*RÁNO*
Zobudila som sa na lúče slnka, ktoré mi svietili do tváre. Jemne som sa usmiala na osobu vedľa mňa. Neviem ako dlho som sa na neho takto pozerala ale zrejme to nebolo pár sekúnd ako som si myslela. ,,Viem, že som sakramentsky sexy ale nemusíš ma tak očumovať." Zachraptel do vankúša. Uškrnula som sa a pobavene pretočila očami. ,,Ego ti očividne nechýba." Zasmiala som sa. Zdvihol hlavu a pozrel sa na mňa. ,,A malo by?" Uškrnul sa. Znova som nad ním len pobavene pretočila očami. ,,No ták zlatkoo" začal sa ku mne približovať. Usmievala som sa od ucha k uchu. ,,Ani tebe by nemalo chýbať. So svojím výzorom by si zbalila aj slepého." Povedal a prilepil sa mi na pery. ,,To nebolo pekné!" Povedala som do bozku. ,,Tak prepáč no.." Uškrnul sa. ,,Dobré-" Niekto nám vtrhol do izby. ,,Jaaaj. Prepáčte!" Povedal splašene tuším, že Niall? Pravdepodobne. S Harrym sme sa od seba odtiahli a začali sa smiať. ,,Asi je čas ísť dole." Povedala som potom ako som sa dosmiala. Harry len prikývol. Spoločne sme prišli do kuchyne. Všetci na nás pozerali. Bolo mi to trocha nepríjemné ale ignorovala som to. ,,Dobré ráno." Povedala som s úsmevom. ,,Dobré ráno." Odpovedali všetci zborovo. ,,Alee hrdličky sa zobudili." Povedala Margaret po príchode do kuchyne. Len som sa usmiala a hlavu si skryla do dlaní. Po raňajkách teda skôr obede keďže už bolo niečo okolo pol jednej sme sa ja a Harry rozhodli, že sa pôjdeme prejsť. Dúfam, že nestretneme žiadnych paparazzi. ,,Môžeme ísť?" Opýtal sa Harry stojací pri mojích dverách. Len som prikývla a zo stoličky si vzala kabelku. ,,Kam idete?" Opýtal sa Niall, ktorý akurát šiel z obývačky do kuchyne. Ako inak. ,,Ideme sa prejsť." Povedal Harry. ,,A môže-" Harry ho nenechal dopovedať. ,,Nie nemôžeš." Venoval mi chladný pohľad. Buchla som ho do ramena. ,,Jáj prepáč. Rande." Niall sa čapol po čele a odišiel do kuchyne. Uchechtla som sa nad ním. ,,Konečne. Teraz už môžeme ísť." Povedal Harry a prešiel do predsiene. Obaja sme sa obuli a vyrazili. Najprv sme sa prešli k parku a následne sme zašli do Star Bucksu. Pár ľudí, teda pár dievčat na nás pozeralo. Následne sa samozrejme prišli odfotiť s Harrym. Konečne sme si sadli keď ku prišlo ďalšie dievča. ,,A-ahojte..." Povedala hanblivo. Harry sa na ňu široko usmial. ,,Ahoj." Povedal. ,,Ja- mohla by som sa s tebou odfotiť?" Opýtala sa. Harry len prikývol a postavil sa. Natiahla som k nej ruky keď tu ma zrazu prerušila. ,,Odfotíš sa s nami tiež? Prosím.." Pozrela sa mi do očí a usmiala sa. S veľkým úsmevom som prikývla. Nakoniec nás odfotila jej mama. Krátku chvíľu po tom sme sa s ňou ešte rozprávali. ,,Bola fakt milá." Povedal Harry keď sa pozeral na jej vzďaľujúci sa postavu. ,,To teda áno." Usmiala som sa a svoju pozornosť som presmerovala na svoju kávu. ,,Potrebujem ti niečo povedať." Povedal Harry a pozrel sa na mňa. Svoj zrak som presunula na neho a tým mu dala najavo, že môže pokračovať. ,,Fajn...ja toto všetko bola len hra.." Povedal so smutným výrazom a čakal čo mu na to poviem. Pozerala som na neho ako na zjavenie. Do očí sa mu nahrnuli slzy. ,,Si fakt úža-" Skočil mi do reči. ,,Bože nie! Mia toto bola len sranda!" Povedal rýchlo, prešiel ku mne a objal ma. ,,Prepáč...v mojej sprostej hlave to vyzeralo zábavnejšie.." Povedal potichu a pozrel sa do mojich uslzených očí. ,,Prepáč.." Znova sa ospravedlnil. ,,Ty si fakt kokot.." Povedala som s malým formujúcim sa úsmevom na perách. ,,Viem.." Povedal a slabo sa usmial. ,,Odpúšťaš mi?" Previnilo sa na mňa pozrel. Bože Harry... ,,Áno." Povedala som a usmiala sa. Následne si ma pritiahol do bozku čo ma prekvapilo no spolupracovala som. Ľudia okolo nás začali tlieskať a pískať. ,,Budeš so mnou chodiť?" Opýtal sa do bozku. ,,Áno.." Odpovedala som po tom ako sa odtiahol. Na tvári sa mu objavil ten najjasnejší úsmevom aký som kedy videla. ,,Milujem ťa..." Po týchto slovách sa moje srdce rozbúchalo tak ako ešte nikdy.
Ahojte! Máme tu novú časť. Dúfam, že sa páči:)
Chcela by som vám tu odporučiť jeden úžasný príbeh od Carmel___121___ s názvom ,,Daj na mňa pozor, prosím." Naozaj úžasný príbeh. Oplatí sa ho prečítať. Budem rada ak ju a jej príbehy podporíte s votes alebo komentárom. Je to úžasná spisovateľka<3 Ďakujem!
love you all xx
YOU ARE READING
Milujem ťa...(h.s)✅
FanfictionNenávisť a láska od seba ďaleko nemajú... Premení sa nenávisť Mii a Harryho na lásku? Čítaj a dozvieš sa to! !!príbeh neprešiel úpravou!! (moja prvá story na wattpade tak prosím berte ohľad:3) !môžu sa vyskytovať vulgarizmy! DOKONČENÉ #1 in summerlo...