*DOMA*
Na internete už kolovali fotky mňa a Harryho. Spočiatku sme to nejako neriešili no keď Harrymu zavolal manažér to bol už trocha problém ale Harry to našťastie vyriešil. Teraz obaja ležíme v mojej posteli, túliac sa a pozeráme film. Ani jeden tomu veľmi nevenujeme pozornosť. Ja rozmýšľam nad mojimi blížiacimi sa narodeninami a nad odchodom. Nad čím rozmýšľa Harry neviem. Ale rada by som to vedela. Vie vôbec, že budem mať narodeniny? ,,Mia?" Počula som ako ma oslovil. ,,Áno?" Hlavu som otočila tak aby som na neho mohla vidieť. Ostal ticho. ,,Áno Harry?" Znova som sa ozvala. Zasa nič nepovedal no namiesto toho aby niečo hovoril ma pobozkal. Usmiala som sa do bozku. ,,Kráti sa nám čas.." Povedal po tom čo sa odtiahol. Smutne som prikývla. ,,Neboj sa. Nejako to vyriešime." Povedal a dal mi pusu na nos nad čím som sa pousmiala. ,,Musím si ísť niečo vybaviť. Do večera som späť." Žmurkol na mňa a postavil sa z postele. ,,A pusa na rozlúčku?" Pozrela som sa na neho ako na nejakého zločinca. Zasmial sa no následne ma pobozkal. ,,Pa.." Povedal predtým než opustil moju izbu.
Harry's POV
Práve som na ceste do nákupného centra spolu s Margaret a Niallom. Ideme vybrať darčeky pre Miu a nejaké veci na ozdobu. Podľa Margaret to musí byť. ,,Si v tom až o uši." Povedal Niall prerušujúc ticho. Venoval som mu krátky pohľad a uškrnul sa. ,,Ako dlho? Teda skôr od kedy?" Opýtala sa ma Margaret. ,,Neviem kedy presne to začalo.. ale poviem ti, že to bolo už dlhšiu dobu." Povedal som jednoducho so zrakom upretým na cestu.
*O 2 HODINY NESKÔR*
Práve sme dorazili domov. Bolo tu celkom ticho. Ale keď si to tak uvedomujem Niall bol s nami takže sa ani nečudujem, že je tu ticho.
Mia's POV
Počula som buchnutie vchodových dverí. Harry je doma. Sama pre seba som sa usmiala a vstala z postele. Celé dve hodiny som pozerala nejaké filmy a písala si so Sandrou. ,,Ahoj." Povedala som keď som vstúpila do kuchyne kde bol Harry, Margaret a Niall. Niall sa ako vždy hrabal v chladničke. Bože robí ten chalan aj niečo iné než to? Nemyslím si. ,,Ou ahoj." Pozdravili sa mi a Harry ma objal. ,,Teraz asi vyzniem ako nejaká mama možno babička ale ste spolu tak rozkošní." Povedala Margaret a usmiala sa na nás. Úsmev som jej opätovala. Všimla som si, že Harry sa usmial tiež. Niall vystrčil hlavu z chladničky a usmial sa na nás. Bože chlapče. ,,Liam a spol sú doma?" Opýtala sa Margaret. ,,Áno. Teda asi." Povedala som. Ona len prikývla. ,,Máte tu nejaké stretko alebo?" Ozval sa hlas za nami. Všetci sme sa otočili za hlasom. Stál tam Liam a za ním Louis so Zaynom. ,,Áno. Stretko na to čo chcete na večeru. Keď sme sa tu všetci takto zišli tak si ju môžeme dať spolu no nie?" Usmiala sa Margaret. Všetci sme len prikývli. ,,Takže čo by ste chceli?" Opýtala sa nás. všetci sme si medzi sebou vymenili pohľady. ,,Rizoto?" Navrhla som. Chalani prikývli na znak súhlasu. ,,A teraz jedna dôležitá vec. Kto mi pomôže?" Opýtala som sa. ,,Ja." Povedal Harry. Usmiala som sa na neho. ,,Margaret ty si choď odpočinúť. A chalani vy tiež môžete ísť odpočívať alebo čo vám už napadne." Mykla som plecami a zasmiala som sa. Všetci odišli. Zostali sme tu len ja a Harry. ,,Tak pani kuchárka" Začal Harry. Prekvapene som sa na neho pozrela. ,,Môžeme ísť na vec?" Opýtal sa s úškrnom na perách. Pobavene som pretočila oči a prikývla. ,,Mám otázku. Varil si ty už niekedy?" Opýtala som sa ho. ,,No áno. Ale chalanom to veľmi nechutilo. Vraveli, že by to nedali ani psovi. Nechápem čo im na to nechutilo. Bolo to dobré. " Zamračil sa no následne sa zasmial. ,,Harry..asi až tak dobré to nebolo." Povedala som a začala sa smiať. ,,Ale ja som sa snažil!" Obraňoval sa. Bože.
Ahojjjjj! Máme tu jednu z posledných častí! Dúfam, že sa páči:)
love you all xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...