*O 7 ROKOV NESKÔR*
Ubehlo 7 rokov. Z Mii sa stala úspešná architektka a Harry sa stal sólovým spevákom. Skupina One Direction zanikla. Rozpadli sa. Každý z nich má svoju vlastnú sólovú kariéru a darí sa im.
Mia's POV
Kráčam ulicami Londýna. Áno Londýna. Kto by si bol pomyslel, že ja sa tu ešte niekedy vrátim. Vraciam sa domov z práce. Dnes to bol náročný deň. Pred tým než som došla domov som sa musela zastaviť v StarBuckse. Ulice sú preplnené deťmi a ich rodičmi. Všade naokolo je zhon. Predsa len. Prichádzajú Vianoce. Ja ich strávim sama vo svojom útulnom malom byte. Zrazu som do niekoho narazila. ,,Pardón. Moja chyba. Nedávala som pozor." Povedala som a následne sa pozrela na osobu, do ktorej som narazila. Moje zreničky sa zväčšili minimálne tri krát.
,,Harry?"
,,Mia?"
Wow, wow, wow! Tuto je oficiálny koniec môjho príbehu! Popravde zo začiatku som mala úplne inú predstavu o konci. No napriek tomu, že som si to predstavovala inak som spokojná. Možno ste si ho predstavovali inak aj vy. Každopádne dúfam, že sa páči. Príbeh mi bude chýbať. Bol to prvý príbeh, ktorý som kedy publikovala a vôbec som nečakala, že by som sa niekedy dostala k 1K a viac prečítaniam. Pamätám si akú radosť som mala keď som dostala svoj prvý vote. Od toho ubehlo kopec času. V písaní nie som nejaký profík ale baví ma to. Všímam si svoje pokroky:). Keď sa pozriem na tie úplné začiatky, ktoré však nie sú publikované štýl môjho písanie a "kvalita" ak to tak môžem nazvať sa zmenila. Príbeh určite niekedy v budúcnosti upravím. Ale to by bolo dosť mojich obkecávačiek! Chcem sa vám každému jednému poďakovať. Ďakujem za každé jedno prečítanie, vote a komentár.
špeciálne poďakovanie patrí:
Nina771 Viku_ska2 baby vy ste tu boli už od úplných začiatkov a dali ste tomuto príbehu šancu za čo vám ďakujem! Tak isto ďakujem za každý jeden vote, ktorý ste zanechali na každej jednej časti❤️
Tak isto sa chcem poďakovať Carmel___121___ ďakujem za každý jeden vote a komentár!❤️ Samozrejme tu máme viac osôb, ktoré mi dávali vote na časti ale všetkých by som vás tu asi nemala šancu označiť😅ale ďakujem každému jednému kto dal vote na čo i len jednu z mojich časti! Veľmi si to vážim<3Ešte raz sa chcem všetkým poďakovať. Ak by ste si chceli odo mňa ešte niečo prečítať neváhajte a choďte sa pozrieť na môj príbeh - Forced Marriage - chystám pre vás ešte rôzne príbehy tak dúfam, že im dáte šancu!
love you all, thank you! xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...