8 - Party

149 12 0
                                    

,,Hej Lou!" Skríkla som ked som videla Louisa ísť dole schodmi. ,,Noo?" Otočil sa na mňa. ,,Potrebujem tvoju pomoc.." Povedala som a šibalsky sa usmiala. ,,Co máš zasa za lubom?" Nadvihol obočie a pobavene na mňa pozeral. ,,Hmm..povedzme, že takú menšiu odplatu." Uškrnula som sa. ,,Fajn..aa čo s tým mám ja?" Divne na má pozrel. ,,Musíš mi pomôcť niečo vymyslieť." Povedala som. ,,Dobre..ešte jedna otázka.." Zdvihol jeden prst. ,,Pýtaj sa." Odpovedala som. ,,Na koho a za čo?" Opýtal sa. ,,a Harolda a za minulú noc.." Pretočila som očami. ,,Jááj." Zasmial sa. ,,Fajn teraz ale podme do bazéna!" Vykríkla som ako malé dieťa. ,,Ved hej ty bábätko." Uškrnul sa. ,,Prestaň!" Na oko som sa urazila. ,,Prepáčte veličenstvo." Predklonil sa na znak, že mu to je ľúto. Len som sa nad ním zasmiala a vzala ho za ruku. ,,No pod už." Popohnala som ho. Ked sme došli von videli sme Nialla už v bazéne. ,,Kde ste toľko trčali?" Opýtal sa. ,,Mali sme vážny rozhovor." Povedala som úplne vážne medzitým čo sa Lou začal smiať. ,,Co? Ved naozaj." Povedala som. ,,Ved hej hej." Usmial sa Louis a strčil ma do bazénu. ,,Ty-!" Nestihla som dopovedať vetu a už som sa ocitla pod vodou. ,,Prepáááč." Počula som ked som sa vynorila. ,,Vieš kde si to môžeš strčiť!" Vyplazila som na neho jazyk ako nejaké malé dieťa. ,,No ale nebud mi urazenááá.." Nahodil svoj puppy face a ja som sa začala rehliť ako šialená. ,,No vidííš." Usmial sa na mňa. ,,Fajn ale teraz už podme na to čo mu urobíme.." Začala som. Niall sa na mňa divne pozrel. ,,Ah jasné..ty nevieš o čo ide...hmm no tak pekne po poriadku..chcem sa odplatiť Haroldovi za minulú noc." Pretočila som očami ked som si na to spomenula ale naopak chalani sa vysmievali ako slniečka na hnoji. ,,Povedzte mi, že v tom nejdete prosím." Znela som ako utýrané šteňa. (?:D) ,,Nie neboj." Obaja na mňa žmurkli. ,,Uf to som rada." Vydýchla som si. ,,A čo takého by si mu chcela spraviť?" Opýtal sa Niall. ,,To fakt netuším." Odpovedala som. ,,Co tak niečo s jeho ex Taylor?" Uškrnul sa Lou. Oči sa mi rozžiarili. ,,Áno áno áno!" Veselo som tlieskala rukami. Znova sa správam ako dieťa. ,,Fajn..takže..." Začala som rozmýšlať. ,,Mám to!" Skríkla som. ,,Pst! Nekrič." Zasmial sa Louis. ,,Ups nevadí..no každopádne ked budeme na tej párty niekto z vás sa postará o Harolda a ja mu medzitým zoberiem mobil..mimochodom nevie niekto jeho heslo?" Opýtala som sa medzi vysvetľovaním. ,,2010723" Povedal Niall. ,,Milujem ťa" objala som ho a znova som sa dala do vysvetľovania. ,,Takže ako som už povedala vezmem mu mobil..dúfam, že ju ešte má v kontaktoch..a napíšem jej ahh to bude srandaaaa!" Uškrnula som sa. ,,Mám...minule som sa mu tak trocha hrabal v mobile.." Nevinne sa zatváril Niall. ,,Milujem ťa ešte viac!" Siroko som sa usmiala.

*Pred párty*

Akurát som sa doupravovala tak som vyšla s izby a šla dole. ,,Fajn myslím, že môžme ísť?" Opýtala som sa zo širokým úsmevom na perách. ,,Fajn..sme všetci?" Opýtal sa Liam. ,,Áno." Povedali sme všetci naraz. ,,Fajn tak môžme ísť." Prikývol a usmial sa.

*V klube*

,,Co si dáte?" Prišla k nám nejaká vypchatá blondína a chalanov už vyzliekala očami. Len som nad ňou pretočila očami. ,,Vodku s džúsom 6x vás poprosím." Usmial sa na ňu Harry. Len prikývla a odišla. ,,Stačil mi len džús." Povedala som. ,,Skúsiš a uvidíš." Usmial sa na mňa Zayn. Prikývla som. O pár minút znova prišla a položila to všetko na stôl. ,,Prajem príjemnú zábavu." Zmurkla na nás a odišla. Bože môj. ,,Na zdravie." Všetci sme naraz zdvihli poháriky a chalani to vypili. ,,No ták na čo čakáš?" Usmial sa na mňa Niall. Po jeho slovách som to do seba kopla. No poviem vám nie je to dvakrát najlepšie. Divne som sa zatvárila čo som mohla poznať na tom ako sa chalani začali smiať. ,,Typujem, že viac už nebudeš chcieť alebo?" Opýtal sa s úškrnom na perách Harold. ,,Nie diky." Zamračila som sa na neho. ,,Dobre ved kľud." Zasmial sa. Bla bla. Ked už som začínala vidieť, že chalani majú troška viac vypité drgla som do Louisa. ,,Odved ho niekam.." Pošepkala som mu do ucha. On len prikývol. ,,Hej Harry..podme k baru za tou sexicou." Povedal a už ho ťahal za tou blondínkou. Rýchlo som schmatla jeho mobil a odomkla ho. Prešla som do kontaktov a hľadala niečo pod menom "ex" alebo niečo takého. Ked som to našla rýchlo som ťukla na ,,Poslať správu" a začala písať.

TO - ex:

Zlato...odpusť mi to všetko prosím..spravil som veľkú chybu..dáš mi prosím ešte jednu šancu? Veľmi ma to mrzí..prosím vráť sa ku mne..zajtra sa stretneme v parku ***** o 14:00.

Milujem ťa..pa :*


Tak a to by sme mali. Telefón som vrátila na svoje miesta a usmievala sa ako taký blázon. Som zvedavá na jeho reakciu. To bude srandy. Po tomto ma asi zabije. No ale čo človek neurobí pre zábavu, že?



ahojteeeee:) máme tu novú časť! dúfam, že sa páči:)


love you all xx

Milujem ťa...(h.s)✅Where stories live. Discover now