Odišla som do svojej izby a zvalila sa na posteľ. Cítim sa zle. Zrazu niekto zaklopal na dvere. ,,Čo je?" Opýtala som sa odmerane. ,,Môžem?" Za dverami som počula Niallov hlas. ,,Uh..poď." povedala som nakoniec. ,,Uhm...Harry..on odišiel a Zayn tiež.." povedal sklesnuto Niall. ,,Čože?! Dúfam, že si zo mňa len strieľaš" povedala som a pozrela sa na Nialla. ,,Nie...Liam šiel po Harryho a Louis po Zayna.." povedal a smutne na mňa pozrel. ,,Všetko som skazila.." povedala som smutne. ,,Nie neskazila! Vieš...to Harry. On je taký náladový ako žena keď má krámy." Pretočil Niall očami. ,,Ale popravde bojím sa čo bude s nami...ako so skupinou" smutne sa zahľadel na zem. ,,Chalani ich privedú naspäť..uvidíš všetko sa dá do poriadku! Postarám sa o to!" Jemne som sa na neho usmiala. Úsmev mi opätoval. ,,Ďakujem za zdvihnutie nálady" usmial sa na mňa a následne ma pevne objal. ,,Nie je zač. Poď pozrieme si nejaký film." Usmiala som sa na neho. ,,A bude aj jedlo?" Opýtal sa. ,,Veď to máš jasné." Zasmiala som sa nad ním. Veď ten chlapec myslí stále iba na jedlo. Aj keď ma problémy. No čo už. Jedlo vždy všetko zachráni. Nie je tak? Zišli sme dole ja som šla do kuchyne a Niall do obývačky. On mal ja starosť film, ja občerstvenie. Spravila som pukance, nasypala čipsy do misky a nakoniec som ešte zobrala colu. ,,Tak čo si vybral?" Opýtala som sa ho keď som prišla do obývačky. ,,Titanic môže byť?" Usmial sa na mňa. Len som prikývla a dodala: ,,No keď budem zrevaná jak malé decko bude to tvoja chýba." Niall sa zasmial a ja spolu s ním. ,,Fajn fajn poď už. Som hladný ako vlk." Niall nečakal už ani minútu a vrhol sa na jedlo. Len som sa nad ním zasmiala a sadla si k nemu. Začali sme pozerať. Po ani nie pol hodine som si všimla, že Niall nemal ďaleko od toho aby zaspal. Len som sa nad ním usmiala a snžila sa venovať filmu lenže moja myseľ sa stále vracala k tomu čo som povedala Harrymu a nad tým, že odišiel aj so Zaynom. Pokrútila som hlavou aby som zahnala myšlienky ale nepomohlo to. Mala som hroznú chuť zavolať Liamovi a opýtať sa na chalanov. Nakoniec som to aj urobila. ,,Liam?" Ozvala som sa ako prvá. ,,Áno?" Opýtal sa. ,,Našli ste chalanov?" Opýtala som sa s trochou nádeje v hlase. ,,Áno..teda Zayna áno..ale Harryho nie." Povedal. ,,Čože?" Opýtala som sa. ,,Neboj nájdeme ho..Lou aj so Zaynom už idú späť." Povedal a ani ma nenechal nič povedať a zrušil to. Wow. Fakt dík Liam. Vrátila som sa do obývačky. Niall už spal. Zlatý. Rýchlo som si obliekla bundu, obula topánky a vyšla von. Keďže nemám mobil nebudú ma mať ako nájsť. No to mi je momentálne jedno vyšla som na ulicu a začala kráčať. Hmm kam by asi tak šiel Harry? Klub? Ale mal zo sebou aj kufor. No on by tohol bol schopný. Fajn tak ideme do toho klubu kde sme boli minule.
