5 osa

1K 63 1
                                    

"Niall V"

Kell oli 7pm.Mul oli täpselt 1 tunde et ennast valmis panna ja minna.Tõusin siis diivanilt ja läksin ülesse et ennast valmis panna.

Kui ma valmis sain ja välis uksest välja hakkasin minema siis ma ehmatasin kuna keegi oli mu selja taha tulnud ja küsis"Ja kuhu meie Horani poiss läheb nii hilja?"Häälest oli aru saada et see oli Liam.Liam on alati kõige mõistvam ja hoolivam inimene.Tema teab kõiki mu saladusi.Ta on nagu mu isa.Läksin talle lähemale ja sosistasin talle kõrva"Et teised ei kuuleks aga ma lähen Gloriaga kinno nii et soovi mulle õnne."Liam patsutas mulle õlale soovis õnne ning mina läksin uksest välja kuna kell oli juba 7.59pm.Kui ma uksest välja läksin ei olnud Gloria veel tulnud õnneks.Läksin siis tema aia taha ja nende kööki aknast nägin et Gloria oli juba valmis aga ta pani Lokile süüa.Kui Gloria oli juba püsti tõusnud siis Loki jooksis juba trepist alla.Loki libises vastu ukse piita.See oli päris naljakas kui aus olla.Hakkasin seal akna taga naerma.Gloria läks ja võtis oma kotti ja peale seda avanes nende välis uks ja Gloria astus välja.Hubitav miks ma enne tähele ei pannud et tal nii ilus kleit seljas oli.Ta tuli aiast välja ja tervitas mind.Mina vastasin samaga ja läksime peale seda minu autosse.Auto sõit oli väga vaikne ja kuidagi imelik.Tema aga vaatas kogu sõidu akendest välja.

Kui me lõpuks kino ette jõutsime läksin ma kiiresti autost välja täpselt enne seda kui ta jõudis ukse lahti teha , tegin mina seda tema eest.Ta tänas mind ja küsis mida me vaatama lähme.Ma pakkusin talle välja et kas õudus film või siis titanic.Ta mõtles natuke ja ütlea siia et tahab minna "Lõpp punkt 5" vaatama.Läksin ja ostsin siis piletid ja joogid meiele ja läksime siis saali.Saalis istusime kõige viimasesse ritta.Gloria kõrvale istus mingi naine kes mind nähes ehmatas.Ta vaatas mulle natuke aega otsa ja peale seda teretas nii mind kui ka Gloriat.Gloria ja mina teretasime teda vastu.

Kui film oli juba poole peal tuli kõige jubedam koht ja Gloria haaras mu käest kinni ja peitis oma näo minu särgi sisse.Rahustasin teda natuke maha et ta edasi vaataks.Lõpuks oli ta nõus edasi vaatama aga minu käest hoidis tabsiia maani kinni.Filmi lõppu poole tuli veel üks jube koht ja ta peitis jälle oma näo ära.Ma ei tea miks ma seda tegin aga ma tõstsin ta lõua üles ja vaatasin talle silma.Natuke hiljem lähenesin talle ja suudlesin teda......


Järgneb........

Liisa

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now