24 - Kitchen

114 9 2
                                    

Mia's POV

Ležala som v obývačke a pozerala nejakú priblblú show čo šla v telke. Zrazu si niekto sadol na moje nohy. Pozrela som sa tým smerom a zbadala Harolda. ,,Želáš si?" Opýtala som sa. ,,Áno želám si." Odpovedal. ,,Fajn čo chceš?" Znova som sa ho opýtala. ,,Teba." Povedal šepotom a uškrnul sa. ,,A ty si sa azda zbláznil alebo čo?" Zamračila som sa. ,,Dobre. Teraz naozaj. Čo odo mňa chceš?" Zopakovala som svoju otázku. ,,Vlastne..nič. Nemôžem si tu len tak prísť sadnúť?" Nadvihol obočie a čakal na moju odpoveď. Nič som mu na to nepovedala. Svoju pozornosť som znova presunula na telku. ,,A láskavo zo mňa zlez pretože nevážiš kilo." Povedala som. ,,Tak odprac tie svoje paprče niekam. Aj ja si chcem sadnúť." Som si na sto percent istá, že pretočil očami. Bez slova som svoje nohy stiahla k telu aby si mohol sadnúť a ďalej ho ignorovala. ,,Aleee čo vy tu takto?" Ticho prerušil Liamov hlas. Pozrela som sa jeho smerom a usmiala sa na neho. ,,Harold ku mne došiel." Mykla som plecami a pozrela sa na Harryho. On sa len usmial. Ale nejako kyslo. Prišlo mi z neho smiešno. Začala som sa smiať. ,,Čo sa smeješ?" Opýtal sa. ,,Nič, nič." Keď som sa konečne dosmiala pozrela som na neho. Mračil sa na mňa. Bez jediného dôvodu. ,,Bože Harry nebuď ako dieťa." Povedala som a pretočila očami. ,,Dobre. Vstupujem do toho ešte predtým ako sa začnete hádať. Robíte niečo zaujímavé alebo sa len flákate?" Opýtal sa Liam. ,,Oddychujeme." Povedal Harry. Pohľadom som prešla na Liama. ,,Fajn. Takže poďte so mnou." Povedal tentokrát Liam a prstom naznačil aby sme ho nasledovali. S Harrym sme po sebe hodili divné pohľady, no predsa sme sa postavili z gauča a šli za Liamom. ,,Môžem sa opýtať kam ideme a čo budeme robiť?" Položila som svoju otázku a čakala kým mi ju Liam zodpovie. ,,Ideme upiecť koláč." Povedal. Cítila som, že sa usmieva. Na tvári sa mi včaroval malý úsmev. Ale..prečo ideme piecť koláč? ,,Margaret bude mať narodeniny." Povedal akoby mi vedel čítať myšlienky alebo si myslel, že sa budem pýtať prečo. Beriem skôr tú druhú možnosť. ,,Naozaj? Ako je možné, že som to nevedela. Ježiš to by bol ale trapas. Ďakujem, že si mi to povedal. Kedy presne ich má?" Sadla som si na stoličku. Hneď vedľa mňa si sadol Harry. Čo je dnes taký "prítulný"? ,,O dva dni." Povedal pre zmenu Harry. Pohľad som presunula na neho. Intenzívne ma sledoval. ,,Harry si v poriadku?" Opýtala som sa ho a nadvihla obočie. ,,Áno prečo sa pýtaš?" Divne sa zatváril. ,,Ja neviem...od kedy ti nevadí moja prítomnosť?" Opýtala som sa ho ďalšiu otázku. ,,O-" Nestihol nič povedať keďže ho prerušil hlas. No nebol to Liam. ,,Myslím, že už to bude nejaký ten piatok." Otočila som sa za zdrojom zvuku. Bol to Niall. Uškŕňal sa na Harryho. Harry ho zabíjal pohľadom. Okej. Neviem čo medzi nimi dvoma je ale Harry vyzerá dosť naštvane. ,,Čo?" Opýtala som sa zmätene a pozrela na Nialla. ,,Nič, nič." Povedal a usmial sa na mňa. Potom poslal Harrymu vzdušnú pusu. Harry sa postavil zo stoličky. Vedela som, že ma namierené k Niallovi. Rýchlo som ho chytila za ruku. ,,Tak za prvé čo sa deje a za druhé Harry kľudni sa." Prísne som sa na neho pozrela a na Nialla som hodila nepekný pohľad. Ruky zdvihol do obranného gesta a šiel ako zvyčajne k chladničke. Harry na neho pozorel. Celý ten čas čo si Niall vyberal niečo na jedenie. Bola som prekvapená keď si na koniec vybral len jogurt. Zo šuflíka si vybral lyžicu a Liam začal vrešťať? ,,Liam?" Povedala som jeho meno. Nereagoval. ,,Bojí sa lyžíc." Povedal mi Harry. ,,Bože. Niekedy mám pocit, že žijem s 5 ročnými deťmi." Povzdychla som si. ,,Liam bože je to len lyžica a ty keď budeš taký láskavý môžeš ísť do svojej izby." Povedala som a môj pohľad skákal z Nialla na Liama. ,,Bože Liam nevrešti toľko!" Skríkol asi Zayn zhora. Niall bez slova odišiel a Harry sa vybral za ním. Dúfam, že sa tam nič nestane. Liam konečne prestal kričať. ,,Naozaj sa tak veľmi bojíš lyžičiek?" Opýtala som sa keď som pripravovala veci, ktoré sme potrebovali k pečeniu. ,,Vlastne...tak trochu no." Povedal a sklopil zrak na zem. Zasmiala som sa na ňom.



Ahojte:) Máme tu ďalšiu časť. Dúfam, že sa páči:)

love you all xx

Milujem ťa...(h.s)✅Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora