20 - Jealous Harry?

124 10 0
                                    

Práve sme prišli domov. Boli sme navštíviť Margaret. Má sa fajn. Teda aspoň mi povedala, že sa má fajn ale nevyzerala v poriadku. ,,Liam?" Zaklopala som na jeho dvere a čakala pokiaľ ma nepustí dnu. ,,Hmm?" Otvoril dvere. Pohľad mi ihneď padol na jeho vypracované telo. Stál predo mnou iba v uteráku! Rýchlo som sa spamätala pozrela sa mu do očí. ,,Ja..mohol by si mi prosím požičať svoj mobil? Chcela by som zavolať mojej mame.." Jeme som sa usmiala a čakala čo mi povie. ,,Jasné žiadny problém." Žiarivo sa na mňa usmial a šiel po svoj mobil. ,,Nech sa páči slečna." Povedal a zasmial sa. ,,Ďakujem." Tiež som sa zasmiala. ,,Za chvíľu ho máš späť." Žmurkla som na neho a odišla som do mojej izby. Naťukala som číslo svojej mamy do telefónu a vytočilo to. Nezdvíhala to. Skúsila som otca. Tiež to nezdvíhal. Asi dvakrát som to ešte skúsila no stále nič. Nechala som to tak. Vyšla som zo svojej izby pozerajúc sa na mobil. Zrazu som do niekoho narazila. Pozrela som sa hore. Harold. Kto iný. ,,Prepáč." Povedala som bez záujmu a obišla ho. ,,Nabudúce sa pozeraj pred seba." Povedal a zavrel sa do svojej izby. Jasné stále musí mať tie svoje blbé pripomienky. Liam akurát vyšiel z jeho izby. Pribehla som k nemu a dala mu do ruky mobil. ,,Nejaký krátky hovor nie?" Zasmial sa. ,,Nezdvíhala to. Ani otec." Mykla som plecami no vo vnútri ma to zožieralo. ,,Chceš sa porozprávať?" Opýtal sa ma. Len som prikývla. Očividne to na mne videl. Chytil moju ruku a zatiahol ma do jeho izby. Rukou mi ukázal aby som si sadla na posteľ čo som aj urobila. ,,Tak povedz mi..čo ťa trápi?" Opýtal sa a prisadol si ku mne. ,,Ja..proste Margaret...mám také tušenie, že mi klame. Dnes mi povedala, že sa má fajn ale nevyzerala tak..potom mama a ocko..naši sú stále na telefónoch kvôli práci a tak. Mám o nich strach." Len čom som odpovedala cítila som horúcu slzu skotúľať sa po mojom líci. Liam mi ju ihneď utrel a zovrel ma v pevnom objatí. ,,Margaret by ti určite neklamala. Myslím, že sa má fajn. A tvoji rodičia. Možno si len na chvíľu dali pauzu. Vieš všetci občas potrebujem vypnúť no nie?" Usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätovala. ,,Myslím, že nie je čoho sa báť. Určite do hodiny zavolajú späť." Žmurkol na mňa. Len som sa na neho usmievala a potom som sa zaborila do jeho hrude. Ťahala ma do spánku. Ani neviem ako a zaspala som.

Harry's POV

Zaklopal som na dvere od Liamovej izby a čakal kým mi povolí vstup. ,,Ďalej." Zašepkal.Prečo šepkal? Divne. Vstúpil som dnu a na posteli som zbadal spiacu Miu, ktorú Liam objímal. Tak teraz už chápem prečo šepkal. Fuj. Prišlo mi z nich zle. Oni sú spolu? Prečo nám to nepovedali? ,,Vy ste spolu?" Hneď zo mňa vyšlo. Liamovi sa na tvári objavil úsmev. ,,Nie nie sme." Povedal a pozrel sa na Miu. ,,Tak prečo s ňou potom tak ležíš?" Opýtal som sa a zamračil sa. ,,Azda nežiarliš Harry." Potichu sa zasmial Liam. Prebodol som ho pohľadom. ,,Prečo by som mal žiarliť?" Opýtal som sa podráždene. Liam sa len pousmial a nič viac nepovedal.

Ahojte! Máme tu špeciálnu časť, ktorá je venovaná Harrymu! Happy birthday Harry!

love you all xx

Milujem ťa...(h.s)✅Where stories live. Discover now