17 - Kiss

130 10 2
                                    

Kráčala som kam ma moje nohy viedli. Netušila som kde sa nachádzam. A ani som to neriešila. Nechceli ma tam tak som jednoducho utiekla.

Harry's POV

,,Kurva kde je?!" Vrieskal som ako šialený keď sme ani po tretí krát čo sme prehľadali tento dom nenašli Miu. ,,Ako to mám sakra vedieť?!" Kričal Louis. ,,Vy dvaja-" Liam poukázal na mňa a Louisa. ,,Je to vaša chyba! Musíte sa správať ako totálny kreténi?! Teraz nevieme kde je, čo s ňou je a čo sa s ňou môže stať! A tuto pán úžasný jej ešte totálne znefunkční mobil." Kričal po nás Liam. Len som nad ním pretáčal očami. Prehodil som cez seba nejakú bundu, schmatol som kľúče od auta a vyšiel von. Kam by mohla ísť? Londýn nepozná. Určite sa tu nevie orientovať. Nastúpil som do auta, naštartoval a šiel sa ako šialený voziť po Londýne len aby som to tupé dievča našiel inak by ma Liam pochoval za živa.

*O pol hodinu neskôr*

Už som prešiel Londýn asi 5 krát a stále ju neviem nájsť kde kurva mohla ísť?! Odparkoval som auto a rukou tresol do volantu. Kurva ani ju nemám ako kontaktovať. Vystúpil som z auta a kráčal po uličkách Londýna ako posledný chudák. Nemá to cenu. Určite sa ubytovala v nejakom hoteli. Určite nemám na pláne obehať každý jeden hotel aby som ju našiel. Aspoň nie teraz. Takto neskoro. Vošiel som do tunajšieho parku a sadol si na lavičku. Počul som ako niekto plače. Ohliadol som sa a na lavičke sedelo nejaké dievča. Takto v tme som nevidel ani prd tak som sa rozhodol, že k nej pôjdem.

Mia's POV

Sedela som na lavičke a plakala. Zrazu som pocítila teplý dotyk. Zdvihla som hlavu no to čo som uvidela by som nečakala ani vo sne. ,,H-harry? Č-čo tu r-robíš?" Opýtala som sa roztrasene. Chvíľu len stál na mieste a nič nepovedal no keď sa spamätal hneď na mňa spustil. ,,Si ty normálna?! Utiecť?! Tebe už dočista prepína?! Chodil som po Londýne ako taký debil a nakoniec ťa nájdem v parku urevanú ako nejaké decko?!" Rozčuľoval sa. Nemilosrdne ma chytil za zápästie a ťahal boh vie kam. ,,Pusti ma!" Snažila som sa vytrhnúť z jeho zovretia no bol príliš silný. ,,Sakra ja sa tam nevrátim chápeš?!" Skríkla som na neho. Ignoroval moje slová a ďalej kráčal. ,,Čo hovorím mongólsky alebo si hluchý?! PU-STI MA!" Stále som na neho kričala. ,,Nerob scény." Povedal naštvane. Dotiahol ma k jeho autu a priam ma až hodil na sedačku a zabuchol dvere. Auto obišiel a sadol si na miesto vodiča. ,,Ešte raz niečo také urobíš tak-" nedokončil pretože som ho prerušila. ,,Lebo čo? Zbiješ ma? Fajn posluš si! Je mi to kurva jedno!" Zvreskla som na neho a ďalšie slzy sa pustili z mojich očí. On na mňa pozeral ako nemý. ,,Mia.." povedal nežne. Nič som mu na to nepovedala. ,,Mia pozri sa na mňa." Povedala trocha tvrdšie. Opatrne som na neho zdvihla svoj zrak. ,,Možno som totálny kretén ale dievča by som v živote nezbil. To prisahám na svoj vlastný život." Hovoril vážne a pri tom sa mi pozeral do očí. Začal sa ku mne približovať. Neviem čo ma to napadlo ale tiež som sa k nemu približovala. Zrazu sa naše pery stretli. Jeho mäkké pery sa obtierali o tie moje. Neviem čo ma to v tej chvíli napadlo ale ak mám pravdu povedať neľutujem to.

Wow,wow,wow čosi sa nám tu deje:0
Máme tu niečo aj z Harryho pohľadu<33

love you all xx

Milujem ťa...(h.s)✅Where stories live. Discover now