10 osa

856 56 2
                                    

"Gloria V"

Nimelt oli Kata tuba täis 1D plakateid ja postreid.Millal ta neid fännama jõudis hakkata!!!Läksin siis Kata voodi juurde ja hüppasin hooga sinna peale.Kata tõusis ehmunult ülesse.Kui ta mind nägi hakkas ta kiljuma ja tuli mind kallistama.Kallistasin teda siis vastu ka.Kui ta oli natuke maha rahunenud küsis ta mis ma siin teen ja miks ma siin olen.Rääkisin siis kogu loo talle ära ja peale seda vaatas ta mind nagu ma oleks mingi seitsmes maailmaime.Miks ta mind niimoodi vaatab?Lõpuks tuli mul meelde et ta tuba on täis ju nende plakateid.Küsisin siis millal ta neid fännama jõudis hakkata sest minu mälu järgi ta vihkas neid.Vähemalt siis veel vihkas kui mina Eestis elasin.Ta rääkis ka siis oma loo ära.Põhimõtteliselt ta hakkas neid fännama selle pärast et ta kuulas nende laulu ja hakkas lihtsalt meeldima.Rääkisime siis veel natuke aega ja mu telefon hakkas helisema.Kui ma vaatasin kes see on siis ma mõtlesin päris kaua kas vastata või mitte.Helistajaks oli minu kulla kallis venna Liam.Otsustasin ikkagi vastu võtta.(M-Mina/L-Liam)

M:Ja ma kuulan sind Liam

L:Gloria kus sa oled?Kõik otsivad ju sind!

M:Rahune maha Liam ma varsti tulen ma olen praegu oma bffi juures

L:Okei aga helista siis kui sul on vaja et ma järgi sulle tulen

M:Okei tsau

L:Tsau

Lõpetasin siis Liamiga kõne ära.Kata vaatas mind jälle suu lahti ja suurte silmadega.Ilmselt ta ei usu seda siia maani.Ma ei tohi siia Kata juurde jääda sest kui ma õhtuks nende juurde ei lähe siis nad võivad ju Liisule helistada ja küsida kes on minu bff ja kus ta elab.Otsustasin tagasi Londonisse ema ja õe juurde minna.Vaatasime koos Kataga mulle lennu ja mul vedas kuna ma sain täna õhtuks lennu.                                                                                                                                           Ootasime siis õhtuni ja juba suutis Liam mulle helistada ja küsida kas kõik on korras.Vastasin jaatavalt ja lõpetasin jälle kõne.Niall oli mulle ka päris mitu korda helistanud aga ma ei võtnud vastu.                                                                                                                                                                           Lennuki peal helistas Liisu mulle.(L-Liisu/M-Mina)

M:Ja Liisu 

L:Gloria mis sul seal toimub?

M:Mis mul siin toimuma peaks siis?

L:No ma ei tea sa võiksid mulle seda seletada et miks poisid mulle helistavad ja küsivad kus Kata elab

M:See ei ole võimalik

L:Gloria mis ei ole võimalik

M:Okei lühidalt ma olen praegu lennukis ja sõidan koju tagasi.Tule tunni pärast lennu jaama mulle vastu ja ma räägin sulle

L:Okei ma olen kohal siis

M:Tsau Liisu

L:Tsau Gloria

Kui ma lennukilt maha läksin ootas Liisu mind juba ukse juures.Läksime koos taksosse ja kodus rääkisin ma talle terve loo ära.Liisul oli minust kahju ja kui ma talle rääkisin et ma lähen selleks ajaks hotelli kuni poisid tuuril on,tuli tal palju parem idee.Nimelt ta oli nõus sellega et me vahetame toad ära.Mina olin ka sellega nõus.Vahetasime siis Liisuga toad ära.Tantsu trenn on mul homme.Ma küll õpetajale ehk siis Samile ütlesin et ma 3 kuud ei tule aga kuna ma nüüd kodus olen jälle siis ma käin seal edasi.Lõpuks kui me Liisuga toad valmis saime läksin mina magama.

"Hommik"                                                                                                                                                                    "Gloria V"

Eile ma ei pannud tähele seda et Loki on kadunud aga täna leitsin ma ta köögist laua alt.Kui Loki mind nägi hüppas ta kohe püsti ja jooksis mulle sülle.Sõime siis koos Liisga ära ja peale seda läksin ma trenni asju kokku panema.Otsustasin täna kanda musta maikat,halle pükse ja kultseid tosse.See kord ma Lokit kaasa ei võtnud kuna treener ütles mulle et me filmime oma tänast tantsu mida me oleme õppinud juba 3 nädalat.Laul mille järgi me seda teeme on Talk Dirty.                           Sinna jõudes olid õpetaja ja teised juba kohal ja üllatunud et mina ka siin olen.Ütlesin neile et mul omad põhjused ja nemad ei pärinud rohkem.Videole ei tahtnud kõik tulla aga seal olime siis mina,treener Sam ja mõned veel.Mina pidin jälle olema kõige ees.Vähemalt ei olnud Niall siin ja ma sain rahulikult tantsida.Kui me olime ära tantsinud Küsis Sam et kas me oleme nõus et ta paneb selle video netti ülesse.Mina ja teised olime nõus ja ma otsustasin seda kodus vaadata.Teised jäid veel sinna seda videot vaatama.

"Niall V"

Gloria ei vasta mu kõnedele ja ta on lihtsalt kadunud.Meil oli vahe peal 1 kontsert ja homme on teine ja siis lähme Austraaliasse.                                                                                                                         Liam tegi midagi oma arvutis ja järsku jäi ta midagi jõllitama sinna.Natuke hiljem kutsus ta meid kõikki enda juurde.Läksime siis tema juurde ja ta oli sealt mingit tantsu videot vaadanud.Kui ta selle uuesti tööle pani oli see Gloria tantsu trenni video aga see on täna ülesse laetud ja Gloria oli ka seal peal.

Järgmine osa tuleb kas täna õhtul või siis homme aga selle tantsu video lisan ma ka.Aga nagu ikka siis kommige ja votige ja olge lahedad.

Üks asi veel.See video on päriselt tehtud 1 londoni tantsu gruppi poolt.

Liisa

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now