D♥

67 25 15
                                    

Dama herc trčala je najbrže što je mogla.

Njen zadatak bio je sasvim jednostavan. Sve što je trebalo da uradi jeste da se provuče kroz ventilaciju, dođe do crvenog dugmeta, koje deaktivira alarme, kamere i ostale bezbednosne uređaje, i onda istim putem pobegne sa jednim veoma dragocenim dijamantom.

Sve je išlo po planu.

Dama herc je uzela dijamant i brzo izašla napolje.

Ali, nije mogla da trčkara po gradu noseći u šapama nešto toliko vredno. Šinteri bi je sigurno uhvatili i vratili u divljinu. Zato se spustila u kanalizaciju.

Zbog svog vitkog tela i dugog repa, ona je mogla da se zavuče bilo gde, a puteve kroz kanalizacione cevi, znala je skoro napamet.

Njen vlasnik dobro ju je obučio.

Dama herc bi čekala da padne noć, i tek tada bi izlazila na površinu. Jednim brzim korakom utrčala bi u svoju zgradu, pravo do svog stana, tako da niko ne bi moga da je vidi.

A, čak i kad bi je video, ne bi primetio ništa, sem jedne crvenkasto-smeđe mrlje, koja je proletela. Toliko je bila brza.

U stanu bi je čekao njen vlasnik. Kada bi je ugledao, bio bi presrećan. Dao bi joj malu nagradu za njen trud, i onda bi njih dvoje celo veče provodili zajedno, igrajući se i već planirajući novu pljačku.

Međutim, tog dana je bilo drugačije.

Vrata stana bila su širom otvorena. Unutra nije bilo nikoga i ničega. Sve je nestalo. Sve stvari, nameštaj, odeća... Sve.

Vlasnik dame herc bio je uhapšen. Policija je otkrila da je nezakonito prodavao ukradene dragulje, i uhvatila ga.

Ali, pravog lopova nisu pronašli.

Dama herc, mala riđa lasica, i dalje je bila na slobodi. Nastavila je sa krađom, gomilala rubine, smaragde, safire, dijamante u kanalizaciji, pripremala robu za prodaju, glancajući je i čisteći repom, i sa nestrpljenjem iščekivala povratak svog velikog gazde.

52 slučajaWhere stories live. Discover now