1 - Concert

296 11 0
                                    

,,Mia! Rýchlo!" Kričala na mňa moja najlepšia kamarátka Sandra. ,,Ved už ideeem!" Povedala som a rýchlo zbehla schody. ,,Konečne! Musíme už ísť nestihneme to!" Strachovala sa Sandra. ,,Si...kľuud máme ešte hodinu!" Ukľudňovala som ju. ,,No..hej ale ja tam chcem prísť skôr!" Povedala a už bola v aute. Len som nad ňou pokrútila hlavou a tiež si nastúpila. Asi sa pýtate čo sa deje...Si a ja ideme na koncert 1D...ona je obrovská directionerka no aj napriek tomu aká je do nich zbláznená ju mám rada. Ja nie som ich nejaká extra fanúšička ale nemôžem zas povedať,že ich nemám rada. Majú celkom chytľavé pesničky. ,,O môj bože! Ja stále nedokážem uveriť,že idem na koncert One Direction!" Kričala Si na celé auto. Len som sa nad ňou uchcechtla a pozerala sa von oknom.

*O 15 minút*

,,Tak a sme na mieste." Povedal Mike. Sandrin bratranec. ,,Omg! Ja stále nedokážem uveriť!A ešte mám aj meet&greet! Aaaa!" Kričala Sandra. ,,Hej kľuud." Zasmiala som sa. ,,A neboj zachvíľu uveríš lebo ich uvidíš." Usmiala som sa a žmurkla na ňu. ,,Fajn vystupujte lebo nestihnete." Zasmial sa Mike a vo vdzuchu ukázal úvodzovky. ,,Máš pravdu podme Mi." Povedala nadšene Sandra a vystúpila s auta.,,Dakujeme za  odvoz!" Povedala som Mikovi. ,,Nie je za čo a užite si to!" Stihol ešte dopovedať predtým ako som zatvorila dvere. Vstúpili sme do areálu a rozhliadli sa. ,,Wow!Omg!" A takéto podobné veci Sandra omieľala dookola. Musím povedať,že mi to už niekedy liezlo na nervy. Ale tak na jednej strane ju chápem. 1D má rada už dlho a konečne sa jej splnil jej sen-ísť na ich koncert. Mali sme miesta hned pod pódiom. To ešte bude.

*O 45 minút neskôr*

Koncert sa už začal a s každej jednej strany počujem len krik. ,,Omg! Oni sú tak dokomnalí!" Hovorila mi Si a prezerala si každého jedného s nich. ,,Mhm." Prikývla som a prešla pohľadom po každom jednom. Vyzerajú byť v pohode. Pohľadom som si premerala posledného. Kučeravca. ,,Určite nejaký namyslenec." Povedala som a ani si neuvedomila,že som to vyslovila nahlas. ,,Cože? Kto?" Opýtala sa ma nechápavo Sandra. ,,Cože? Nie nič...." Falošne som sa na ňu usmiala. Zožrala mi to. Svoj pohľad som opäť presmerovala na pódium. Môj pohľad sa stretol s pohľadom kučeravca. Jemne som sa na neho usmiala. Úsmev mi opätoval.

*Po koncerte*

Tak a je tu čas meet&greet. ,,Och bože...ja sa tak teším aj bojím zároveň!" Hovorila Sandra. ,,Neboj to dáš." Povzbudivo som sa na ňu usmiala. Prišli sme na radu. ,,Eh..uh..ah..a-ahoj" hanblivo ich pozdravila jemne som sa nad tým pousmiala. ,,Ahoj ako sa voláš?" Usmial sa na ňu blondiačik. ,,Eh..Sandra." venovala mu úsmev. ,,A ty?" Presmeroval svoj pohľad na mňa. ,,Ja...no mňa si nevšímajte..ale volám sa Mia." Jemne som sa na neho usmiala. Venoval mi divný pohľad. Pozrela som sa na kučeravca. Divne na mňa zazeral. Dala som na neho pohľad ala -wtf?- a prezrela si ostatných. ,,Mi? Mohla by si nás prosím odfotiť?" Opýtala sa ma Sandra. ,,Hej jasné." Povedala som a zobrala jej mobil. Všetci sa postavili okolo nej a tak som ich odfotila. ,,A mohla by som prosím fotku len s Niallom?"Opýtala sa. ,,Kľudne."Usmial sa na ňu ten blondiačik. Znova som ich  odfotila. ,,Mohli by ste sa mi ešte prosím podpísať?"Opýtala sa a sklopila zrak. ,,Jasné!" Ziarivo sa na ňu usmial chalan s hnedými očami a hnedo-čiernymi vlasmi.

*Doma*

,,Omg!Aaa!" Sandra ešte stále šťastne poskakovala po celej izbe. ,,Inak...mohla by si mi ich predstaviť?" Opýtala som sa jej. ,,Jasné." Povedala a sadla si vedľa mňa. ,,Takže toto je Liam." ukázala na chalana s hnedými vlasmi. Prikývla som na znak toho,že viem. ,,Toto je Louis." Ukázala na chalana znova s hnedými vlasmi no on bol nižší. ,,Mhm." Znova som prikývla. ,,Toto je Zayn." ukázala na chalana s hnedo-čiernymi vlasmi. ,,Toto je môj miláčik Niall."ukázala na blondiačika. ,,A nakoniec Harry." Zasmiala sa a ukázala na kučeravca so zelenými očami. Znova som len prikývla.

*Další deň*

,,Mia! Pod dole!" Kričala po mne mama. ,,Už ideem!" Odkričala som jej späť a vyhrabala sa s poholdnej postele. ,,Áno?" Opýtala som sa ked som vstúpila do kuchyne. ,,No kde začať...kdeže s otcom máme veľa práce a nebudeme mať na teba čas...no....rozhodli sme sa,že pôjdeš k tete Margaret do Londýna. V pondelok ráno máš let." Povedala mama a čakala na moju reakciu. Vyjavene som na ňu hľadela. ,,Cože?A to ste sa ma ani neopýtali či chcem ísť?" Opýtala som sa podráždene. ,,Prepáč zlatko ale my na teba teraz naozaj nebudeme mať čas a naviac...naposledy si u tety Margaret bola ked si mala 6 teraz máš 16!" Zapojil sa do toho otec. ,,Fajn teda...na ako dlho?" Opýtala som sa. ,,Na celé prázdniny." Povedala mama. ,,Cože?! na celé prázdniny? A čo moji kamaráti?" Opýtala som sa skleslo. ,,S tými si stále...a ved ťa môžu navštíviť..." Povedal otec. ,,A teraz sa chod zbaliť." Rozkázala mi mama. Len som si povzdychla a šla na to. Celé prázdniny v Londýne kde nikoho nepoznám...paráda!


OMG...prvá časť je von...zatiaľ je to celkom nuda no:D...uvidíme čo sa stane v Londýne:3

love you all xx :3

Milujem ťa...(h.s)✅Where stories live. Discover now