5♣️

53 16 18
                                    

Verovao je da novcem može dobiti sve što poželi, i onda se pojavila ona.

Išli su na isti fakultet skoro dve godine, ali on je nikada nije primetio. Nije obraćao pažnju na nju, jer za njega nije bila niko bitan, sve dok ga jednom nije izazvala na partiju Kings Cup-a.

Ta je igra među njihovim vršnjacima bila poprilično popularna poslednjih dana. Stavili bi jednu veliku čašu na sto i sipali neko alkoholno piće po izboru. Zatim bi izvlačili jednu po jednu kartu i pili u skladu sa pravilima, koja važe za nju, sve dok im njihov "kraljevski pehar" ne bi ostao prazan.

Iako je u igri obično učestvovalo više igrača, ona je insistirala da budu sami, i on je pristao.

Nije znao da je bila poznata po tome što jako dobro podnosi alkohol i što se teško opija. Nije imao pojma da ima skriveni plan. Nije znao ništa o njoj, ali je želeo da se zabavi.

Igra je tekla mirno. Tečnost u "peharu" se polako spuštala, kao što se živa u termometru spušta kada su temperature niske i kada je prostor ispunjen hladnim vazduhom, sličnim onom koji je vladao i oko njih, ali koji se nije formirala zbog spoljašnje zime, već zbog njenog ledenog pogleda.

Isti ta mešavina kiseonika, azota i mnogih drugih gasova, preuzela je polovinu čaše, kada je ona konačno dobila priliku da preuzme stvari u svoje ruke.

Izvukla je kartu, koja joj omogućava da doda novo pravilo u igru, a ona je već unapred imala spremno jedno.

-Svaki put kada neko bude imalo pio, mora nakon toga da nadoknadi to, punivši čašu ponovo do vrha.- rekla je samouvereno i tako učinila igru skoro nezavršivom.

Beskrajnost i izazovnost, koju je unela, bila mu je privlačna. Radovao se uzbudljivosti igre, i verovao da će pobediti, ali izgleda da je zagrizao preveliki zalogaj, ili u njegovom slučaju ispio preveliki gutalj.

Na početku su oboje poštvali njeno pravilo, tako da uskoro ni jedno ni drugo nisu bili svesni, šta tačno unose u svoj organizam. Međutim, kada je njega cela ta večna partija počela da zamara, čašu je dopunjavala samo ona, a petica tref je morao, da za svako kršenje, plati sa još nekoliko oštrih peckajućih kapi u svom grlu, nadajući se da će im uskoro ponestati pića.

Onda su mu se kapci odjednom sklopili i sve je postalo crno...

52 slučajaWhere stories live. Discover now