks ta sind ära ei lükkanud?"Vastasin siis sellele et ta on minu õde ja ta käib Nialliga ja veel et Liam on minu poolvend.Teistel vaius selle juttu peale karp lahti.Mina hakkasin selle peale õrnalt itsitama.

"Gloria V"

Peale seda kui me Liisu juures käisime läksime me otse tuuri bussi ja esimeseks kohaks kuhu me minema pidime oli Eesti.Ma näen jälle oma parimat sõbrannat Katat.Me oleme Kataga  juba lasteaiiast saati parimad sõbrad olnud.Kui me seal bussis olime panin tähele et Niall oli kuhugi kadunud aga ta telefon oli laua peal.Talle tuli just sõnum.Tahtsin teada kellelt see sõkum on ja mis seal kirjas on aga ma poleks pidanud nii uudis himulik olema.Nimelt see oli mindilt Barbaralt.Ta kirjutas seal et ta nii igatseb Nialli ja et ta juba ootab et me Eestisse jõuaksime et siis nad saavad kohtuda ja veel et ta ei unusta iialgi seda ööd , mis neil paar päeva tagasi oli.

PAAR PÄEVA TAGASI!!! MEIE OLEME NIALLIGA JUBA 2 NÄDALAT KÄINUD JU.SIIS SELLE PÄRAST TA EI SAANUDGI MINUGA VÄLJA TULLA KUNA TA KÄIS BARBARA JUURES JA MA AU SÕNA EI TAHA TEADA MIDA NAD SEAL TEGID.Kuna oli juba õhtu siis otsustasin ma magama minna ja juba homme hommikul siit bussist lahkuda.

Hommikul olime me juba hotelli taga hoovis ja poisid liikusid juba hotelli.Mina aga mängisin et ma magan ja nii pea kui ma aknast nägin et nad on hotelli sisse läinud.Jooksin ma koos oma kohvriga Kata maja poole.

Kata maja juures tõmbasin ma korra hinge ning peale seda kopputas uksele. Natukene läks aega mõõda kuni ilmus uksele Kata ema.Kui ta mind nägi kallistas ta mind tugevasti ja küsis miks mul kohver kaasas on.Rääkisin talle lühidalt ära et mu poiss pettab mind ja tema jäi õnneks selle vastuseda nõusse.Küsisin talt kas Kata on kodus ja tema noogutas ja ütles et ta on oma toas ja magab alles.Katale on terve elu meeldinud kaua magada.Tema tuppa jõudes tabas mind esmalt shokk.Nimelt oli team tuba täis.....

Järgneb homme sest praegu on kell juba 01.06 ja ma väss aga ma tahtsin teid tänada voteide eest ja see on uskumattu et mu raamatul on 677 lugejat.veel kord suur suur aitäh teile jama nüüd magama. Tsau jalove you all.

Liisa

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now