Po zvyšok cesty sme boli obaja ticho. Z tohto sa len tak ľahko nevykrútim. Čo teraz? Harry ma určite zabije ak sa dozvie, že som to povedala Louisovi. Auto zastavilo pred vilou. Cítila som sa trápne. Bez slova som vystúpila a vbehla do domu. Rýchlo som si vyzula topánky a smerovala som si to do svojej izby. Sakra čo teraz? Povie to Louis Harrymu? Určite. Zavrela som sa vo svojej izbe a ľahla si na posteľ. V posledných dňoch je toho na mňa veľmi veľa. Rozhodla som sa, že si trocha pospím.
*O 2 hodiny neskôr*
Prebudila som sa na to ako do mňa niekto jemne strká. ,,Hmmm" nesúhlasne som zabručala a otvorila som oči. ,,Čo je?" Opýtala som sa...Harryho? Zreničky sa mi rozšírili. Sakra sakra sakra. ,,H-harry." Snažila som sa usmiať. ,,Nechaj ma to vysvetliť ja vôbe-" nenechal ma dokončiť. Divne sa na mňa pozrel. ,,O čom to hovoríš?" Opýtal sa a pokrčil obočie. ,,Margaret je doma." Povedal a slabo sa usmial. Akoby do mňa kopli elektrinu, vstala som z postele a rozbehla sa dole ako šialená. Dobehla som do obývačky a tam som ju uvidela. Slzy sa mi samovoľne spustili a ja som sa k nej rozbehla a silno ju objala. ,,Som taká rada, že si opäť doma." Hovorila som pomedzi vzlyky. ,,Aj ja zlatíčko." Povedala a ťažko vydýchla. ,,Musíš odpočívať. Choď si ľahnúť. Uvarím ti niečo na jedenie?" Opýtala som sa jej. ,,Och miláčik ďakujem, že sa o mňa takto staráš ale naozaj nič nechcem." Povedala a slabo sa usmiala. ,,Aspoň si choď odpočinúť." Povedala som a snažila som sa o úsmev. Ona len prikývla. Odprevadila som ju do jej izby a potom sa vrátila naspäť dole. Brala som kufor s jej vecami keď tu niekto prehovoril. ,,Mia musíme sa porozprávať." Povedal Louis. Stuhla som. Nevedela som čo mám robiť. Pomaly som sa na neho a na chalanov pozrela. Nakoniec som porazenecky prikývla. Sadla som si na gauč a čakala čo sa bude diať. Liam, Niall a Zayn odišli. Zrak mi preskakoval z Harryho na Louisa. ,,Takže." Začal Louis. ,,Nechcete mi niečo vysvetliť?" Opýtal sa a zrakom prešiel po mne a po Harrym. Nepovedala som ani slovo. Harry sa na mňa pozrel a zamračil sa. ,,Ty si to vyvolala. Tak teraz vysvetľuj." Pretočil očami. ,,Ja...no vlastne..vtedy keď som utiekla z domu Harry ma našiel na lavičke a-" Nestihla som dokončiť pretože ma Harry prerušil. ,,Proste sme došli do auta..a tam som ju pobozkal..neviem čo to do mňa vošlo okej?" Povedal a poškrabal sa na zátylku. Louis sa zapozeral na Harryho. Pery zomkol do úzkej línie a svoj pohľad presmeroval na mňa. ,,Nič to neznamenalo prisahám!" Povedala som rýchlo. Louis len prikývol no nevyzeralo to veľmi presvedčujúco. Odišiel a nechal tam len mňa a Harryho. ,,Takže si o tom predsa len vedel?" Povedala som a obrátila sa na neho. ,,Áno ale nemienil som to v tú chvíľu riešiť." Povedal. ,,Ja..počúvaj.. mrzí ma to. Proste som sa prekecla. Vieš veľmi dobre, že by som to dobrovoľne nepovedala nikomu." Počas toho ako som rozprávala som sa mu pozerala do očí. Jedna z vecí čo na ňom mám rada - tých vecí nie je veľa - sú jeho oči. Dokážu človeka jedným pohľadom do nich očariť. On len prikývol na znak súhlasu. ,,Aj tak to bolo len nedorozumenie." Po týchto slovách opustil miestnosť. Ostala som tu sama. Rozhodla som sa, že si dám niečo pod zub. Vyšla som hore do Niallovej izby. Teda presnejšie pred jeho dvere a zaklopala na ne. ,,Ďalej." Ozvalo sa hneď po tom ako som zaklopala. Vošla som do izby. Niall sedel za jeho počítačom a niečo tam písal. ,,Ahoj Ni. Ja len či by si si so mnou niečo-" Nenechal ma dohovoriť. ,,Áno veľmi rád." Otočil sa na mňa a usmial sa. Úsmev som mu opätovala. Po chvíľke dohadovaní sa čo si dáme sme sa rozhodli pre pizzu. Klasika. Niall si ako zvyčajne objednal dve. Veď to by nebol on.
Ahojte:) Hlásim sa s novou časťou! Dúfam, že sa páči:)
love you all xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...