Još jednom je pročitao članak, koji poslednjih dana nije napuštao njegove misli, i, ne mogavši više da ih zadrži, dopustio da nekoliko slanih kapi, produkta njegovih suznih žlezdi, nakvase stari, trošni novinski papir. Ovo mu je bio prvi put da, nakon velikog broja, ništa manje teških dana, plače i oseća se tako bespomoćno i beskorisno.
Njegovog, samo par minuta starijeg, brata uhapsili su pre nedelju dana zbog pljačke, i trojci pik sada se činilo da negde duboko u sebi, u svom telu, na levoj strani grudnog koša, ima čudnu prazninu i da mora nekako da je popuni.
Čudne emocije obuzimale su njegov um, a on nikako nije znao, ili nije želeo da ih definiše.
On sam, nije bio niko. Nije imao posao, nije završio školu, nije znao ništa da radi, ali je savršeno dobro umeo da imitira svog brata.
Oduvek se ugledao na njega. Želeo je da postane kao on. Pratio ga je poput senke i ponavljao svaki njegov pokret.
Kada su, kao mali učili da voze biciklo, njegov brat je prednjim točkom zakačio jedan kamenčić i uleteo pravo u kanal pored puta, a trojka pik je, samo da bi bio kao on, ponovio isti korak. Zadobio je par ozbiljnih modrica, ali je i dalje bio srećan i ponosan na sebe, jer je postupio onako kako bi učinila i njemu najdraža i najvoljenija osoba na svetu.
Sada, kada je ostao bez svog oslonca, bez svog uzora, trojki pik činilo se kao da je izgubio deo svog sopstvenog tela.
Sećao se njihovog poslednjeg razgovora, teške svađe koju su imali. U pameti su mu se stalno vrtele sve grube reči, koje je izgovorio, i za koje nikad ne bi poverovao da bi mogle nekoga da povrede, a sada su kidale njega, lomile ga na deliće, i uvek se, iz nekog neobjašnjivog razloga, vraćle po još.
Počeo je da razgovara sam sa sobom, zamišljajući da priča sa svojim bratom. Pitao ga je kako mu je, da li je dobro, da li nije napravio još neki problem... Činilo mu se da ga čak i vidi, da je njegovo prisustvo stvarno.
Počeo je da proučava njegove prethodne pljačke i, obrisavši zadnju, zaostalu suzu sa svog lica, krenuo i sam u jednu.
Uhvatili su ga, ali to više nije bilo važno, jer se sada konačno ponovo ujedinio sa svojom prednjom stranom.
YOU ARE READING
52 slučaja
Mystery / ThrillerCrni džoker je detektiv, koji jednog dana, u fioci svog radnog stola, pronalazi 52 zaboravljena slučaja. Ne zna se koliko su dugo stajali tu, ni ko je bio zadužen za njih, ali njemu su oni bili nekako interesantni. Kako mnogi od njih nisu bili rešen...