Nije mu zavidela na bogatstvu njegovih roditelja, činjenici da dobija baš sve što poželi ili na njegovoj sobi veličine omanjih domova njenih drugih školskih kolega. Nije bila odbojna prema njemu zbog njegove nadmenosti i želje da uvek bude u centru pažnje, ističe se svojim novim autom ili skupocenim satom. Nije ga izbegavala, jer se bojala da će je ismevati zbog njenog izgleda. Jednostavno, nije bila takva...
Ali ga je nekako oduvek posmatrala sa mržnjom u očima, jer je jedino ona znala odakle je to bogatstvo njegove porodice poteklo.
Roditelji žandara karon upoznali su se na fakultetu. Već na prvi pogled osetili su neku bliskost, otkrili da imaju zajednička interesovanja i počeli da se druže i izlaze. Između njih formiralo se seme ljubavi, ali i seme jedne velike ideje, koja polako niče i razvija se, dok konačno ne procveta u ogroman projekat vredan miliona.
Uz pomoć svojih višegodišnjih prijatelja, dugo su radili na svom izumu, za početak u njihovoj garaži, ali kako su njihove ambicije rasle, rastao je i prostor za rad, dok se konačno nije pretvorio u kompaniju za masovnu proizvodnju.
Roditelji žandara karon bili su veoma ponosni na svoj uspeh. Nikada nisu prestali da rade, izmišljaju nove proizvode i razvijaju svoj biznis.
Dostigli su neverovatno visine u svetu slave, ali, kao što ptica svojim krilima održava ravnotežu dok bezbrižno plovi nebeskim svodom, mora da se spusti na zemlju pred nadolazećom olujom, tako sve što se previše uzdigne, mora pasti kada naiđe na nešto nadmoćnije u odnosu na njega samog.
Kako su roditelji žandara karon stvorili kompaniju zajedno sa svojim prijateljima, zajedno su je i vodili. Preko pedeset odsto prihoda pripadalo je njima, ali to se s vremenom promenilo.
Njihovi drugovi i do tada saradnici su, postepeno preuzimali deo po deo proizvodnje, a da oni to nisu ni primetili i na kraju su bili otpušteni iz svoje sopstvene firme.
Sav njihov trud bio je uzalud. Sve što su imali, nestalo je. Završili su na ulici, a njihovi nekada najbolji prijatelj uspeli su još više da razviju njihov posao. Obogatili su se. Postali su poznati mnogo više nego što su bili pre. Dobili su sve, dok njenoj porodici nije ostalo ništa.
Oni su bili njegovi roditelji.
YOU ARE READING
52 slučaja
Mystery / ThrillerCrni džoker je detektiv, koji jednog dana, u fioci svog radnog stola, pronalazi 52 zaboravljena slučaja. Ne zna se koliko su dugo stajali tu, ni ko je bio zadužen za njih, ali njemu su oni bili nekako interesantni. Kako mnogi od njih nisu bili rešen...