Kao jedan od najpoznatijih dizajnera enterijera, često je imala prilike da posećuje domove raznih ljudi i daje im savete kako da preurede svoju kuću ili stan. Njene ideje uvek su bile neobične i drugačije. Iskrivljeni prozori, prelomljeni nameštaj sa bezbroj pregrada, i drečeće zavese, koliko god delovali nespojivo i šašavo, uz njen umetnički dojam, pretvarali su običnu dnevnu sobu u najotmeniju prostoriju za prijeme. Umela je i jako male i skučene prostore, za koje nikada ne biste rekli da mogu da se upotrebe na bilo koji način, osim kao neka vrsta ostave, toliko da dotera, zamaže i ukrasi, da bi ta četiri isuviše približena zida, odjednom postala centar pažnje svih posetilaca.
Radeći za brojne ugledne šefove firmi, banki i raznih kompanija nikada se nije mogla požaliti na svoju zaradu. Imala je sve što je htela i njen posao dao joj je mnoge prednosti, ali je, videvši kako se jedan od njenih poslodavac odnosi prema svojoj ženi, odlučila da to nije dovoljno. Krici te, njoj dobro poznate gospođe, zvukovi udaraca, lupanja, i lomljenja, više ni sama ne zna čega, na nju su ostavili toliko veliki utisak tih par dana dok je posećivala njihov dom, da je zaključila da trenutna cena uopšte nije dovoljna.
Iako bol nije bio direktno nanet njoj, želela je da ga naplati, da se osveti. Predlagala je njegovoj ženi da ga ostavi, ali videvši da je ona isuviše uplašena da bi bilo šta uradila, odlučila je da preuzme stvar u svoje ruke.
Taj dizajn radila je duže nego ikada. Isplanirala je svaki milimetar prostorije savršeno, rasporedila onako kako bi joj bilo najlakše da se snađe tokom noći i osmislila čitav tok naplate. Zatim ga je ispričala i toj jadnoj gospođi, njenoj vršnjakinji.
Šestici karon novac zaista nije bio potreban. Misleći da se žena njenog poslodavca plaši da ode od njega, jer neće moći da živi luksuzno kao i do tada, obećala joj je, da će sve što ukrade, dati njoj, samo ako ga ostavi.
Dogovorile su se.
U trenutku kada je šestica katon uspela da se ušunja u njihovu kuću, u prostoriji sa sefom, sačekala ju je zaseda. Bila je uhvaćena, a jedina osoba koja je mogla da je prijavi bila je i jedina osoba koja je pored nje znala za to.
ESTÁS LEYENDO
52 slučaja
Misterio / SuspensoCrni džoker je detektiv, koji jednog dana, u fioci svog radnog stola, pronalazi 52 zaboravljena slučaja. Ne zna se koliko su dugo stajali tu, ni ko je bio zadužen za njih, ali njemu su oni bili nekako interesantni. Kako mnogi od njih nisu bili rešen...