*O 4 DNI NESKÔR*
Dnes mám narodeniny. Ja a Liam sa chystáme do mesta. Prečo ja a Liam? Vravel, že ma chce pozvať na nejakú narodeninovú kávu a zmrzlinu či čo. Nad jeho nápadom som sa len zasmiala ale nakoniec som sa na to dala. ,,Môžeme ísť?" Opýtal sa po tom čo zaklopal na moje dvere. ,,Jasné." Povedala som berúc si kabelku, ktorá bola pohodená na mojej posteli. Od rána je tu nejako rušno. Všetci sa správajú nejako divne. No nechcem tomu venovať nejakú veľkú pozornosť. ,,Vyzeráš dobre." Usmial sa na mňa Liam. ,,Ďakujem." Úsmev som mu opätovala.
Harry's POV
Liam a Mia akurát odišili. Máme niečo vyše hodín - minimálne - na prípravu tejto oslavy. Jedno z prekvapení budú jej kamaráti - Sandra a Kody. Včera prileteli.
ME: Za chvíľu pre vás prídem. Čakajte ma pred hotelom.
Sandra: K.
*O 30 MINÚT NESKÔR*
,,Fajn. Takže toto pôjde sem a-" Nestihol som dopovedať keďže ma prerušil náš milovaný irský trpaslík Niall. ,,Bože Harold. Nechaj to na Sandru a Margaret. Ja a Zayn pôjdeme upiecť tortu. Ty, Kody a Louis pôjdete ozdobiť terasu. Fajn?" Aký šéfko je z neho odrazu. Len som prikývol. Dúfam, že sa jej to bude páčiť. Všimol som si, že sa na nás od rána divne pozerá. Niečo sa jej nepozdáva. Uškrnul som sa. ,,Harry." Niekto ma oslovil. ,,No?" Odpovedal som nezaujato. ,,Prestaň snívať a začni niečo robiť." Povedal Louis. Pretočil som nad ním očami no začal som vešať nejaké balóny a svetielka.
*O HODINU NESKÔR*
Konečne máme všetko hotové. Liam a Mia by mali prísť každú chvíľu.
Mia's POV
Práve sme na ceste domov. Na perách mi pohrával úsmev. Aj keď dnešok nie je taký aký som si ho predstavovala s Liamom som si to naozaj užila.
*DOMA*
Otvorila som dvere a nikoho som nevidela. Otočila som sa no Liam nikde nebo. Čo? Zvláštne. ,,Haló? Ste doma?" Povedala som do ticha. Nikto sa neozval. Prešla som do kuchyne. Tiež nikto. Fajn idem na záhradu. ,,Ste-" Prerušil ma krik. ,,Všetko najlepšie!!" Skríkli všetci naraz. Zamrzla som na mieste. Je tu Sandra a Kody? Čo? Ako sa tu dostali? Kedy? ,,Sandra-..Kody? Čo? Ako, kedy?" Hovorila som so šokovaným výrazom na tvári. Ani jeden z nich mi neodpovedal. Pribehli ku mne a silno ma objali. ,,Bože. Tak ste mi chýbali." Povedala som pri tom čo som ich objímala. ,,Aj ty nám." Povedala Sandra. Po dlhom objatí sme sa od seba odtiahli. Všetci sa usmievali. Pozrela som sa na Harryho. ,,To ty, že?" Uškrnula som sa na neho. On len prikývol. Podišla somk nemu a objala ho. ,,Všetko najlepšie zlatko.." Zašepkal mi do ucha. Usmievala som sa od ucha k uchu. ,,Ďakujem.." Po dlhom objatí som sa odtiahla a pobozkala ho. ,,A ja som si myslela, že ste na mňa úplne zabudli. Vy ste tak úžasní!" Obrátila som sa na zvyšok a každého jedného som objala. ,,Prosím ťa. Ako by sme na teba mohli zabudnúť?" Povedal Niall a pokrútil hlavou. ,,No ale teraz chcem tortu." Povedal so zrakom raz na mne a raz na tej torte. Všetci sme sa zasmiali. ,,Jasné ako inak." Pobavene som pretočila očami. Podišla som k torte a začala ju krájať. Niall dostal ako prvý. Samozrejme. Všetci sme si sadli a rozprávali sa. Dosť podobný priebeh ako pri oslave Margarétiných narodenín. Dostala som mnoho úžasných darčekov, ktoré som si ani nezaslúžila.
*VEČER*
Sandra a Kody odišli. Momentálne spolu s Harrym ležíme v posteli. ,,Harry?..." Oslovila som ho a čakala. ,,Áno?" Odpovedal. Celý ten čas ma hladil po vlasoch. ,,Vieš..vieš, že zajtra odchádzam, že?" Pozrela som sa mu do očí. Zreničky sa mu rozšírili. ,,T-to už zajtra?" V jeho hlase bola počuť bolesť. ,,Áno...mrzí ma to.." Povedala som smutne a ešte viac sa k nemu pritúlila.
Ahojte! Máme tu ďalšiu časť:) Osobne s ňou nie som moc spokojná no nechcelo sa mi ju prepisovať(lenivosť no:D) každopádne dúfam, že sa vám aj tak páči.
love you all xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...