25 - I think I like him

107 9 2
                                    

Po asi hodine sme mali dopečené. Na to, že som to robila ja a Liam no a ku koncu nám pomohol aj Harry je tá torta dosť dobrá. ,,Som na nás pyšná." Povedala som a usmiala sa na chalanov. Úsmev mi opätovali. ,,A to si nemôžem dať ani malinký kúsok?" Znova sa opýtal Niall. Už asi piaty krát. ,,Nie Niall nemôžeš." Prísne som sa na neho pozrela. Svoj zrak smutne sklopil k zemi. ,,Ni..vieš veľmi dobre, že by som ti ju dala aj celú ale musíš si počkať. Trpezlivosť prináša ruže." Usmiala som sa na neho. On len prikývol. Pre neho je to ako týranie. Chudáčik môj. ,,Koľko je vlastne hodín?" Opýtal sa Harry. Pozrela som sa na hodiny, ktoré ukazovali 1:20. Ráno. Čože? To už je toľko? ,,Skoro pol druhej." Povedala som keď som svoj presunula na Harryho. On len vypleštil oči. ,,Zajtra máme ísť do štúdia!" Znel ako nejaká zničená barbie. ,,A?" Nakrčila som obočie. ,,A? Máme tam byť už o siedmej." Povedal a pošúchal si oči. Aký je zlatý keď je unavený. Vážne som si teraz priznala, že je zlatý? Áno. Pokrútila som hlavou nad mojimi myšlienkami. ,,Tak asi je ten najvyšší čas ísť spať." Povedala som a postavila sa zo stoličky. Až teraz som si uvedomila aká som vlastne unavená. Všetci sme odišli do svojich izieb. Po vkročení do mojej izby som sa len hodila do postele a zaspala som. Ani sa nečudujem.

*RÁNO*

,,Dobré ráno.." Pozdravila som sa do prázdnoty. Vlastne ani neviem prečo som sa vôbec ozývala keď som vedela, že chalani idú do štúdia. Momentálne je 10 hodín. Pôjdem za Margaret. Ale najskôr jej spravím raňajky. ,,Dobré ráno." Zrazu som započula niekde za sebou. Otočila som sa a tam stála Margaret. ,,Aaaa Margaret." Usmiala som sa a hneď ju šla objať. ,,Ako si sa vyspala? Ako sa cítiš? Všetko v poriadku?" Zasypala som ju otázkami. ,,Vyspala som sa dobre. A cítim sa dobre. Ďakujem za opýtanie." Usmiala sa na mňa. Úsmev som jej opätovala. ,,Čo ty srdiečko? Ako si sa vyspala ty?" Opýtala sa ma tú istú otázku, ktorú som jej položila ja. ,,Dobre." Jednoducho som prehodila a podišla k chladničke, na ktorej bol odkaz, že chalani sa vrátia okolo dvanástej možno neskôr. ,,Kde sú chalani?" Opýtala sa Margaret, ktorá už sedela za stolom. ,,Šli do štúdia. Prídu o dvanástej možno neskôr." Povedala som a papierik, na ktorom bol napísaný odkaz som vyhodila do koša. ,,Tak. Čo si dáš na raňajky?" Otočila som sa smerom k Margaret a široko sa na ňu usmiala. ,,Dala by som si palacinky." Povedala a oblízla si spodnú peru. Len som prikývla a vrhla sa na to. ,,Tak čo. Udialo sa tu niečo počas toho čo som tu nebola? Niečo.. zaujímavé?" Opýtala sa ma. Venovala som jej krátky pohľad a spustila. ,,Fú. Asi ani nie. Teda...až na to, že som sa s Harrym pobozkala nie... Viem, že ma za toto asi skarháš ale nebolo to úmyselne!" Zdvihla som ruky do obranného gesta. ,,Počkaj...ty mi chceš povedať, že ty a Harry ste sa pobozkali? A ste spolu?" Jasné čo som si mohla myslieť. Zasmiala som sa nad ňou. ,,Nie nie sme. Bola to taká..divná nečakaná a neplánovaná pusa? Ak to môžem tak nazvať no." Povedala som keď som obraciala palacinku. ,,Cítila si niečo? Vieš..ako motýliky alebo niečo také..chápeme sa." Cítila som nie ja som vedela, že sa vyškiera od ucha k uchu. Na chvíľu som sa pozastavila. Nerozmýšľala som o tom čo som pri tom bozku cítila. ,,Vieš...ani som o tom nejako nerozmýšľala..." Priznala som. ,,Ale no ták musíš vedieť čo si cítila! Alebo si zmätená? Z toho bude láska!" Nadšene vykríkla Margaret. ,,Dobre dobre kľud. Popravde..celkom sa mi to páčilo...ale Harry sa niekedy správa ako totálny debil...a pochybujem, že cítil to isté čo ja.." Povzdychla som si keď som tanier plný palaciniek pokladala na stôl. Pri spomienke na ten bozk som v bruchu cítila roj motýľov. Sakra! Nemôžem dopustiť zamilovať sa do Stylesa!  


Wow, wow, wow. Takže sú do seba tajne zaľúbení?...


love you all xx

Milujem ťa...(h.s)✅Where stories live. Discover now