20 osa

636 59 4
                                    

Kõige pealtma tahaksin vabandada et nii kaua ei ole uut tulnud aga lihtsalt mul ei olnud aega ja mul on väga rasked ajad olnud praegu, aga samas ma tahaksin ka tänada Mirell Aonurm et ta tegi mu raamatutele coverid.Aitäh Mirell need on nii ilusad et mul lihtsalt ei ole sõnu.Aga nüüd siis juttu juurde:)Ja üks asi veel.Sellel raamatul on juubel:)

"Gloria V "

Hommikul ärkasin ma vara sest ma ei jõudnud õhtul kõiki asju kokku panna.Tegin vannitoas oma toimetused ära ja hakkasin siis uuesti pakkima.

Lõppuks peale 2 tundi pakkimist olid mul asjad koos.Nüüd oli vaja veel Loki asjad kokku panna.

Kui Loki asjad koos olid ja kui ma kella vaatasin hakkas mul jälle kiire kuna poisid pidid 5 minuti pärast siin olema.Viisin ruttu Loki ja enda asjad alla ja otsisin siis Loki rihma.Kui see leitud panin Lokile rihma kaela ja juba oligi suur buss mu maja ees.Niall tuli mulle appi asju tassima.Bussi jõudes oleks ma üikkali kukkunud kuna mina arvasin et see on tavaline buss aga seal oli suurtuba, köök ja väääga palju voodeid.Niall pani minu asjad enda voodi pealmisele voodile.Peale seda läks teiste poiste juurde diivanile jalgpalli vaatama.Mina aga läksin kööki et Lokile süüa anda.Peale seda läksin enda voodi juurde tagasi.Vaatasin ka korra Nialli voodisse ja leitsin sealt kitarri.Kunagi kui ma väike olin käisin ma 4 aastat kitarri tunnis aga siis  kukkusin ma treppist alla ja tänu sellele olid mul mõlemad käed kipsis.Võtsin siis Nialli voodi pealt kitarri ja ronisin enda voodisse.Sättisin ennast natuke paremini ja hakkasin siis Say Something -it mängima.

"Niall V "

Vaatasime poistega  jalgpalli kui järsku Liam teleka vaiksemaks pani."Äh miks sa kinni panid"hüüdis Louis talle aga Liam jällegi hoidis näppu suul et märku anda et me tasa oleks.Kui Louis ka siis vait jäi oli kuulda kitarri mängu.Huvitav kes veel peale minu seda mängida oskab? Hakkasime vaikselt mööda häält minema ja lõppuks jõutsime Gloria voodini.Liam tõmbas vaikselt voodi eest kaardina ära ja seal ta istusgi.Kitarr käes ja mängis.

Lis

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now