21 osa

596 53 2
                                    

"Niall V"

Kui Gloria kitarri mängu lõppetas tuli ta meie juurde diivanile.Kuna kohta ei olnud tuli ta minu sülle.Harry ja Liam hakkasid plaksutama.Varsti ühinesid ka Louis ja Zayn nendega.Gloria vaatas meid segase näoga.

"Me kuulsime seda kuidas sa kitarri mängisid"sosistasin ma talle.

Tema aga läks näost punaseks.

"Ma lootsin et keegi ei kuule seda"vastas ta mulle ja peitis oma mu särgi sisse.

"Kuule Gloria kallis, tegelt ma tahtsin sulle ütelda et me ei sõida tegelikult Austraaliasse vaid meie esimene kontsert toimub tegelikult siin Londonis.Ja präegu lähme me areenale."sosistasin talle kõrva.

Tema aga noogutas vaikselt.

"Kuule ja üks asi veel.Kas sa tuleksid homme meie kontserdile?"sosistasin talle uuesti kõrva.

Tema aga noogutas jälle.Lõppuks kui film läbi sai mida me vaatasime tuli välja et Gloria oli mul süles magama jäänud.Soovisin poistele head ööd, võtsin Gloria ja läksin voodite juurde.Kuna Gloria ei lasnud must lahti siis otsustasin ta enda juurde võtta.Meie narid on küll nii laiad et me mõlemad mahume sinna ära.Gloria läks sein poole ja mina jäin teisele poole.Tõmbasin meile tekki peale ja peale seda õmbasin ka kaardina ette.Gloria keeras ennast minu poole ja ronis mulle nii palju kaisu kui võimalik.Ta pani oma pea mulle rinna peale ja sosistas"Ma armastan sind Niall.Kuuni ja tagasi."

Peale seda naeratasin ja vastasin talle aga ma kahtlen et ta ei kuulnud "Mina armastan sind ka Gloria, kuuni ja tagasi".

"Hommikul"

Kui ma lõppuks tõusin siis oli Gloria juba üleval ja vaatas mind.

"Hommikust ja kas sa tead et jõllitada pole ilus?"küsisin ma temalt.

"Hommik jah aga mul ei olnud midagi muud teha siin lihtsalt."vastas ta mulle ja suudles mind.

Suudlesin teda vastu ja panin oma käed ta õlale.Gloria ei pannud seda tähele ja praegu oli mul hea võimalus teda kõdistada.Meie huuled olid ikka veel ühenduses kui ma järsku oma käe ta käenla alla panin ja teda kõditama hakkasin.Gloria tegi oma silmad lahti ja hakkas sipplema ja rabelema samal ajal naerdes ja karjudes et ma lõpetaks.

Lõppuks kui ma lõpperasin olid ta põsed täiest punased.Tulin voodist välja, tema ronis kohe minu järel.Kui ta lõppuks püsti sai jooksis ta ruttu bussist välja.Kuna teised olid juba üleval ja bussist väljas siis Gloria jooksis Liami selja taha, samal ajal kui mina bussi ukse juures seisin ja naersin.Gloria vaatas üle Liami õla.

"Mis see Niall sulle siis jälle tegi?"küsis Liam.

"Ta hakkas mind lihtsalt heast peast kõditama"vastas Gloria talle."Niall!Minu õde ei kõditata ilma põhjuseta!"karjus Liam mulle."Karistuseks jääd täna õhtul magustoidust ilma"ütles veel Liam ja paitas Gloria pead.

"Sa ei saa mind magustoidust ilma jätta! Ole nüüd Liam"hüütsin ma talle."Vot näed saan küll"vastas Liam jälle.

Kõndisin Gloria juurde ja ütlesin"Palun vabandust et ma sind kõditasin".Gloria mõtles natuke ja ütles siis "Poisid teie minge ees sisse, mul on vaja Nialliga rääkida"ütlea Gloria.

Kui poisid olid sisse läinud vaatas Gloria uuesti minu poole."Nii ja nüüd sina paned silmad kinni ja käed niimoodi ette nagu sa hakkaksid kedagi kallistama"ütles Gloria ja naeris salakavalalt. Tegin nii nagu ta käsis.Panin oma silmad kinni ja käed nii nagu ta palus.

Natuke aega oli sellest möödas kui tuntsin et keegi mulle lähemale tuli.Varsti aga keegi pani oma huuled minu omadele.Tegin oma silmad lahti ja sain aru et see kes mulle musi tegi on Gloria.Panin oma käed ta ümber ja tõstsin ta endale sülle.Gloria hakkas naerma ja pani oma pea mu õlale.Kõndisin koos Gloriaga areenale sisse.Teised olid juba laval ja tegid seal proovi.

Üle pikka aja siis uus osa.Palun vabandust et nii kaua läks aga ma käisin pärnus sõbrannal külas ja siis veel soomes ja ühesõnaga igal pool.Aga ma siiralt loodan et kas täna õhtul või siis homme tuleb ka teistele raamatutele uus osa.

Lis

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now