,,A čo alkohol?" Zrazu sa opýtal Louis. Všetci sme sa na neho pozreli. ,,No čo. Veď nech je tu trocha aj zábava nie? Nechcem tým povedať, že tu nie je zábava ale chápeme sa nie?" Prebehol po nás pohľadom. Všetci prikývli len ja som tam sedela a sledovala. ,,Neboj rodičia sa to nedozvedia." Žmurkol na mňa Zayn. Len som sa zasmiala a nakoniec prikývla. Margaret priniesla nejaký alkohol no a tu všetko začalo. Samozrejme Margaret nepila. Na začiatku ani ja. No potom sa to akosi zvrtlo a chalani toho do mňa naliali pomerne dosť. Začínala sa mi točiť hlava a bolo mi zle. Ale aj tak som sa smiala a robila som s nimi blbosti. Harry sa na mňa stále pozeral. ,,Čo je Harold?!" Opýtala som sa ho nahnevane. Teda chcela som aby som vyzerala nahnevane ale následne som vybuchla do obrovského smiechu. Ani neviem prečo. Totálne mi preplo. On len mlčal a ďalej na mňa pozeral. Pretočila som nad ním očami a prešla k nemu. Sadla som mu na kolená a nevinne sa mu zahľadela do očí. Všimla som si, že sa mu zrýchlil dych. A mne tak isto. Pozerali sme si navzájom do očí a mlčali. Moje vnútro šlo vybuchnúť. Po chvíli všetko stíchlo. Chalani a Margaret odišli. Zrazu sa ku mne začal približovať. Stuhla som a nevedela čo mám urobiť. Sedela som tam a pozerala sa na to čo robí. Respektíve čo sa chystá urobiť. Po malej chvíli som jeho mäkké pery ucítila na tých mojich. Hneď som začala spolupracovať. Vnútri mňa vybuchlo rok motýľov. Ruky som mu obmotala okolo krku a plne sa do tohto všetkého ponorila. Harry si ma za boky pritiahol ešte bližšie. Usmiala som sa do bozku. ,,Na túto chvíľu som čakal tak skurvene dlho." Povedal Harry pomedzi bozky. Znova som sa iba usmiala. Po chvíli sme sa odtiahli pre nedostatok kyslíka. Teraz musím rozdýchať to čo sa stalo. Pozrela som sa na Harryho, ktorého pohľad už bol na mne. Široko som sa na neho usmiala. Úsmev mi opätoval. Málokedy som mala možnosť vidieť jeho úsmev. Jeho úsmev je nádherný škoda, že to často neukazuje. ,,Usmievaj sa častejšie." Šepla som a hlavu zaborila do jeho hrudi. Počula som ako sa slabo zasmial. Usmievala som sa ako nejaká sfetovaná veverička. ,,Len pre teba.." šepol mi jeho chrapľákom do ucha a mnou prešla elektrina. Zdvihla som hlavu a stretla sa s jeho pohľadom. Chvíli sme si pozerali do očí až pokým sa znova nerozhodol spojiť naše pery. Samozrejme som hneď zareagovala. ,,Ako dlho to cítiš takto?" Opýtal sa ma pomedzi bozky. Odtiahla som sa od neho a znova sa zapozerala do jeho očí. Akurát keď som šla odpovedať na otázku niekto nás vyrušil. Zamračene som sa otočila a tam uvidela štát všetkých piatich a Niall mal v ruke mobil a fotil nás?? Oči sa mi rozšírili. ,,Preboha! Čo tu robíte?" Postavila som sa a založila si ruky v bok. Všetci zdvihli ruky do obranného gestá a odišli naspäť dovnútra. ,,Bože...to bolo-" nedokončila som pretože ma Harry prerušil. ,,Trápne." Povedal potichu a zasmial sa. A ja som s ním. Sadla som si no tentokrát vedľa neho a oprela si hlavu o jeho rameno. Spoločne sme sa pozerali na hviezdy. Nikto nič nehovoril. Iba sme si užívali ticho a hviezdy. ,,Od kedy si ma prvýkrát pobozkal...od vtedy to takto cítim...ale nechcela som si to priznať..až do dneška.." povedala som potichu a svoj pohľad som presmerovala na neho. On na mňa vyjavene pozeral. V momente som to oľutovala. ,,Ja-ja...no..ono-" znova ma nenechal dopovedať. Venoval mi ďalší bozk. Krátky ale plný lásky. ,,U mňa to trvalo dlhšie...lenže som sa k tebe správal ako debil...prepáč mi to všetko...len som chcel tvoju pozornosť..a nevedel som ako inak ju získať..som taký kokot..." Povedal a čakal čo mu na to odpoviem. Len som sa usmiala a pritiahla si ho do ďalšieho bozku.
Ahojte!!! O môj bože čo sa to deje?😳 Budú spolu?.... Dúfam, že sa časť páči! Ďakujem za 1K prečítaní! Ste úžasní!<33
love you all xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...