9♣️

26 11 5
                                    

Pitagora je ljudske živote, a tako i same ljude, delio u tri osnovne grupe, povezujući ih pri tom sa jednim od najznačajnijih sportskih dešavanja, Olimpijskim igrama. Prvu od njih, predstavljali su gledaoci, čije se postojanje uglavnom svodi na posmatranje i upijanje informacija i znanja sa svih strana. Drugu su činili trgovci, odnosno ljudi koji su samo razmišljali kako da dođu do bogatstva.  I, naravno, nijedne igre ne bi bile potpune bez takmičara, osoba koje žude za slavom.

Devetka tref mogao bi se svrstati u tu poslednju grupu.

Sve što je on ikada želeo da postigne i da ostvari, bilo je da bude poznat.

Isprobavao je različite vrste sportova, i pojedinačne i grupne, jer je verovao da bi tako lakše mogao da se istakne. Pobeđivao je, gubio... Nije bio loš, ali ni preterano dobar. Više kao prosečan.

Pokušao je da se bavi muzikom, napiše svoju sopstvenu pesmu i bude priznat kao pevač, mada mu se nije dopadalo kako njegov glas zvuči na snimku, pa je odustao. Ako se njemu ne dopada, zašto bi nekom drugom.

Pohađao je časove glume, plesa, pisao i objavljivao knjige, bez preteranog uspeha.

Jednom je pomislio da bi mogao da otkrije neku novu životinjsku ili biljnu vrstu i nazove je po sebi. Obilazio je šume, livade, svaku prirodnu oblast u blizini, ali šta vredi kad nije mogao da razlikuje ono što je već poznato i ono što nije.

A onda je, čitajući jedan članak na naslovnoj strani dnevne štampe, došao na sasvim suludu ideju.

Cele noći nije mogao da spava zbog toga. Uzbuđenje u njemu je divljalo i bio je ubeđen da će ovaj put uspeti, postaće poznat.

Nošen nekom čudnom energijom, izašao je napolje. Hladan noćni vazduh terao mu je rumenilo u obraze i još više učvršćivao njegovu odluku. Mora ovo da uradi.

Bez trunke sumnje, našao se pred svojim ciljem. Zatvorio je oči i pustio da ga instikt vodi...

Ujutru se njegovo ime našlo u novinama. Zaouzeo je krupan deo prve strane. Sve vesti, na svim kanalima pričale su samo o njemu.

Čovek koji je za jedno veče provalio u tri različite banke, i koji je i nakon prvog oglašenja alarma nastavio svoj zadatak, pa na kraju bio uhvaćen i njegov identitet razotkriven, konačno je ispunio svoju najveću želju i postao slavan, makar na kratko.

52 slučajaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang