Četvorka tref bila je osuđena na zatvorsku kaznu, zbog otmice šestogodišnjeg dečaka.
Pre toga, ona je bila sasvim obična žena. Imala je svoj stan, posao, koji je volela, i poprilično dobru platu. Živela je lepo, dok se on nije pojavio.
Četvorka tref često ga je krivila za sve što joj se desilo. Govorila je da ju je on upropastio, da je sve bilo njegova greška, da, da nije bilo njega, ona bi i dalje bila srećna. Mrzela ga je.
Ali, i pored toga, često se sećala njihovih zajedničkih uspomena.
On je bio romantičar. Pisao joj pesme, kupovao cveće, izvodio u kafiće, noćne klubove, restorane... Radio je sve kako bi je osvojio, kako bi ona postala njegova.
I, uspeo je.
Četvorka tref zaljubila se u njega. Provodila je sve vreme sa njim. Bila je presrećna.
Jednog dana, došla je kod njega, radosnija nego inače. Donela mu je divne vesti, za koje je bila sigurna da će ga obradovati.
-Postaćeš tata.- rekla je razdragano.
On se namrštio. Uopšte nije reagovao onako kako je ona očekivala. Počeo je da je izbegava i da se ponaša jako čudno.
Četvorka tref nije znala zašto se on, odjednom tako promenio. Nadala se da će, kad beba stigne, sve biti kao i pre, da će je on ponovo zavoleti, i da će biti srećni zajedno, kao porodica. Ali, pogrešila je.
Njega deca nikada nisu interesovala. Želeo je samo nju. Nju, i nikoga više.
Kada se beba rodila, uradio je nešto užasno. Ostavio je svog sina na pragu jedne kuće, a njoj rekao da je prilikom porođaja izgubila dete.
Četvorka tref nikako nije mogla da se pomiri sa tim. Svaki dan provodila je tugujući. Nije nigde izlazila, nije ni sa kim pričala, nije nikoga viđala. Samo je plakala, zatvorena u svojoj sobi.
Verovatno baš zbog toga, njemu je prestala da bude zanimljiva. Nije ga više privlačila. Nije mu se sviđala.
I, tako je, jednog dana, samo otišao. Ostavio ju je, kada joj je bio najpotrebniji.
Četvorka tref potpuno se prepustila tugi. Njegov odlazak zaista ju je mnogo povredio, ali, ona je i dalje mislila samo o svom detetu. Osećala je da je ono još uvek tu negde, samo ona ne zna gde.
Otišla je u bolnicu, da popriča sa svojim doktorom, i tada je saznala strašnu istinu.
Jedna od medicinskih sestara sarađivala je sa njenim mužem. Kada ju je videla tako uništenu, osetila je potrebu da joj sve prizna i to je i uradila.
Kazala joj baš svaki detalj. Kako je, kada i gde ostavila dečaka. I četvorka tref joj je bila veoma zahvalna zbog toga.
Četvorka tref jeste otela dete. Otela je svoje dete, sina, kojeg su prvo njoj oduzeli.
YOU ARE READING
52 slučaja
Mystery / ThrillerCrni džoker je detektiv, koji jednog dana, u fioci svog radnog stola, pronalazi 52 zaboravljena slučaja. Ne zna se koliko su dugo stajali tu, ni ko je bio zadužen za njih, ali njemu su oni bili nekako interesantni. Kako mnogi od njih nisu bili rešen...