"Liam V"
"Jah Gloria on tagasi aga mul on sulle veel suurem uudis Gloria kohta"ütlesin, talle samal ajal silma vaadates.
"Mis uudis?"küsis Niall ja tõstis ka pea.
"No ma ei tea kas ma tohin seda ütelda sulle aga......"ütlesin.
"No palun ütle"nurus Niall.
"Ei siis kui Gloriaga kokku saad siis ta ise ütleb sulle"ütlesin.
"Okei"vastas ta ja tõusis püsti.
"Aga ma ei saa ju lihtsalt sinna uksetaha minna ja ütelda Tsau Gloria.Sorry et selline jobu olin.Äkki annad andeks ja saame uuesti alustada.Mis ta siis minust mõtleks."ütles Niall samal ajal kui mina ka püsti tõusin.
"Ei seda sa jah teha ei saa"
"No aga mis moodi ma siis saan temaga kohtuda ja rääkida?"
"Ma veel ei tea aga ma mõtlen selle välja.Aga sina palun korista siin nüüd natuke ja tee tuli ka alla.Ja palun söö midagi."
"Okei"vastas ta.
"Aga ma nüüd lähen koju ja mõtlen kuidas teid kuidagi kokku viia eks.Tsauu"
"TSauuTsau."
Läksin uksest välja ja siis autosse.
Kui koju jõudsin läksin tuppa sisse kus mulle tulid kohe Zayn,Louis ja Harry vastu.
"Liam kus sa olnud oled?Sa tormasid hommikul tõustes kohe minema ja nüüd alles tulid.Kus sa olid?"Küsis Harry kohe kui suurdetuppa diivanile läksime.
"Poisid mul on teile uudiseid."ütlesin neile
"No räägi siis"ütlesid nad kõik koos.
"Esiteks on Gloria tagasi ja teiseks ootab ta Nialli last."ütlesin ma ja vaatasin neile otsa.
"GLoria on tagasi ja veel rase ka!?"karjusid nad kõik koos.
"Jap"
"Aga kas Niall teab"küsis Lou.
"Ja ma just tulen tema juurest.Aga mul on teie abi vaja.Kuidas Niall ja Gloria niimoodi kokku viia et üks neist kohe ära ei jookseks?"
"Ma tean.Leppime Gloria emaga kokku et me lähme sinna aga Gloriale ütleme et ainult meie 4 tuleme,aga Nialli saadame Gloria tuppa.Saadame näiteks Liisu ja Gloria poodi või kuhugi ja kui nad tagasi tulevad läheb ju niikuinii Gloria riideid vahetama ja kui Niall ka juba tema toas on siis nad saavadki rääkida.Aa ja ukse keerame väljast poolt lukku ja enne neid välja ei lase kui nad rääkinud on."rääkis Zayn pikka juttu maha.
"See on väga hea mõte.Kuidas ma ise selle peale ei tulnud?"ütlesin ja vaatasin neid.
"No aga teeme selle siis homme teoks.Aga praegu kõik magama kell on juba 1 öösel ja homme peame siis vara tõusma.Head ööd."Ütlesin neile ja jooksin treppist ülese oma tuppa.
Tuppa jõudes vahetasin riided ja läksin magama.
Sorry et niikaua ei ole kirjutanud aga loodan et meeldis.
Lis&Kaia
YOU ARE READING
See kontsert muutis kõik
FanfictionGloria õde on väga suur directioner ja siis otsustaski Gloria talle sünnipäevaks 1d kontserdi piletid osta aga ema ei lubanud Liisul üksi minna mis tähendab aga seda et Gloria peab kaasa minema. Mis aga kontserdil juhtub seda saad teada lugedes seda...