,,Môžem?" Ozvalo sa s poza dverí. Povzdychla som a dodala: ,,Áno." Do izby vstúpil Liam. ,,Ja..no prepáč možno som na teba nemal až tak výjsť." Povedal a svoj pohľad zapichol do zeme. Nič som mu na to nepovedala. ,,Vážne ma to mrzí...čo môžem urobiť pre to aby si mi odpustila?" Dal na mňa puppy face a ja som to nevydržala a usmiala som sa. ,,Nič..je to v pohode..bola to s časti aj moja chyba.." Povedala som,postavila sa s postele a šla objať Liama. ,,Som rád,že sa nehneváš." Povedal pri tom ako sme sa obímali. ,,Vlastnee..ani som sa nehnevala to ten blbec Styles ma vytočil ešte viac.." Zasmiala som sa. ,,Toho si nevšímaj" Povedal a mykol nad ním plecami. Len som prikývla. ,,Takže ked už sa nehneváš ani nič..podme dole a nejako sa zabavme čo ty na to?" Usmial sa a ťahal ma za ruku. ,,Tak fajn." Zasmiala som sa. ,,Liaaam?" Ozvalo sa s dola. ,,No?" Odpovedal Liam ked sme došli dole. ,,Co máme na jedenie?" Opýtal sa Niall a hlavu mal ponorenú v chladničke. No ved čo iné od neho môžeme čakať. ,,Asi nič." Liam sa tým nejako nezaoberal a pobral sa do obývačky. ,,Mia?" Vystrčil hlavu s chladničky. ,,No?" Opýtala som sa ho a usmiala sa. ,,Varila si niečo?" Dal na mňa priam až zúfalý pohľad. ,,Ehm...nie" Smutne som na neho pozrela ale mykalo mi kútikmi úst. ,,Ach jaj" Povedal smutne. ,,Nevadí niečo si objednáme." Na to sa hned usmial. Pobavene som nad ním pretočila očami a odišla za chalanmi do obývačky. ,,A ty tu čo chceš?" Hned na mňa vybehol vážený pán Harold. ,,Neboj neprišla som za tebou..to by ma nenapadlo ani v tom najhoršom sne." Usmiala som sa. ,,Okej..vy dvaja stačí." Zakročil Liam. ,,Ked to on stále začína!" Urazene som si založila ruky na prsiach. ,,Bábätko." Začal sa smiať Harold. ,,Si ty." Vyplazila som na neho jazyk. ,,Po tebe mličká." Poslal mi vzdušnú pusu. ,,Nevolaj ma malička!" Hodila som po ňom vražedný pohľad a hned na to som sa rozbehla a skočila na neho. ,,Si ty normálna preboha?!" Zakňučal ked som na neho tvrdo dopadla. ,,Jáááj prepáč ja som nechcela." Dala som taký ten nevinný face. Zamračil sa na mňa a surovo ma dal pod seba. ,,Ved ja ti ukážem!" Skríkol ked v tom ho niekto chytil a odtiahol ho preč. ,,Stačí!" Zvreskol Liam. ,,Už na vás dvoch nemám nervy!" Hodil po nás vražedné pohľady. ,,Každú jednu minútu sa hádate! Koho to má baviť počúvať a riešiť?! Nemôžeme vydržať aspoň blbých pár minút bez toho aby ste sa hádali? Mám pocit,že vy sa jedného dňa pozabíjate!" Zmiernil svoj tón hlasu na trochu miernejší ale stále sa na nás mračil. Ja som svoj zrak rýchlo sklopila k zemi ako nejaké malé šteniatko ked niečo urobí a má dostať trest. a vydala som zo seba tiché: ,,Prepáč.." ,,Ked to ona..neviem na jakú svätú máriu si sa sem dotrepala! Mala si si zostať tam s kadiaľ si prišla!" Vražedne na mňa pozrel. Tak toto sa ma naozaj dotklo. ,,Fajn...máš so mnou až taký problém?...dobre nebudem tu dalej oxidovať!" Skríkla som a rozbehla sa do svojej izby. ,Mia! Počkaj on to tak nemyslel!" Počula som Liama kričať na mňa. ,,Ale myslel." Povedala som si sama pre seba a začala si veci baliť do kufra. ,,Nie! Mia prestaň.." Ozvalo sa za mnou. Otočila som sa tam stál Louis. ,,Nechaj ma tak!" Otočila som sa mu chrbtom. ,,Prestaň!" Skríkol a mňa až zmrazilo. ,,Vieš,že Harry to tak nemyslel niekedy sa nevie kontrolovať a strelí úplnú blbosť.." Povedal už pokojnejšie. Prišiel ku mne a sadol si vedľa mňa. ,,Nechaj to tak a pod späť dole.." Usmial sa a začal mi vyberať veci s kufra. ,,Vážne to tak nemyslel..a neboj dostal aj od Liama." Zmurkol na mňa a následne sa zasmial na čo ja s ním tiež. Postavili sme sa a kráčali dole. Tam nás už čakali všetci. Liam jemne drgol do Harryho. ,,Sorry.." Povedal odmerane. Liam mu dal pohlave. ,,Au!...prepáč nemyslel som to tak.." Povedal a následne "nenápadne" prevrátil očami na čo som sa zasmiala. ,,Vieš čo,že si to ty slavný Harry Styles tak ti odpúšťam..váž si to lebo ja len tak hocikomu neodpúšťam." Povedala som a žmurkla na neho. Na to sme sa všetci zasmiali a následne si sadli na gauč. ,,Vybrali sme horor." Usmial sa Niall. Rozšírili sa mi zreničky. ,,Tedaaa..ja." Upresnil. ,,Ked potom nezaspím budem ťa otravovať celú noc!" Ukázala som na neho a následne sa zasmiala. Niall mykol plecami a šiel to zapnúť. Natiskla som sa na Zayna. Poobzerala som sa naokolo a zachytila som Stylesov naštvaný pohľad. Co mu zas vadí preboha? Len som nad ním pretočila očami a venovala pozornosť filmu.
*O 1h neskôr*
,,Slabé." Povedal znudene Niall zatiaľ čo ja som sa skoro strachom posrala. ,,To nemyslíš vážne?" Hodila som po ňom neveriaci pohľad. Niall len prikývol a začal upratovať neporiadok po všetkých tých sladkostiach a kto vie čoho všetkého.
Nová časť! Myslím,že aktivita pridávania kapitol sa zlepšila a som za to rada! :D Znova som sa vžila do písania čííže asi budú kapitoly pravidelne..ale to nezaručujem pretože škola :D Každopádne dúfam,že sa časť páčila:) Prajem pekný deň!
love you all xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...