,,A čo je vlastne na raňajky?" Opýtala som sa nakoniec. ,,Vločky." Mykol Niall plecami. Nič výnimočné." Dodal Louis. ,,A čo by ste chceli každý deň švédske stoly?" Pretočil očami Liam. Nad jeho poznámkou som sa zasmiala. ,,A čo máme v pláne robiť neskôr?" Opýtala som sa dalšiu otázku. ,,Tooo sa ešte nevie." Zapojil sa do konverzácie Zayn. ,,Aaaaaleeeee môžme ísť na nákupy a večer do baru čo vy na to?" Navrhol Louis s veľkým úsmevom a jeho tvári. ,,Ešte-" Nestihla som dokončiť a už ma predbehol Harry. ,,Ešte nemá osemnásť." Povedal za mňa. Len som prikývla. ,,Nevadííí...raz by ťa do toho aj tak niekto zasvätil tak prečo nie my?" Mykol plecami a žmurkol na mňa. Ja som nad ním len s úsmevom pretočila očami. ,,Tak fajn...program na dnes je vybavený?" Opýtal sa Liam. Všetci sme prikývli. ,,Dobre teda." Usmial sa Liam a začali sme raňajkovať. Po raňajkách sme všetci šli do svojich izieb. Do mesta sme mali v pláne ísť o dvanástej. Bolo už pol dvanástej tak som sa začala pripravovať. Najprv som si spravila make-up ale iba taký jemný. Následne vlasy. Tie som si zopla do vysokého copu a vytiahla som pár pramienkov. A teraz asi tá najťažšia časť. Oblečenie. Problém takmer každého dievčaťa. Po asi 15 minútovom rozhodovaní na mňa už chalani kričali s dola. Nakoniec som si vzala roztrhané džínsy a ružový top. Na rýchlo som si ešte vzala ruksak nahádzala do neho: peňaženku,náhradné kľúče,make-up zbehla som dole a s chladničky som si ešte vybrala vodu a dala ju do batoha. ,,Tak myslím, že môžme ísť." Usmiala som sa na chalanov, ktorí na mňa len pozreli a hned sa šli obúvať. Asi som ich tak trocha naštvala. Tak predsa len som možno to oblečenie vyberala trocha dlhšie. Nevadí ved ono ich to omrzí. ,,A ako vlastne ideme?" Opýtala som sa ich ked sme už vyšli von. ,,Príde po nás náš vodič." Povedal Niall. Len som prikývla. O necelých 5 minút pred bránou zastalo auto a my sme nastúpili.
*V meste*
,,Jedloo!" Radoval sa Niall. ,,Neskôr..ved si nedávno raňajkoval." Povedal Liam. Niall sa začal hrať na urazeného. ,,No táák nebud dieťa...potom si niečo dáme na obed." Usmial sa na neho Liam. ,,Fajn...platím ja." Povedal a pretočil očami. ,,Dobre beriem." Víťazoslávne sa usmial Niall. ,,Tak kam ideme najprv?" Opýtali sa ma chalani. ,,Popravde? Je mi to jedno." Mykla som plecami a zasmiala sa.
*Po nákupoch*
,,Konečne jedloo." Zaradoval sa Niall a hodil sa na stoličku. ,,No ved čo iné sa od teba dalo čakať, že." Zasmial sa Zayn. ,,Nie sú to náhodou One Direction?!!" Zrazu niekto skríkol. ,,A sme v piči.." Povedal Harry. ,,Tak za prvé vyjadruj sa slušne a za druhé stačí sa s nimi odfotiť to je všetko..možno prehodiť pár slov.." Usmial sa Liam ked dievčatá pribehli. ,,Ahojte...môžme prosím fotku?" Opýtala sa jedna z nich. ,,Jasnéô odpovedali chalani zborovo. Postavili sa k sebe a ja som ich odfotila. ,,A môžme aj podpis?" Opýtala sa druhá. ,,Ved to je samozrejmosť." Usmial sa Zayn. Chalani sa im podpísali niečo pokecali a dievčatá odišili. ,,Nebolo to zlé, že?" Usmial sa Louis. ,,Nie...boli milé." Dodal Niall a tiež sa usmial. ,,Ale už chcem svoje jedloo.." Zaskuvíňal. ,,Ved už už." Pretočil Liam očami no na to sa hned zasmial.
*Doma*
,,Popravde myslel som si, že nakupovanie s babou bude horšie...nie som ani vyčerpaný." Usmieval sa Niall ako slniečko na hnoji. Len som nad ním pretočila očami. ,,Fajn...takže o akej chcete ísť do toho klubu?" Opýtal sa Zayn. ,,Hmm... môžme ísť o ôsmej čo vy na to?" Navrhol Louis a všetci sme len prikývli. Kedže ešte bolo len 5 hodín a vonku bolo celkom teplo tozhodla som sa, že pôjdem na trocha do bazéna. ,,Idem do bazéna idem niekto zo mnou?" Opýtala som sa . ,,Ja sa pridám!" Skríkol takmer okamžite Niall. ,,Ja tiež!" Ozval sa Lou. ,,Možno prídem neskôr." Povedal Liam. Zayn a Harry už boli hore číže tí asi neprídu. ,,Fajn tak vidím sa dole." Povedala som chalanom a šla sa hore prezliecť. Vošla som do svojej izby a rovno sa prezliekla do plaviek. Ked tu mi zrazu v hlave tíklo, že ma Harry vlastne minulú noc napálil. Musím mu to vrátiť! Poradím sa s Louisom. Určite niečo vymyslíme. Ved my sme múdre hlavičky.
Ahojteee!:D Máme tu novú časť:) Ako zatiaľ zvládate online školu a celkovo karanténu?:)
Dúfam, že sa časť páčila:*
love you all xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...