Kedže bolo už dosť neskoro rozhodli sme sa, že už pôjdeme spať. ,,Lou?" Opýtala som sa potichu ked som za sebou počula nejaké kroky. Moji milí chalani ma dole nechali samú medzitým ako som bola na WC zdrhli hore. Ešte som im aj vravela, že sa bojím nech na mňa aspoň jeden počká. No oni nie. Momentálne som na nich bola tak trocha naštvaná ale aj som sa dosť bála. Nemala som takú odvahu sa otočiť takže som len zastala na mieste a čakal čo sa bude diať. ,,Lou! Nie je to vtipné!" Zakňučala som. ,,Ale ja nie som Lou." Ozvalo sa mi pri uchu a ja som až podskočila a na to som hned začala pišťať. No ale nikto nič. Nikto ani nevyšiel s izby. Wtf? čo je to s nimi? ,,Chalaniiii!" Zvrešťala som. A hádajte čo? Stále nikto nič. Rozbehla som sa a ani som nepozerala kam bežím. Teda vlastne som ani nemohla pretože bola tma. Zrazu som narazila do niečoho poriadne tvrdého. ,,Do ritii!" Zanadávala som a šúchala si boľavé čelo. Dreve. Ups. ,,No táák maličká neboj sa." Hlas sa približoval a ja som spanikárila. ,,Prosím! Nechaj ma! Chod preč!" Začala som revať ako decko. ,,Azda sa nebojíš?" Ozvalo sa to už celkom blízko mňa. ,,Co odo mňa chceš? Chod preč nechaj ma!" Schúlila som sa do kĺbka a nadalej plakala. ,,Hej šhh neplač.." Zrazu ma "ten niekto" objal a začal ma utišovať. Zdvihla som hlavu ale bolo mi to prd platné kedže bola tma a tak som nevidela. Woow nezvyčajné, že v tme sa nedá vidieť. Zrazu ma zobral na ruky a odniesol ma do mojej izby. Položil ma na posteľ. Pevne som sa ho chytila a tým som ho vlastne zvalila ku sebe na posteľ a následne som ho pevne objala. ,,Hej neboj všetko je okej...bola to iba sranda. Nič sa nedeje..kľud.." Upokojoval ma a hladkal po vlasoch. Na chvíľu som sa aj ukľudnila ked tu som počula nejaké kroky. ,,N-niekto t-tu je!" Znova som spanikárila a chytila som sa ho ako kliešť. ,,To sa ti len zdalo..ukľudni sa."Stále ma hladkal po vlasoch. Rozsvietil malú lampičku a tak som konečne mohla vidieť kto to je. ,,H-harry?!" Pozrela som sa na neho prekvapene. Mala som sto chutí mu streliť ale stále som sa bála a stále som sa ho držala ako kliešť. ,,Chceli sme ťa s chalanmi trocha vystrašiť..netušili sme, že to vezmeš až tak vážne..." Povedal a jemne sa na má usmial. Je divné, že som ho nespoznala podľa hlasu kedže on má dosť špecifický hlas. Stále ma hladkal po vlasoch a to ma naozaj ukľudňovalo. Povzdychla som si a schovala som sa do jeho objatia a vdychovala jeho vôňu. Nikdy som si to nevšimla ale vonia fakt pekne.. ,,Už je dobre.." Povedal a pevnejšie si ma k sebe pritiahol. Už som bola celkom kľudná no stále som ho nepustila. ,,J-ja..no.." Nejako som začala. ,,Áno?" Opýtal sa. ,,O-ostaneš tu so mnou na noc prosím?" Cítila som sa fakt trápne, že práve Harryho som prosila o to aby tu so mnou ostal na noc kedže my dvaja sa fakt nemáme radi a stále len "bojujeme". ,,Neboj som tu s tebou." Povedal a dal mi pusu do vlasov? Co? Tak toto ma vážne prekvapilo a ešte viac to, že som sa nad tým usmiala? Okej mne už asi fakt drbe.. Ved ho predsa nenávidím. Pohodlne som sa usalašila v jeho objatí a s pocitom bezpečia som zaspala.
*Ráno*
Zobudila som sa na to ako si ma niekto k sebe pritiahol. Otvorila som oči a pozerala sa na spiaceho Harryho..prišiel mi celkom zlatý..čože?! Nie! Nie je zlatý! Potriasla som nad tým hlavou a povzdychla si. Pomaly som začala vstávať..samozrejme tak aby som ho nezobudila..ale hádajte čo? Jasné, že som ho zobudila. Ups.. ,,Kľudne dalej spi.." Jemne som sa usmiala. ,,Už aj tak nie som unavený.." Tiež sa na mňa jemne usmial a začal vstávať. Spoločne sme zišli dole. Cítila som sa trápne. ,,Aaa bré ránko! Ako ste sa vyspali?" Usmial sa na nás kto iný ako Liam. ,,Dobre..čo vy?" Usmiala som sa na chalanov. ,,Aj my." Odpovedal Zayn za všetkých. Len som kývla hlavou. ,,A vy pán Harold?" Opýtal sa Liam zo širokým úsmevom na tvári. To oni to celé naplánovali! Ach ako ja ich nemám rada! Na tári sa mi vytvorila vráska od toho ako som sa zamračila. ,,Vy! Ach nenávidím vás!" Urobila som zo seba urazenú. ,,Vyspal som sa dobre.." Povedal Harry a tiež sa usmial na Liama. ,,Prečo čo sme spravili?" Opýtal sa nevinne Niall. ,,Sa aspoň netvár nevinne..." Odfrkla som si a sadla si na stoličku. A hned vedľa mňa si sadol Harry. Jemne sa na mňa usmial. Úsmev som mu opätovala. Prečo sa na seba stále len usmievame?!
Hii!:D Máme tu novú časť! Po trocha dlhšej dobe:D Inak ako sa vám páči videoklip ku Golden? Ja ho úplne zbožňujem!! Máme tu další lockdown soo asi budem pridávať časti trochu pravidelnejšie ale to nie je isté lebo máme online školu a hodiny samozrejme:(
No nič dúfam, že sa časť páčila:)
love you all xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...