*O 35 minút neskôr*
Uf konečne som tu. To mi dalo zabrať. Vošla som do klubu a hneď som ucítila nepríjemný zápach alkoholu a cigariet. Eh bléé. Šla som k baru a koho tam nevidím. Haha vážne je tu. Wow ja som fakt dobrá. Potľapkala som mu po ramene a on sa otočil. ,,Čo tu robíš?!" Zamračil sa na mňa. ,,Chalani ťa nemohli nájsť tak som sa im rozhodla pomôcť." Pyšne som sa na neho usmiala. ,,Som si istý, že ani nevedia o tom, že si ma šla hľadať..správne?" Opýtal sa a na perách sa mu objavil úškrn. Len som prikývla. ,,No čo už kebyže im to poviem nepustia ma." Pokrčila som plecami. ,,Fajn ale teraz choď domov ja nemám v pláne sa tam vraciať." Povedal a otočil sa k baru a vypil svoju vodku. ,,Za prvé nejdem a za druhé vrátiš sa tam!" Zamračila som sa na neho. ,,Povedal som nie." Povedal drzo. ,,Ale ja som povedala áno. Haroooold prosím. Urob to aspoň pre chalanov ty truba." Znela so fakt zúfalo. Už vidím ako toho Harold potom využje. ,,Hm...uvidím ešte si to rozmyslím." Drzo sa na mňa usmial. Pretočila som očami. ,,Fajn...prosím Harry." Nasadila som svoj najlepší puppy face a čakala čo povie. ,,Dobre dobre." Pretočil očami ale následne sa zasmial. Ha! Ja som vedela, že ho donútim vrátiť sa domov. Ja som proste úžasná! ,,Aleee, že ma obrániš keď ma chalani budú chcieť zabiť?" Opýtala som sa ho keď sme vychádzali s klubu. ,,Uvidíme..bola by sranda to sledovať." Pozrel na mňa s úškrnom. ,,Si zlý vieš o tom?" Povedala som "urazene". ,,Oh zlato to si si to všimla až teraz?" Zasmial sa nado mnou. ,,Dobre dobre..ale možno ma nezabijú keďže prinesiem teba..nerada to hovorím ale Harold Edward Styles si moja záchrana." Pozrela som na neho s úškrnom. ,,Nie som Harold! Koľko krát ti to mám opakovať? Máš krátkodobú pamäť či čo?" Vážne sa dokáže rozčúliť nad takouto banalitou? Bože. Dieťa. ,,Nie nemám a ty sa kľudni ok? Je to len sranda." Pretočila som nad ním očami.
*Doma*
,,Čautee! Som teda sme doma!" Zakričala som na celý dom. ,,Mia ja ťa raz zabijem!" Zvreskol Liam keď k nám pribehol. ,,Prepáč ale vedela som, že by ste ho nenašli..tak som to zobrala do vlastných rúk a aha? Vidíš kto tu stojí? Harry Styles! Ja viem, že som úžasná." Usmievala som sa ako slniečko na hnoji. ,,Fajn dobre som rád, že si Harryho priviedla späť ale aspoň si nám o to mohla dať vedieť." Pohrozoval mi prstom Liam. ,,Hej jasné a vy by ste mi to zakázali a jeho by ste nenašli ani za sto rokov." Pretočila som očami no následne sa zasmiala. ,,Bože dievča..každopádne som rád, že si doviedla Harryho a ty" ukázal Liam na Harryho. ,,Ešte uvidíš! My ešte budeme mať rozhovor to ťa neminie!" Mračil sa na neho. Haha. Harold bude mať problémy. Ale tak keď je blbý a nedá si povedať. Jeho chyba. Ale som rada, že som ho našla a doviedla späť. Predsa s kým by som sa naťahovala kebyže tu nie je? No to je jedno. Je tu. A znova pravdepodobne začnú naše hádky. No čo už. Niekedy to je sranda. Ale naozaj iba niekedy.
Ahooj!:) Ako sa máte?
Šťastné a veselé Vianoce! A tak isto happy b-day Lou!🥰🥰
Vote & Comment!❤️
love you all xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...