,,Pomôžeš mi prosím do izby?" Opýtala som sa Harryho. On len prikývol a podoprel ma. Nejako sme sa dostali do mojej izby. ,,Ďakujem." Jemne som sa na neho usmiala. Zrazu mu začal zvoniť telefón. ,,No?" Opýtal sa keď zdvihol. ,,Príďte do nemocnice Margaret sa prebrala." Keď som to počula spustili sa mi slzy. Ihneď som vstala a snažila sa dostať dole. Harry ma zastavil. ,,Dobre za päť minút sme tam." Povedal a zložil. ,,Poď rýchlo." Hovorila som. ,,Veď už počkaj chvíľu." Povedal a prehodil cez seba bundu a po mne tiež hodil nejakú jeho mikinu, ktorú som si obliekla. Spolu sme zišli schody a kráčali rovno von k jeho autu. Sadla som si a už len čakala kým Harry naštartuje. ,,Harry ak chceš spáchať samovraždu mňa z toho vynechaj prosím." Poznamenala som keď sa Harry asi stodvaciatkov hnal cez Londýn. O trochu spomalil. O necelých 10 minút sme boli pred nemocnicou. Rýchlo som "vyskočila" z auta a kráčala smerom k nemocnici. Harry ma dobehol a pomohol mi. Vstúpili sme do výťahu a už len čakali kým nás to vyvezie. Keď sme vystúpili z výťahu stretli sme sa so zmätenými výrazmi chalanov. ,,Vysvetlím vám to neskôr. Môžem ísť za Margaret?" Opýtala som sa. Chalani len prikývli. Ako neriadená strela som vošla do izby a keď som zbadala Margaret, ktorá sa na mňa v tom okamžiku čo som vstúpila do izby pozrela rozplakala som sa. ,,Margaret!" Prešla som k nej a objala ju. ,,Ako ti je?" Hneď som sa jej opýtala. ,,Je mi celkom fajn. Ale čo sa stalo tebe zlatíčko?" Hneď som vedela, že naráža na moju nohu. ,,Spadla som zo schodov. Ale to teraz nieje podstatné! Kedy ťa pustia domov?" Pýtala som sa a stále som trochu posmrkovala. ,,To neviem. Najprv sa musím aspoň trocha dať do formy." Smutne sa na mňa usmiala. Nové slzy sa valili z mojich očí. ,,Prosím neplač. Som živá? Som. Ja to zvládnem neboj a čoskoro si budeme užívať tak ako teta a neter." Usmiala sa a poutierala mi slzy. Len som prikývla. ,,Do tej doby počúvaj chalanov!" Povedala a dala mi pusu do vlasov. Ešte raz som ju objala pred tým ako som odišla z jej izby keďže návšteve hodiny už boli skoro u konca. Harry tam zabehol asi iba na 5 minút keďže ho už potom vyháňali čo mi prišlo celkom vtipné. ,,Chalani ste tu autom?" Opýtala som sa pri tom čo sme sa viezli výťahom. ,,Áno." Odpovedal Liam za všetkých. ,,A teraz k tej nohe. Čo sa preboha živého stalo?" Opýtal sa ma a pozorne si prezrel aj mňa aj Harryho. ,,Spadla som zo schodov." Priznala som sa a svoj zrak som presunula na podlahu. Niall sa začal nekontrolovateľne smiať. ,,Niall!" Okríkol ho Liam. ,,P-prepáč." Povedal pomedzi smiech Niall. Len som nad tým mávla rukou. ,,Bože ty si fakt katastrofa." Zasmial sa Lou. ,,No dovoľ?" Hrala som urazenú. ,,Nemyslel som to zle chrobáčik." Zasmial sa na mne. ,,Chrobáčik?" Divne nakrčil obočie Harry. ,,Áno snáď ti to nevadí Harrynko." Dobieral si ho Louis. On nad ním len pretočil očami. ,,Liam, že cestou domov pôjdeme do Nando's?" Opýtal sa Niall a urobil na Liama psie očká. ,,Uh fajn." Liam si porazene vydýchol a Niall sa slávnostne usmial. ,,Chcete niečo?" Opýtal sa nás Liam. ,,Ehm..ja nie." Odpovedala som. ,,Ja tiež nie." Povedal Harry. My sme sa presunuli do jeho auta a chalani šli Louisovým autom. Cesta bola tichá. Nejako som tomu ani nevenoval pozornosť keďže som bola stratená v mojich vlastných myšlienkach. ,,Sme tu." Vyrušil ma chrapľavý hlas. ,,Oh aha." Trocha som sa zasmiala a vystúpila. ,,Máš kľúče?" Opýtala som sa ho. ,,Hej." Odpovedal a hodil ich po mne. Našťastie som ich chytila a následne nimi odomkla dom. Vošla som do domu a hneď som si vyzula topánky. Prešla som do obývačky a zvalila sa na gauč. Vydýchla som si. Som rada, že sa Margaret prebrala. ,,Si v pohode?" Opýtal sa hlas nadomnou. Okamžite som otvorila oči. ,,H-hej prečo?" Opýtala som sa. ,,Len tak." Povedal a pobral sa preč. Toto bolo trocha divné ale nevadí. Postavila som sa a chrámavo som prešla do kuchyne. Harry tu nebol. Asi šiel do svojej izby. Nabrala som si vodu, ktorú som následne vypila a následne sa pobrala do svojej izby.
Hádajte kto sa hlási s novou časťou:D Ja!<3 Dúfam, že sa časť páči:)
love you all xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...