2 - London

214 14 0
                                    

*Pondelok*

Práve sedím na letisku a čakám kým oznámia môj let. Na jednej strane sa teším ale na tej druhej som smutná kvôli Sandre a podobne.

*V Londýne*

,,Ahoj srdiečko!" Povedala nadšene Margaret a vtiahla si ma do objatia. ,,Ahoj teta." Povedala som  a objatie jej opatovala. ,,Aký bol let?" Opýtala sa ako správna starostlivá teta. ,,Bol fajn." Usmiala som sa na ňu. Nastúpili sme do jej čiernej limuzíny a viezli sa k jej vile. Asi som vám to nehovorila ale moja teta je viac-menej celosvetovo známa módna návrhárka. ,,Hrozne si sa za tie roky zmenila. Už je s teba slečna." Venovala mi jej sladký úsmev. ,,Aj ty si sa dosť zmenila...inak ako to ide v práci?" Usmiala som sa na ňu. ,,Fajn..teraz mám viac práce čiže niekedy možno budeš sama doma." Lútostivo na mňa pozrela. ,,To je v poriadku." Len som nad tým mávla rukou a usmiala sa. ,,A čo ty? Už si si našla nejakého chlapca?" Uštipačne do mňa strčila na čo som sa zasmiala a pokrútila hlavou.  ,,Nie žiadneho mi netreba." Povedala som. ,,Ále? A ani sa ti nikto nepáči?" Zmurkla na mňa. Záporne som pokrútila hlavou. ,,Celkovo sa o chlapcov nezaujímam." Mykla som plecami.  ,,Ahaaaa." Chápavo prikývla. ,,Nie nie som lesba." Zasmiala som sa a Margaret spolu so mnou. ,,Už som sa bála." Povedala ironicky. ,,Tak a sme na mieste." Povedala Margaret ked sme zastavili a ja som sa pozrela von oknom. ,,Wow." Jemne som sa usmiala. Vystúpili sme von a môj kufor mi zobral nejký ujko.  ,,Tak izbu máš hore...pod ukážem ti to tu." Povedala Margaret a ja som len prikývla. Prišli sme nakoniec chodby. ,,Tak a toto je tvoja izba." Povedala a otovrila dvere. Ostala som v úplnom úžase. ,,Dakujem! Je krásna." Usmiala som sa na ňu. Izba bola ladená do sivo-bielej. ,,Tak pod ukážem ti ešte zbytok." Znova som prikývla a nasledovala ju.

*O 15 minút neskôr*

,,Wow máš to tu naozaj krásne." Usmiala som sa. ,,Tak a toto je posledná miestnosť ale sem asi chodiť nebudeš predpokladám." Usmiala sa a spoločne sme vkročili do štúdia. ,,Stúdio? Na čo ti je štúdio? Nebodaj už aj spievaš?" Zasmiala som sa. ,,No nie je tak úplne pre mňa." Povedala. ,,Vieš chalani sem stále prídu po turné. Vieš dom mám trochu dalej od všetkého čiže tu majú pokoj od novinárov a podobne." Zasmiala sa. ,,Počkať...aký chalani?" Opýtala som sa a nadvihla obočie. ,,One Direction." Povedala. Vyvalila som sa ňu oči. ,,Včera sa vrátili s turné. Asi o pol hodinku by mali prísť boli robiť ešte nejaký rozhovor a povedali,že sa rovno pôjdu naobedovať." Len som chápavo prikývla. Pane bože..Naozaj budem bývať s One Direction? Kebyže sa to Sandra dozvie hned sa sem sťahuje. Dúfam,že sú normálni a nie nejaký namyslení speváci.

*O hodinu neskôr*

Bola som dole v kuchyni a mala pustené pesničky. Tancovala som a robila hlúposti popritom ako som varila. ,,Sme doma!" Zakričali zborovo tuším asi chalani. ,,Co varíš? Dobre to vonia." Skríkol jeden s nich a už sa prirútil do kuchyne. ,,Ehmm....a ty si kto? Odkedy máme aj kuchárku?" Opýtal sa nechápavo. ,,Eh...Mia..teší ma." Prišla som k nemu bližšie,usmiala sa a nastavila ruku.  ,,Niall..Niall Horan." Úsmev mi opatoval a vtiahol ma do objatia. Chvíľu som ostala len stáť no nakoniec som ho objala spat. ,,Co varíš? Hrozne dobre to vonia." Oblízol si spodnú peru a ja som sa nad ním musela zasmiať vyzeral naozaj zlato. ,,Lievance..dáte si?" Opýtala som sa a pozrela na zvyšok chalanov,ktorí akurát prišli do kuchyne.  ,,Aj ked sme jedli dáme si!" Odpovedal za všetkých Niall nad čím som sa znova zasmiala. Prikývla som a prišla som k chalanom bližšie. ,.Mia teší ma." Nastavila som ruku. ,,Liam:" Tiež moju ruku odignoroval a vtiahol ma do objatia -tiež som mu ho opatovala. ,,Toto sú Louis-" Ukázal na nižšieho chalana s hnedými vlasmi. ,,Mia." Usmiala som sa na neho a už som bola v jeho objatí. ,,Zayn-" ,,Teší ma Mia." Usmial sa a teiž ma objal. ,,No a nakoniec Harry." Jemne sa usmial a tež ma objal. ,,Tak..ja to idem dorobiť a vy..vy to tu vlastne poznáte tak si asi chodťe sadnúť..neviem." Mykla som plecami a zasmiala sa. ,,Si mi nejaká povedomá.." Povedal Liam. ,,Bola som v piatok na vašom koncerte..s mojou kamarátkou Sandrou." Povedala som a ukázala im fotky,ktoré už boli na Sandrinom instagrame. Okamžite nás začali sledovať - mňa a Si. Robila som lievance a chalani sa o niečom živo rozprávali. ,,Už sú hotové?" Pýtal sa ma Niall už asi tretí krát. ,,Už!" Povedala som a na stôl položila tanier s lievancami. Len som sa otočila pre javorový sirup a lievance boli fuč. Na tanieri ostali dve akurát pre mňa. Chalani si ich dodekorovali podťa svohjo gesta a chuti a spoločne sme jedli. ,,Ako vidím už sa poznáte." Zrazu do kuchyne vstúpila Margaret. ,,Áno." Jemne som sa usmiala. ,,Som rada...ja musím ísť do práce tak sa zabavte! A nie,že niečo povystrájate!" Zasmiala sa a už jej nebolo. ,,Tak čo pôjdeme robiť?" Opýtal sa Louis. ,,Podme do bazéna." Skríkol Niall a už bežal hore schodmi. ,,Tak za 5 minút všetci vonku!" Povedal Liam a chalani sa rozutekali do svojich izieb. Pomalým krokom som šla do svojej izby a s kufra si vybrala plavky,ktoré som si následne obliekla. Prišla som von a nikto nikde. Hm divné. Zrazu ma niekto zozadu zdvihol a hodil ma do vody. ,,Ktorý kretén?" Skríkla som ked som sa vynorila. ,,To nie ja! To Harry!" Kričali všetci okrem Harryho,ktorý sa smial. ,,Ved ty ešte uvidíš!" Povedala som mu a pohrozila prstom ako malému dieťaťu.

Ahojte! Máme tu novú časť! Mia je už v Londýne a zistila,že býva s One Direction :D Dopredu sa ospravedlňujem za chyby :* 

Cíta to vôbec niekto? :/ Ak áno zanechajte prosím vote alebo komentár (: 

love you xx :3

Milujem ťa...(h.s)✅Where stories live. Discover now