U milionskim gradovima, život je veoma ubrzan. Ljudi stalno negde žure, trče sa mesta na mesto, i nemaju ni sekundu vremena da zastanu i pogledaju oko sebe. Zbog toga se često dešava da im nešto promakne.
Kec herc živeo je na jednom takvom mestu. Njemu takav ubrzani tempo uopšte nije prijao te je odlučio da se preseli.
Čitajući oglase za prodaju kuća, na pamet mu je pala jedna suluda ideja.
Uredio je svoj dom najbolje što je umeo, napravio gomilu slika, i objavio dva različita oglasa za njega. U prvom je rekao da iznajmljuje samo jednu sobu, a u drugom da prodaje kuću.
Nakon nekoliko dana, njegov telefon je počeo svakodnevno da zvoni. Zvali su ga razni ljudi, žene, muškarci, parovi i porodice, koji su bili zainteresovani za njegove objave.
Kec herc organizovao je sastanak sa nekima od njih, ali sve u različito vreme.
Prvo je kod njega došao neki mladi momak, student arhitekture, koji je želeo da iznajmi sobu. Cena mu se činila povoljnom. Platio je kecu hercu stanarinu za prvi mesec unapred, jer mu je on rekao da se to tako radi, i odmah se uselio.
Istog dana, kod keca herca, došao je još jedan student, ovaj put pravnik, koji je takođe bio zainteresovan za isti oglas. Kec herc mu je pokazao drugu sobu, i skopio dogovor i sa njim.
Oba momka su po ceo dan provodila van kuće, na fakultetu ili u gradu, a dolazili su samo noću, kad je bilo vreme za spavanje.
Na drugi oglas se javio jedan bračni par, koji se tek venčao i koji je odlučio da je vreme da nabavi dom za sebe. Kec herc im je prodao kuću, i zamolio ih da ostane tu još par dana, dok ne pokupi sve svoje stvari. Par se složio sa tim.
Kec herc je kuću prodao i jednom starijem gospodinu, koji je tu dolazio jednom mesečno zbog posla, i kojem bi savršeno odgovaralo da ima dom gde bi mogao da prenoći, i onda sutra krene dalje. U početku je mislio da bi bilo bolje da samo kupi sebi neki stan, ali na kraju je zaključio da mu se ova varijanta više sviđa.
Nakon toga, kec herc je još jednom iznajmio sobu nekog od onih studenata, jednoj mladoj ženi, koja je radila noćnu smenu, pa je dane uglavnom provodila spavajući.
Od tog trenutka prošlo je skoro nedelju dana, kada su se stanari keca herca po prvi put susreli.
Svi su bili zbunjeni i izbezumljeni. Proveli su sedam dana zajedno, a da se nikada nisu ni videli.
Da stvari budu još gore, tu se pojavio i nekakav građevinski inspektor, koji im je rekao da se kuća nalazi na tuđem posedu, da je ilegalno sagrađena i da će biti srušena.
A dok se sve to dešavalo, kec herc je sedeo u mornarskoj ljuljašci, sa slamnatim šeširom na glavi i čašom hladne limunade u ruci.
YOU ARE READING
52 slučaja
Mystery / ThrillerCrni džoker je detektiv, koji jednog dana, u fioci svog radnog stola, pronalazi 52 zaboravljena slučaja. Ne zna se koliko su dugo stajali tu, ni ko je bio zadužen za njih, ali njemu su oni bili nekako interesantni. Kako mnogi od njih nisu bili rešen...