"Gloria V "
Pagan Liam vaatas Loki kaela rihma ja tundis mu ära.Kuna ta tahtis midagi ütlema hakkata panin talle sõrme suule ja juhatasin ta taha ruumi kaasa.Seal võtsin oma läätsed ära ja vaatsin teda kuk ta järsku püsti tõusis ja mind kallistas.Kallistasin teda vastu.Kui ta eemale tõmbus kusis ta igast küsimusi.Näiteks kuidas mul läheb? Kus ma elan? ja miks ma ültse ära kolisin?
2 esimesele ma ei vastanud aga viimasele küll.
"Mäletad kui sa mulle haiglasse järele tulid ja rääkisid mulle mis Niall tegi? No ja peale seda ma ei suutnud ta naaber enam olla ja kolisin ära.Keegi ei teadnud minust kuni tänase päevani midagi. "vastasin ma ta küsimusele.
"Aga kuula nüüd sina mind ka eks.Niall ei ole selles süüdi.Selles oon süüdi Barbara.Klubi turvakaamera pildilt on näha et Barbara valas midagi Nialli joogi sisse ja Barbara on selle eest juba vangis.Niall ei käi enda toast väljas vid istub ainult aknal ja vaatab välja ja ei räägi kellegiga.Sa pead midagi tegema Gloria."ütles Liam mulle ja läks teiste juurde tagasi.Mida ma tegema siis pean?
"Liam V "
See oligi Gloria.Barbara läks päriselt ka vangi kuna ta oli Nialli joogi siase mingit ainet pannud mis sundis Nialli kaasa minema.Nialli istus ikka veel seina ääres pea põlvedel.Läksin tema juurde ja ütlesin siis talle"Kui sa praegu sinna tagatuppa lähed kukkud sa pikkali."ütlesin talle.Ta tõusis püsti ja läks.
"Niall V "
Mis seal siis sellist on et ma kohe pikkali pean kukkuma.Läksin siis ainna ja seal seisis see sama tüdruk kes meid enne pildistanud oli.Selle pärast peangi pikkali kukkuma v? See tüdruk aga nuttis seal.Läksin siia tema juurde ja küsisin mins juhtus.Selle peale aga tema tõatis oma pea. ja osaa nuga Liamil oli õigus.Kui ma ei oleks toolist kinni hoidnud oleks ma pikkali kukkunud kuna see tüdruk oli Gloria.
Tean et lühike aga ma kirjutasin teisi raamatuid ka nii et head lugemist
Liisa
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...