16 - Getaway

116 9 0
                                    

,,Sme doma!" Rozoznelo sa z dola. Ani ma nehne. ,,Haloo? Ste tu?" Kričal tuším, že Zayn. ,,Izba!" Odkričala som. Zrazu do mojej izby vtrhli všetci štyria. ,,Kľuuď" Zasmiala som sa nad nimi. ,,Kde je Harry?" Opýtal sa Niall. ,,Asi vo svojej izbe. Neviem." Mykla som plecami. Chalani sa na mňa divne pozreli. ,,Čo?" Zamračila som sa. ,,Nič nič." Nevinne sa usmiali. Len som nad nimi pretočila očami. Bez slova sa vypratali z mojej izby a ja som si vydýchla. Bola som celkom unavená tak som si ľahla na posteľ a ani neviem ako a zaspala som.

*1 hodina neskôr*

,,Mia?" Niekto so mnou zatriasol. ,,Hmmm.." Nepríjemne som zabručala. ,,Volá ti mama." Otvorila som oči a predo mnou sedel Harry s mobilom v ruke. Mobil som od neho vzala a rukou mu naznačila aby odišiel z mojej izby. ,,Ahoj mami:" Usmiala som sa aj ked ma nemohla vidieť. ,,Ahoj miláčik. Ako sa máš? A čo Margaret? Harry mi povedal, že už sa prebrala. Ani nevie aký kameň zo srdca mi spadol." Vydýchla. Harry volal s mojou mamou? ,,Áno má sa celkom fajn..ale ešte sa musí zotaviť." Smutne som sa usmiala. ,,A ja sa mám vrámci možností okej. Čo ty a ocko?" Opýtala som sa pre zmenu ja. ,,Máme sa fajn len nám chýbaš." Povedala. ,,Veď aj vy mne." Priznala som. S mamou som volala ešte dobrú hodinku no nakoniec musela niekam ísť. Otvorila som dvere svojej izby a šla k tej Harryho. Zaklopala som a čakala kým mi povolí vstúpiť. ,,Ďalej." Povedal a ja som vstúpila do izby. ,,Ehm..tvoj mobil." Povedala som a podala som mu ho. Len prikývol. ,,Tvoja mama je fajn." Povedal po chvíľke ticha. ,,Hej..pokiaľ nie je nahnevaná alebo niekam nemešká." Zasmiala som sa a Harry so mnou. ,,Nepýtala sa prečo nezdvíham mobil?" Uškrnula som sa. ,,Hej. Povedal som, že sa stal jeden incident a spadol ti do bazéna." Tiež sa uškrnul. ,,Ty potvora!" Harry sa zasmial a ja tiež. ,,Snáď sa nehneváš." Nevinne sa na mňa pozrel. ,,Ty si taký parchant." Zamračila som sa na neho ale následne sa mi na perách rozlial úsmev. ,,Ale ty väčší." Vyplazil na mňa jazyk. Hravo som nad ním pretočila očami. ,,Neurážaj sa." Zasmial sa. ,,Ja nie som urazená!" Povedala som vážne. ,,Naozaj?" Znova sa zasmial. ,,Nesmej sa!" Znova som povedala s vážnosťou no kútikmi úst mi mykalo do úsmevu. ,,No nič. Idem sa najesť lebo asi umriem od hladu. A vlastne ani neviem prečo ti to oznamujem." Povedala som a otočila sa na odchod. ,,Tiež by som si niečo dal." Počula som ako vstal z postele. Len som kukla plecami a otvorila dvere. ,,Chalani?" Porozhliadla som sa keď sme došli dole. ,,Kde zasa sú?" Pretočila som otrávene očami. ,,Možno sú von." Povedal Harry, obišiel ma a smeroval do kuchyne. ,,Možno." Povedala som viac menej sama pre seba. Tiež som vošla do kuchyne a tu sa mi naskytol krásny pohľad na všetkých piatich. ,,A to sa akože ani neviete ozvať?" Opýtala som sa a zamračila sa. ,,Nemusíš byť hneď nepríjemná." Pretočil očami Louis. ,,Čo máš krámy?" Následne na to sa opýtal. Vyvalila som oči. ,,Čo prosím?" Opýtala som sa vytočene. ,,Či máš krámy. Si hluchá?" Venoval mi krátky, otrávený pohľad. Toto mi stačilo. Zobrala som sa a odišla naspäť do svojej izby. Čo sa mu stalo? Zrazu som počula klopanie. ,,Nemám náladu." Povedala som. Aj bez môjho dovolenia vstúpil dnu. Kto iný ako Harry. ,,Želáš si?" Opýtala som sa a nahnevane na neho pozrela. ,,Nemusíš byť taká nepríjemná. Louis sa ťa iba opýtal normálnu otázku." Pretočil očami a oprel sa o rám dverí. ,,Ak si si prišiel zastať Louisa tak rovno odpaľ." Zamračila som sa na neho. ,,Veď kľud." Znova pretočil očami. ,,Bože ty si strašný kretén! Jednu chvíľu sa správaš normálne a druhú ako totálny kokot!" Zvreskla som na neho. ,,Čo prosím? Ako si na nazvala?!" Zvýšil na mňa hlas a prebodol ma pohľadom. ,,Že si totálny kokot a vypadni z mojej izby!" Kričala som na neho. ,,Sprataj sa tam odkiaľ si prišla ty naničhodnica!" Venoval mi arogantný pohľad a opustil moju izbu. ,,Nabudúce tými dverami tresni ešte silnejšie!" Ešte som za nich štíhla zakričať. Čo som im do šľaka urobila?! Kurva ja nemôžem za to, že má tú rodičia poslali. ,,Nie som tu dobrovoľne! Ale sľubujem vám, že už vám dám pokoj!" Zakričala som zo svojej izby. Prešla som k šatníku a začala z neho vyberať nejaké oblečenie. Následne som sa presunula do kúpeľne kde som si zobrala kozmetiku a tak podobne. Fajn teraz mi už iba ostáva nejako si zobrať peniaze. Prikradla som sa do kuchyne, otvorila skrinku a odtiaľ zobrala 100 libier a vrátila sa do svojej izby. Neviem ako to s tou nohou zvládnem ale nejako určite áno. Otvorila som okno a pomaly začala liezť dole. Mám výhodu keďže tu mám strom čiže je to pre mňa ľahšie. Keď som pod svojimi nohami ucítila tvrdú zem uľavilo sa mi. Prešla som dopredu a následne som vyšla na ulicu. Nikto nikde. Super.

Lol:D Mia sa chystá na útek0.o Mám predpísané časti tak sem pridám ešte jednu<3

love you all xx

Milujem ťa...(h.s)✅Where stories live. Discover now