Prevariti osobu, koja vas voli više od svega na svetu, nije zločin, ali ukrasti nešto jeste.
Dama pik bila je žena jednog milijardera, koji je celo svoje bogatstvo nasledio od svog oca.
Tek što su se venčali, a ona se već uselila u njegovu ogromnu vilu.
Živela je lepo, i , i pored svog novca, koji joj je bio na raspolaganju, nekako skromno. Oblačila se raskošno, kao i druge dame iz visokog društva, ali samo kada je negde izlazila. Po kući je nosila sasvim komotnu odeću, lepršave haljine, koje joj se nisu vukle po podu, i prosto je gušile silnim ukrasima i čipkama, kao one svečane. Tada nije morala da bude nagizdana, već je mogla da bude ona prava ona, prirodna, a opet nekako elegantna i prosto prelepa.
Od svog muža tražila je samo ljubav, ali on joj ni to nije dao.
Milijarder je uvek imao nekog posla. Bio je zauzet svim i svačim, samo za nju nikad nije imao vremena.
Nije da on nju nije voleo, nije da nije bio zaljubljen u nju, samo, nakon što mu je ona rodila ćerku, devojčicu, koja neće moći da nasledi njegovo bogatstvo već će, sve ono što je on stekao i što je dobio od svog oca, pripasti njenom mužu, nekom tamo strancu, njegova osećanja prema njoj su se nekako ohladila.
Kada je dama pik otkrila da je on vara, postalo je još gore.
Ona u početku nije verovala u to. Ubeđivala je sebe da joj se sve samo učinilo, da ga nije videla sa njegovom ljubavnicom, već sa nekom koleginicom, radnicom ili daljom rođakom.
Ali, ona je znala sve njegove kolege i radnike, a da je bila u pitanju neka rodbina, on bi je već upoznao sa njom.
Ipak, dama pik je nastavila da zavarava sebe. Svaki put kada bi joj se učinilo da je on hladan prema njoj, da je više ne voli, da mu više nije privlačna, ona bi izmišljala neki izgovor, kojim bi ga opravdavala. Ubrzo, laži su postale deo njene svakodnevice.
A sve to bilo je zbog ljubavi, zbog toga što ga je ona iskreno volela.
Jednog dana, njen muž u lice joj je saopštio sve ono što je ona već znala, ali za šta se nadala da nije istina.
Tražio je da se razvedu, uzeo joj sve što je imala, i na kraju je oterao, kao da mu nikada ništa nije značila.
I, da bi je još više kaznio za to što mu nije podarila naslednika, samo dva dana kasnije, baš na njen rođendan, oženio je devojku, sa kojom ga je ona više puta viđala i koja je postala njena zamena.
Dama pik je od tada sve vreme provodila planirajući osvetu, i onda joj je na pamet pala jedna odlična ideja.
Nije uradila ništa loše. Ukrala je samo ono što je smatrala svojim. Samo prsten njegove nove žene, koji je trebalo da bude simbol njihovog braka, a za nju je predstavljao njen rođendanski poklon.
YOU ARE READING
52 slučaja
Mystery / ThrillerCrni džoker je detektiv, koji jednog dana, u fioci svog radnog stola, pronalazi 52 zaboravljena slučaja. Ne zna se koliko su dugo stajali tu, ni ko je bio zadužen za njih, ali njemu su oni bili nekako interesantni. Kako mnogi od njih nisu bili rešen...